Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
Stream skrev:
zingo skrev:Jag fick en fin blårandig mössa idag eller vi får se om den blir min för C som inte ska ha någon mössa :roll: blev helförtjust så det kanske blir hon som tar den.
Skönt att den kommit fram! Det är jag som har skickat den, men Emmiez som har gjort den (se tidigare i tråden).
Då säger jag tack Emmiez ! Jättefin mössa å det blir C som kommer att använda den hon vill verkligen ha den :vågen:
Stream hoppas att det lugnat ner sig hos dig nu å förresten så har jag ju nåt annat snyggt du gjort sen tidigare!
Har lite trasssel :whut: med kameran just nu så vi får se om jag kan fixa bild.
Annars kanske Emmiez har? *blinkar med långa ögonfransar*
Tack den kommer väl till pass!
Av Emmiez
zingo skrev:
Stream skrev:
zingo skrev:Jag fick en fin blårandig mössa idag eller vi får se om den blir min för C som inte ska ha någon mössa :roll: blev helförtjust så det kanske blir hon som tar den.
Skönt att den kommit fram! Det är jag som har skickat den, men Emmiez som har gjort den (se tidigare i tråden).
Då säger jag tack Emmiez ! Jättefin mössa å det blir C som kommer att använda den hon vill verkligen ha den :vågen:
Stream hoppas att det lugnat ner sig hos dig nu å förresten så har jag ju nåt annat snyggt du gjort sen tidigare!
Har lite trasssel :whut: med kameran just nu så vi får se om jag kan fixa bild.
Annars kanske Emmiez har? *blinkar med långa ögonfransar*
Tack den kommer väl till pass!
Va bra att ni gillar den :)

jag har inte bild, glömde ta det innan jag skickade.. kom på det när den låg i paketet och då var det lite sent :?
Av Smultronbarn
Knyttet & K skrev:Jag stötte på lite patrull och är fortfarande inte klar. Men snart så...
Jag gillar ditt uttryck... :tumup:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Äntligen ligger mössan på lådan. :oops:

4ungar Sänt- Fått
aina Sänt - Fått
Annamamman Sänt - Fått
annelie Sänt - Fått
Annika E Sänt - Fått
Asereth Sänt - Ej Fått
binaem Sänt - Fått
corona Sänt - Fått
Emmiez Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
glis Sänt - Fått
HH Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
Kleopatrina Sänt - Fått
knyttet & K Ej Sänt - Fått
kvarnvik Sänt - Ej Fått
LisaMarie Sänt - Fått
lotti Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Fått
Maerion Sänt - Fått
Marion Sänt - Fått
mimme Sänt - Fått
noranora Sänt - Fått
pejgan Sänt - Ej Fått
Sarah* Ej Sänt - Fått
Sassi Sänt - Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Fått
sofiutane Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Sänt - Fått
suskiv Sänt - Fått
zandrama Sänt - Fått
zingo Sänt - Fått
zmurfan Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar
Användarens profilbild
Av lotti
Nu börjar det allt bli kallt om öronen!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Maerion
Men vad trist att vissa inte fått sina mössor än. :? Nu är jag kanske en surkärring, men jag tycker inte att man ska gå med i bytestrådar om man inte har tid att slutföra under rådande månad faktiskt..
Av Emmiez
Maerion skrev:Men vad trist att vissa inte fått sina mössor än. :? Nu är jag kanske en surkärring, men jag tycker inte att man ska gå med i bytestrådar om man inte har tid att slutföra under rådande månad faktiskt..
Jag håller med..
MEN man vet faktiskt inte om något hänt som man inte kunde rå för och inte visste skulle hända.
Användarens profilbild
Av zandrama
Maerion skrev:Men vad trist att vissa inte fått sina mössor än. :? Nu är jag kanske en surkärring, men jag tycker inte att man ska gå med i bytestrådar om man inte har tid att slutföra under rådande månad faktiskt..
Jag håller med, i princip, men en vecka extra kan jag acceptera att behöva vänta, men uppåt 3-4 veckor extra. Njäj... Isåfall tycker jag det är schysst att göra som Stream som skickade iväg mössan hon hade fått, eller som, vem det nu var, som bad sin mor att sticka.
Användarens profilbild
Av lotti
zandrama skrev:
Jag håller med, i princip, men en vecka extra kan jag acceptera att behöva vänta, men uppåt 3-4 veckor extra. Njäj... Isåfall tycker jag det är schysst att göra som Stream som skickade iväg mössan hon hade fått, eller som, vem det nu var, som bad sin mor att sticka.
Jag håller helt klart med.....jag var knappt en vecka sen denna gången och det hade jag sååå dåligt samvete för....
Jag vet att vad som helst kan hända, men då meddelar man sin byteskompis läget tycker jag. Tre-fyra veckor extra är inte ok!!!!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag som ju skickat mitt sent har tyckt att det varit jättejobbigt. Jag har känt mig jätteelak och känt att jag kanske inte borde ha deltagit. Till mitt försvar kan jag bara säga att det tog längre tid än jag räknat med (ny teknik för min del) vilket ledde till ca 1 veckas försening sen körde allt ihop sig och jag fick inte tid att göra klart föränn i helgen.
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag var också sen men jag meddelade mig iaf i tråden om att det var så (för att inte avslöja mig i förskott för mottagaren). I mitt fall blev det sjukdom i vägen för att kunna komma iväg till inlämningsstället. Nackdelen med att bo ute på vichan är att det är långt till allt.

Jag tycker åtminstone man kan försöka meddela sig om något händer och är det så att man måste dra sig ur är det ju en bra idé att göra som de som sänt sina mottagna vidare.

Det som jag tycker är absolut mest trist är när det inte dimper ned något bytesobjekt alls. Jag har lovat mig själv att kommer det inget den här gången heller så kommer jag inte att delta i fler byten. :(
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?