Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

tinaw skrev:
Emmiez skrev:
tinaw skrev:
Emmiez skrev:hej panakeia, hittade den här:
http://butik.skovdesymaskiner.se/Shop/I ... Jan_1000cp

det är en coverlock för 5495 kr, :)
Ja, men det är en coverlockmaskin, de syr inte overlock utan bara coverlock och kedjesöm.
jaha :roll:

jag funderade lite på det, men trodde ändå det blev rätt.. typiskt.
Du, det är en djungel, enda orsaken att jag visste var att jag köpte en ny overlock i år och tvingade mig igenom sortimentet och tonvis med länkar :roll:
jag köpte också overlock i år, tog den som var billig :lol:
tinaw skrev::lol:

Jag hade redan en billig, så jag bytte upp mig och funderade länge och väl på en coverlock till.
du har således BARA en OL - ingen kombimaskin och ingen CL?

pratade med min lokale symaskinsgubbe idag nämligen och han avrädde fårn en kombimaskin för de e så myxcket kännslligare än de rena...
Användarens profilbild
Av tinaw
Panakeia skrev:
tinaw skrev::lol:

Jag hade redan en billig, så jag bytte upp mig och funderade länge och väl på en coverlock till.
du har således BARA en OL - ingen kombimaskin och ingen CL?

pratade med min lokale symaskinsgubbe idag nämligen och han avrädde fårn en kombimaskin för de e så myxcket kännslligare än de rena...
Jo jag har en kombimaskin numera. Hade en OL och funderade på att köpa till en CL eller också köpa en kombimaskin, och det blev en kombi, femtrådig pfaff. Pfaffen är inte särskilt känslig, det är därför jag gillar dem. Inga primadonnor i min syhörna, när reglagen är så dåligt konstruerade att maskinen blir känslig tycker jag är dålig ingenjörskonst! :lol:
tinaw skrev:
Jo jag har en kombimaskin numera. Hade en OL och funderade på att köpa till en CL eller också köpa en kombimaskin, och det blev en kombi, femtrådig pfaff. Pfaffen är inte särskilt känslig, det är därför jag gillar dem. Inga primadonnor i min syhörna, när reglagen är så dåligt konstruerade att maskinen blir känslig tycker jag är dålig ingenjörskonst! :lol:
Nyfiken på vad det blev för kombimaskin? (Har ju själv en Coverstyle men använder inte täcksömmen på den....)
Sockertopp skrev:
tinaw skrev:
Nyfiken på vad det blev för kombimaskin? (Har ju själv en Coverstyle men använder inte täcksömmen på den....)
Coverstyle här också :D Och jag är supernöjd med täcksömmen och tycker den är enkel och går snabbt att ställa om :D Hyfsat snabbt iaf :lol:
Panakeia skrev:Woho!! har fått klartecken från maken för investering!!! nu ska jag bara hitta läpligt objekt också...

va ligger den kombimaskinen ni harpå?
Typ 7000 tror jag den kostade, men pundet har nog gått ner sedan dess. http://www.sewingmachinesdirect.co.uk/p ... 0_info.htm här köpte jag, och så bytte jag kontakt. Man kan sätta dit en sån där omvandlare från clas ohlson också.
Jag köpte min begagnad för 5000. Då var den drygt ett år har jag för mig. Dock har jag sällan fått täcksömmen att fungera som den ska utan tråden brister väldigt ofta. Möjligt att det går att åtgärda men jag orkade inte......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?