- lör aug 25, 2012 21:25
kvarnkvik skrev:Jo samma garngrupp. Såg att det va någon som använde det i projekt sidan. Är det hösten som är på gång nu när man vill ta på sig mjuka fluffiga grejer?mly skrev:alpacka kan nog funka, är det inte samma garngrupp?kvarnkvik skrev:mly skrev:Den var det ju! Du är inte dålig på att komma ihåg duJuliusdotter skrev:Den va ju jätte fin, vad har du använt för garn?kvarnkvik skrev:Var det inte pimlico http://www.ravelry.com/patterns/library/pimlico du gjorde, vill minnas att vi gjorde den samtidigt.mly skrev:Vet intekvarnkvik skrev:Varför sparade du inte, jag får ju värsta beslutsångesten, fanns ju massa att välja på..mly skrev:Jag funderar på att sticka nån form av tub att ha runt halsen, jag har inte riktigt förstått grejen så därför har jag inte satt mig in i det riktigt, några tips?Åh, jag stickade en i ett ganska enkelt spetsmönster, men jag har förstås inte sparat den på ravelryHar du ravelry? Sök isf på cowl
och jag har gett bort den, så jag kan inte fota den och lägga upp för att se om någon känner igen den heller.
Och den låg faktiskt i mina favoriter, men jag hade feltaggat den
![]()
Den hamnade helt klart i att göra listan, skulle vilja ha en mjuk fluffig sak, den jag började på nu stickasd i 7-bröder inte så fluffigt direkt, vad tror ni om röd drops alpacka till den kvarnkvik hade stickat.
Jag stickade den i drops delight
Jag kom på att jag stickade den i ett mycket tjockare garn också, sarek heter det nog, det gick det också