Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
solängel skrev:Inget idag heller... :(
Men vem har skickat, varifrån och när? :hmm:
Är det någon frusen brevbärare som tagit den? :roll:
Smultronbarn skulle skicka till mig, den 4:e skrev hon att hon skulle skicka och trodde den skulle vara framme i måndags, men sedan har hon inte skrivit något mer, och inte varit inloggad heller, ser jag nu när jag kollar. Jag vet ju att det kom sorgligt ivägen för henne, men hoppades ändå att den skulle komma nu, särskilt när hon skrev så här sist.
Smultronbarn skrev:
ellla skrev:
Smultronbarn skrev:Förlåt...kommer inte att hinna skicka innan den sista... :oops: Kvällen är ju aldrig så lång som man tror... :roll: Men den 3:e är jag på banan igen och kan sy fast det sista samt posta mitt alster! :mrgreen:

(Måste tyvärr åka på begravning i helgen :( , och orkar inte ta med pysslet å pilla färdigt. Vill ju att det ska bli en glad mössa! :wink:)
Jag tror att vi alla har förståelse för förseningar!
:klappa:
Tack så mycket! :heart: Nu är jag tillbaka, och ska försöka posta mössan imorgon så att den är framme på måndag. :tumup:
solängel skrev:
Fryle skrev:
solängel skrev:Inget idag heller... :(
Men vem har skickat, varifrån och när? :hmm:
Är det någon frusen brevbärare som tagit den? :roll:
Smultronbarn skulle skicka till mig, den 4:e skrev hon att hon skulle skicka och trodde den skulle vara framme i måndags, men sedan har hon inte skrivit något mer, och inte varit inloggad heller, ser jag nu när jag kollar. Jag vet ju att det kom sorgligt ivägen för henne, men hoppades ändå att den skulle komma nu, särskilt när hon skrev så här sist.
Smultronbarn skrev:
ellla skrev:
Smultronbarn skrev:Förlåt...kommer inte att hinna skicka innan den sista... :oops: Kvällen är ju aldrig så lång som man tror... :roll: Men den 3:e är jag på banan igen och kan sy fast det sista samt posta mitt alster! :mrgreen:

(Måste tyvärr åka på begravning i helgen :( , och orkar inte ta med pysslet å pilla färdigt. Vill ju att det ska bli en glad mössa! :wink:)
Jag tror att vi alla har förståelse för förseningar!
:klappa:
Tack så mycket! :heart: Nu är jag tillbaka, och ska försöka posta mössan imorgon så att den är framme på måndag. :tumup:
Jag håller alla tummar för att den kommer fram på måndag! :tumup:
Den som väntar på nåt gott... :D

mimpen skickat - fått
annelithor skickat - fått
Bowzee skickat - fått
Binaem skickat - fått
Edith skickat - fått
Björklöv skickat - fått
Maddemoa skickat - fått
Fryle skickat - fått
Sassi skickat - fått
corona skickat - fått
Elsa skickat - fått
Elflin skickat - fått
Moson skickat- ej fått
Nisse ej skickat - fått
teres skickat - fått
helma skickat - fått
Ellla skickat - fått
Lojse skickat - fått
tk81 skickat - fått
Juliusdotter skickat -fått
solängel skickat fått
zandrama skickat - fått
puppan skickat - fått
Smultronbarn ej skickat - fått
Britt skickat - fått
Dorotea skickat - fått
Svealinnea skickat- fått
nemos mamma skickat - fått
ernamalin skickat - fått
Glis Skickat - fått
Mammatess Skickat - fått
Tack snälla Smultronbarn för den färgglada mössan! Och teet och chokladkakan - det var nog den sötaste chokladkaka jag sett! Broschen var också jättefin, man jag tvivlar på att jag får behålla den... :roll: Alma har redan visat stort intresse, och när Martina kommer hem på måndag lär det vara kört.

Älskade färgen, ska se om det inte finns den färgen på garnaffären, så ska det bli matchande sockar! :tumup:
Åh vilken tur att mössan kommit fram! :vågen: Och att du gillade den lite galna mössan... :oops: :tumup: Och vilken söt liten modell som har den på sig! :app:

Jag skickade, å glömde sen att ändra i listan samt att gå in och titta här. Min mamma påminde mig idag när hon frågade hur det gått med mössan. (Skickade en bild till henne när den nästan var klar å frågade om smakråd, då hon sett mönster och garn när hon var hos mig.) :fnissa: Försår att du började undra...

Åh, hoppas du hittar garn till sockar också! Jag blev också lite kär i det garnet, och har nu köpt den mer blåa varianten för att överraska maken med en mössa till jul. :loving:
Nu så äntligen! :wink:

mimpen skickat - fått
annelithor skickat - fått
Bowzee skickat - fått
Binaem skickat - fått
Edith skickat - fått
Björklöv skickat - fått
Maddemoa skickat - fått
Fryle skickat - fått
Sassi skickat - fått
corona skickat - fått
Elsa skickat - fått
Elflin skickat - fått
Moson skickat- ej fått
Nisse ej skickat - fått
teres skickat - fått
helma skickat - fått
Ellla skickat - fått
Lojse skickat - fått
tk81 skickat - fått
Juliusdotter skickat -fått
solängel skickat fått
zandrama skickat - fått
puppan skickat - fått
Smultronbarn ej skickat - fått
Britt skickat - fått
Dorotea skickat - fått
Svealinnea skickat- fått
nemos mamma skickat - fått
ernamalin skickat - fått
Glis Skickat - fått
Mammatess Skickat - fått
Smultronbarn skrev:Åh vilken tur att mössan kommit fram! :vågen: Och att du gillade den lite galna mössan... :oops: :tumup: Och vilken söt liten modell som har den på sig! :app:

Jag skickade, å glömde sen att ändra i listan samt att gå in och titta här. Min mamma påminde mig idag när hon frågade hur det gått med mössan. (Skickade en bild till henne när den nästan var klar å frågade om smakråd, då hon sett mönster och garn när hon var hos mig.) :fnissa: Försår att du började undra...

Åh, hoppas du hittar garn till sockar också! Jag blev också lite kär i det garnet, och har nu köpt den mer blåa varianten för att överraska maken med en mössa till jul. :loving:
Jag har boken, och har stickat en sån modell, fast lite mindre galen i färgen. (Barnen på dagis undrade varför jag hade en ekorrmössa, så lite galen var den kanske ändå, fast inte i färgen... )

Har beställt garn till sockar, de hade bara vanlig fabel i hemmasortimentet. Och jag orkar inte sticka långstrumpor åt mig själv på 2,5... Däremot köpte jag det lila-turkos-orangea åt Martina och stickar med två trådar, en enfärgad lila också, så hon får nya sockar. Blev lite kär i den färgen med... Ja, det är lika bra att erkänna - jag är svårt garnberoende. Kan ingen stoppa mig? :Hahaa: :help:
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?