Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

leonie skrev:Min filt (också rosa)! är även den lite smal, men det tänker jag lösa genom att virka eller sticka en kant runt om hela filten. Tror det blir bra! :tumup:
Samma här. Jag stickar också en rosa filt som blev för smal så jag stickar kant runt när den blivit klar.
Hur den kunde bli för smal har jag ingen aning om, jag måste räknat fel. Jag var flitig och gjorde ett litet prov men sen måste jag ha räknat fel för filten blev bara 47 cm bred :hmm:
Filten är rosa och sen blir det en mosstickad kant runt i ett melerat rosa garn.
Av leonie
Jo, jag är klar, ska bara fästa trådarna på min filt så är den klar att skickas! Ska ta ett foto först och lägga ut här, och det lär nog ta några dagar misstänker jag... :roll:
Användarens profilbild
Av ericah
Har ca 20 cm kvar att sticka på min filt. Kom på att jag får snabba på lite, (har påbörjat min beh idag, cellgifter, och den vanligaste biverkan är att man får problem med händer och fötter, rodnad, svullnad, domningar, stickningar - tänk om jag inte kan sticka på ett halvår. Nu när jag äntligen kommit igång igen och har fixat garn till ett par filtar till). Ja ja jag får väl sy nån filt istället då, hittade lite fleece som räcker till en filt och sen har jag några fleecefiltar som ej används som jag tänkte sy om till rätt mått.
Användarens profilbild
Av Asereht
Nu har jag färdigställt en restgarnsfilt till, bild finns i bloggen. :D

Jag har påbörjat ännu en så snart ska jag skicka ett gäng.
Av Jinxan
linafelicia skrev:
JinxLinda skrev:Åh detta har jag totalt missat. Måste leta upp acrylgarner

Om man syr filtar, vad för tyger ska det vara då? :hmm:
Jag har sytt i bomull, tänkte att det är mysigast för bebisarna :-)
Okej! :)
Användarens profilbild
Av MOE
Jag har skickat en filt. Är det någon som har hört hur det har gått med insamlingen? Det känns som att Bibbi borde ha fått in en hel del filtar nu. Hennes mål var ju 30 stycken om jag inte minns fel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?