Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Var köper man PUL?
Jag funderar på att sy lite själv. Har fått inse att menskoppen ändå inte funkar för mig.

Egentligen skulle jag vilja lägga en storbeställning hos dig Mimpen, för dina är grymt bra, men som arbetslös så har jag massa tid och knapert med pengar, så jag får sy själv.
Av Ponyo
mimpen skrev:Lite fler bindor och trosskydd. Kolla in vilka underbara nya flaneller jag har fått hem. Etsy är ett faaaarligt ställe... Dålig färgåtergivning på översta bilden, svårt att fota kvällstid, när jag är hemma... Den undre bilden visar färgerna bättre.

Bild
Bild
Men shit så fina!!! :love:
Användarens profilbild
Av mimpen
Bubbi skrev:Var köper man PUL?
Jag funderar på att sy lite själv. Har fått inse att menskoppen ändå inte funkar för mig.

Egentligen skulle jag vilja lägga en storbeställning hos dig Mimpen, för dina är grymt bra, men som arbetslös så har jag massa tid och knapert med pengar, så jag får sy själv.
:heart:
Användarens profilbild
Av ellla
mimpen skrev:

Du kan ju säkert efterlysa lite spillbitar!
jag har tex några jag kan skicka... Man behöver ju inte nån stor bit till en binda direkt...
Användarens profilbild
Av ellla
ellla skrev:
mimpen skrev:

Du kan ju säkert efterlysa lite spillbitar!
jag har tex några jag kan skicka... Man behöver ju inte nån stor bit till en binda direkt...
jag tänkte att du kanske inte vill ha flera meter tyg. kolla med shuna också!
Användarens profilbild
Av Trulsamin
dsjohanna skrev:Kan man ha bomullsvelour istället för flanell? Hur funkar det?
Det kan man ha. Jag har ett par stycken och gillar dem egentligen, MEN jag tycker att mina vita inte ser jättetrevliga ut när man använt dem. Det blir lite känslan av ett dött djur i trosorna. Men det är skönt och mysigt iallafall och som sagt, jag gillar mina ändå...
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Trulsamin skrev:
Det kan man ha. Jag har ett par stycken och gillar dem egentligen, MEN jag tycker att mina vita inte ser jättetrevliga ut när man använt dem. Det blir lite känslan av ett dött djur i trosorna. Men det är skönt och mysigt iallafall och som sagt, jag gillar mina ändå...
Åh det måste jag prova har lite spillbitar av orange och gul... fast gul kanske inte ser så kul ut i bindor :mrgreen:
Av Enid
dsjohanna skrev:
Trulsamin skrev:
Åh det måste jag prova har lite spillbitar av orange och gul... fast gul kanske inte ser så kul ut i bindor :mrgreen:
Gul tycker jag funkar bra men grönt kommer jag inte sy fler av :wink: .

Jag gillar velourbindorna absolut bäst :tumup:
Av Ponyo
Nu blev jag så där galet sugen på att sy några bindor själv ändå.
Mimpens bindor är så himla fina, och jag skulle vilja ha ännu fler, så att jag kan ge bort också.

Skulle det funka tro att bara köpa någon liten tryckknappspress?
Användarens profilbild
Av mimpen
Ponyo skrev:Nu blev jag så där galet sugen på att sy några bindor själv ändå.
Mimpens bindor är så himla fina, och jag skulle vilja ha ännu fler, så att jag kan ge bort också.

Jag har en tång, det funkar utmärkt. Jag köpte min från utlandet, men babythings.se har också, det går lite snabbare så! Och, tack! :rodna:
Av Ponyo
mimpen skrev:
Ponyo skrev:Nu blev jag så där galet sugen på att sy några bindor själv ändå.

Jag har en tång, det funkar utmärkt. Jag köpte min från utlandet, men babythings.se har också, det går lite snabbare så! Och, tack! :rodna:
Åh, vad bra! Nu har jag redan beställt tryckknappar i plast från babyheaven (ville ha enfärgad pul). Men de passar kanske ihop?
Dessa:
http://www.babyheaven.se/product_info.p ... cts_id=265
Kanske helt fel?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ponyo skrev:Blir denna bra tro?
http://shop.babythings.se/product_info. ... cts_id=391
En sån har jag och jag är nöjd o belåten m mitt köp! :tumup:

Passformen är väl inte ultimat, men det känns mest som att man får vad man betalar för, typ... :wink:

Nackdelen med en sån tång skulle iofs vara att man så lätt hittar alla möjliga ställen där det kan passa bra med plastknappar. :lol:
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 54
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?