Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
binaem skrev:Tack Zandrama för världens finaste paket med söt liten mössa, necessärer, garn och gott ekologiskt godis!
Jag tror inte att jag har skickat nåt paket till dig? Du måste ha gissat fel på tomten. :lol:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Tack så mycket Lum Lum Lum för den fina klappen.
Den innehöll:
Handledsvärmare till mig i rött och svart, jag har en tröja i exakt de färgerna!
En tygkasse älskar det tyget :love:
Två små "ärtpåsegrodor" fyllda med bönor till barnen, de blev jätteglada!
Ett härligt nystan ullgarn.
Några träknappar.
En härlig fikon och äpplemarmelad.

En riktig önskeklapp :heart:
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Maddemoa skrev:Tack så mycket Lum Lum Lum för den fina klappen.
Den innehöll:
Handledsvärmare till mig i rött och svart, jag har en tröja i exakt de färgerna!
En tygkasse älskar det tyget :love:
Två små "ärtpåsegrodor" fyllda med bönor till barnen, de blev jätteglada!
Ett härligt nystan ullgarn.
Några träknappar.
En härlig fikon och äpplemarmelad.

En riktig önskeklapp :heart:
Vad glad jag blir att du gillade innehållet. Här kommer bild på det jag skickade.
Bilagor
(58.44 KiB) Nerladdad 361 gånger
Användarens profilbild
Av zmurfan
binaem skrev:Tack Zandrama för världens finaste paket med söt liten mössa, necessärer, garn och gott ekologiskt godis!
Jag skickade till dig och var inte ens anonym om det ju. :)
Användarens profilbild
Av binaem
zmurfan skrev:
Jag skickade till dig och var inte ens anonym om det ju. :)
Jag är glöggyr eller ngt och skrev fel namn - JAG MENAR ZMURFAN! Tack :heart:
Användarens profilbild
Av Gabelin
Jag har fått min julklapp men har inte listat ut vem det är (har inte tillgång till dator heller så har svårt att luska)

Tack så mycket för julgott, pyssel och klapp :D .

Jag återkommer med bild och gissning när jag kommer hem.
Användarens profilbild
Av lotti
Eftersom min julklapp inte han fram till julafton väntar jag ivrigt att postgubben ska lägga något i lådan idag..... :vågen: Tänk att ha det bästa kvar efter julafton!! :D
Användarens profilbild
Av Maerion
Tack så mycket för min julklapp som jag gissar var från emmiez?

Ljuset och fatet hade tyvärr gått sönder i transporten, men det luktade gott i alla fall! :D
Av Emmiez
Maerion skrev:Tack så mycket för min julklapp som jag gissar var från emmiez?

Ljuset och fatet hade tyvärr gått sönder i transporten, men det luktade gott i alla fall! :D
Det var från mig. va tråkigt att det gick sönder :(
Användarens profilbild
Av zandrama
Ingen julklapp idag heller. :?

Nånstans tycker jag att om man är med i ett byte så får man se till att posta bytespaketet (oavsett om det är julklapp eller ett "vanligt" byte) senast det datum som står. Står det att det ska postas senast ett visst datum ska det postas då, eller om det står att det ska vara framme den sista dagen i månaden ska det vara framme då. Det är inte sällan personer får vänta 1-1,5 månad extra på sin sak. Att det kommer 2-3 dagar sent kan jag tycka är okej om man har postat i tid eftersom det kan ha hamnat fel på Posten, men att inte posta i tid tycker inte jag är okej.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nej vad trist att du fortfarande inte fått ngn klapp zandrama... :( (hoppas det bara är posten som är lite efter sig efter helgerna...)

Och ja, självklart bör man ju se till att slutföra sitt byte om man gett sig in i det, och vet man med sig att det pga oväntade händelser blir några dagar försenat kan man ju faktiskt peta iväg ett PM! :tumup:

Sen finns det ju tillfällen där livet plötsligt kör ihop sig helt där man inser man att Näe, detta kommer inte att gå alls! :gaah: Då går det ju att göra som ngn gjorde i ett tidigare byte och skicka vidare det man fått skickat till sig till sin bytesperson.
Visst, man tappar kanske det personligt uttänkta i bytet, men jag tycker att det känns som ett fair sätt mot alla inblandade vid sånna tillfällen där det helt enkelt inte går att få ihop tid o energi till bytet! :heart:
Användarens profilbild
Av zandrama
CrazyMagpie skrev:Och ja, självklart bör man ju se till att slutföra sitt byte om man gett sig in i det, och vet man med sig att det pga oväntade händelser blir några dagar försenat kan man ju faktiskt peta iväg ett PM! :tumup:
Jag ska vara sjysst och säga att jag faktiskt fick pm från min givare, och det tycker jag är bra. Tack! Men jag vet att det är nån mer än jag som itne har fått och så tänker jag tillbaka på andra byten och jag tycker det är märkligt att det alltid är personer som inte skickar i tid. Observera att jag inte har nån koll på om det är samma person/er och jag är inte heller ute efter att hänga ut nån, men jag tycker som CrazyMagpie att om det kör ihop sig och man har fått ett paket/byte/sak så kanske man ska överväga att skicka vidare det.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Kikar in och talar om att jag inte vet om jag fått mitt ännu eller ej eftersom jag inte firar nyår hemma. Dock har jag också fått meddelande om att mitt paket var försenat så jag vet att det inte är bortglömt iaf :)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?