Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
Åh, vad snällt av er att hjälpa mig komma igång! :heart:

Ska nog sätta mig och göra lite "försöksscrap" som inte är så allvarliga. För att få bort prestationsångesten och istället se det som jag gör det för att komma igång bara, inte för att det måste bli bra.
Jag känner att jag måste göra något pyssel för att inte gå under. Alldeles för mycket jobb med den logiska hjärnbiten, det kreativa får inget utlopp alls. Man mår inte bra av sånt! ;)
Av mermaid
Här en en till scrappare och kortmakare. Just nu har jag snöat in på att prova lite annorlunda kortvikningar.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Hur får ni till alla fina bokstäver? Är det en sån där dyr tånghistoria man måste köpa? Jag har en massa stickers, chipboard och liknande, men de tar ju slut och det finns aldrig kvar de bokstäver man vill ha. Och så blir det en massa över. Har ett par foamstampsalfabet, men man vill ju inte ha likadana rubriker på allt 8)
Användarens profilbild
Av AnKa
Jemmah skrev:Hur får ni till alla fina bokstäver? Är det en sån där dyr tånghistoria man måste köpa? Jag har en massa stickers, chipboard och liknande, men de tar ju slut och det finns aldrig kvar de bokstäver man vill ha. Och så blir det en massa över. Har ett par foamstampsalfabet, men man vill ju inte ha likadana rubriker på allt 8)
Det är exakt det jag undrar. Och vad är foamstamp?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
AnKa skrev:Och vad är foamstamp?
Stämplar som är som är gjorda av fast skumgummi, typ... funkar fin fint till textiltryck också, men ack så trååååkiga att tvätta! :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Annika E
Puffar scraptråden så den inte kommer bort. :D Nu har jag ju köpt mer papper och jox så det är nog dags att damma av pysselhörnan. :tumup:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Annika E skrev:Puffar scraptråden så den inte kommer bort. :D Nu har jag ju köpt mer papper och jox så det är nog dags att damma av pysselhörnan. :tumup:
:app: Jag har letat men hittade inte tråden! Återkommer när jag kan skriva 8)
Användarens profilbild
Av Annika E
Det var farligt att surfa i scrapbutiker....nu blev den beställning till... :hide:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Annika E skrev:Det var farligt att surfa i scrapbutiker....nu blev den beställning till... :hide:
Tänk, nu behöver du bara lite tid också, så kan du scrappa hela sommaren :vågen:

För mig blev det mest papper, typ 15 cardstock och 15 mönstrade. Kul med fraktfritt, det känns som om man får mer för pengarna då. Det går ju liksom inte att komma undan skrymmande när man beställer papper.
Användarens profilbild
Av melon
Jag har 4 stämplar från hÄnglar och stÄnglar som jag inte använder längre. Någon som vill köpa? Skicka PM i så fall.
AnKa skrev:
Jemmah skrev:Hur får ni till alla fina bokstäver? Är det en sån där dyr tånghistoria man måste köpa? Jag har en massa stickers, chipboard och liknande, men de tar ju slut och det finns aldrig kvar de bokstäver man vill ha. Och så blir det en massa över. Har ett par foamstampsalfabet, men man vill ju inte ha likadana rubriker på allt 8)
Det är exakt det jag undrar. Och vad är foamstamp?
Jag har en stans, cuttlebug, till alfabeten och figurer. Annars är ett bra sätt att få användning för alla udda bokstäver att skriva rubrik med bokstäver från olika alfabeten.
Användarens profilbild
Av Annika E
Jemmah skrev:
Annika E skrev:Det var farligt att surfa i scrapbutiker....nu blev den beställning till... :hide:
Tänk, nu behöver du bara lite tid också, så kan du scrappa hela sommaren :vågen:

För mig blev det mest papper, typ 15 cardstock och 15 mönstrade. Kul med fraktfritt, det känns som om man får mer för pengarna då. Det går ju liksom inte att komma undan skrymmande när man beställer papper.
Ja, det är extra frestande att beställa mycket då det är fraktfritt.
Tid ja. Sånt behöver man också. :wink: Ja, jag hoppas att jag får inspiration under semestern. Jag ska köpa färg till skrivaren och fotopapper så jag kan skriva ut fotona själv. Det brukar sätta extra skruv på pysselglädjen. Får man en idé till en layout och inte har nåt passande foto kan man fota och skriva ut på några minuter! :vågen:
Användarens profilbild
Av Annika E
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?