Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vi får väl se..jag har en via mail som vill ha, men jag vet inte hur mkt än..ev. kommer vi upp i 6-15 yard utöver rullen & då blir priset för dem $17 så är det nån som vill ha, men inte sett detta innan går det nog bra ändå om man kan acceptera något högre pris :)
Jag vill ha dom 3 yard som ja skrev o så vill ja ha lite kantband, när ska du beställa kantbanden?
Ms Morrison: Vi är nu uppe i 44 yards & en rulle är minst 45 yards..ev. kan där finnas mer så jag kan ju hojta om där blir något över :)

Emmiez: Jag väntar några dagar till & ser om det är fler än du & äpple som vill ha :)
var det 2 $/yard inkl frakten till dig? eller tillkommer frakt i beräkningen?
ska det också betalas nu?
$2 + frakt..räkna $2,5 med frakt ev. lägre beroende på hur mycket vi beställer..då har jag räknat med en small flate rate box, kke vi klarar oss med mindre. Jag mailar Stacey & frågar! :)
Så, nu kan ni börja betala in, antingen 30% d.v.s $ 4,8/yard eller hela summan på en gång. PMa när ni betalat & tala om ifall ni betalat 30% eller 100%. Kontonummret är TAR BORT Skurups sparbank

Här finns en valutaomvandlare..amerikanska dollar är det som gäller även om själva tyget är från Nya zeeland http://www.valuta.se/
Senast redigerad av Shuna76 den tor jan 14, 2010 13:40, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?