- tor dec 25, 2008 21:42
Longing, glad att du tyckte om det!
Jag tyckte det var jättesvårt att veta vad det pysslade skulle vara.

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
miom skrev:Nämen - så passande då!Tack! jag hade ingen sådan och behövde verkligen en också. Bild kommer efter nyår då vi kommer hem.
esarina skrev:Jag fick hemlagat godis som jag misstänkte skulle trivas bäst i kylen, så där förvarade jag det tills jag smakade på det idag.Ja, visst är jag din tomte!Ischoklad? Pysselsakerna var en bit mönstrad vaxduk, en enfärgad bit vindpoplin, ett snöre, en bit band, en bit snedslå och en dragkedja. Det kändes komplett till något så jag undrar om avsändaren hade något speciellt i åtanke?
Det pysslade var ett jättefint armband i rött och svart. Fast min son hävdar att det är ett halsband och att det är hans.Tack! Det var verkligen rätt färger till mig, men det visste du ju redan.
Armbandet fick mig att tänka på stream, men namnet på avsändaren stämmer inte riktigtså jag hoppas att du avslöjar dig nu!
karro54 skrev:Tack Solängel för den fina grytlappen, fudgen och garnet! Jag är imponerad över de som kan göra så fina grytlappar!Hoppas det passar!
CrazyMagpie skrev:Här kommer bildbevisen!
Först ut, patriot-paketet som jag fick!![]()
Fin plysch som nog kommer bli byxor, muddväv, knappar, hårspänne, godis och en virkad och tovad liten börs/nessecär - allt i den jämtska-flaggans färder!![]()
Återstår bara att klura ut min hemliga tomte...
Sen, det som jag själv skickade!![]()
(dock kom det hemkokta godiset inte med på bilden)
AnKa skrev:Jag vill tacka min tomte, som jag tror är Annika E för den jättefina presenten.Så trevligt att det passade! Pärlorna och halsbandet var kvarlevor från min egen pärlpysseltid. Och chokladen är en av mina favoriter!
Jag har inte tagit något kort ännu men det var ett fint kort och en julig tändsticksask samt ett halsband i lila![]()
det ätbara en lyxig cholkad med smak av ingefära och citron och så pärlor i lila och metall, helt perfekt då jag just snöat in på just lila.
svas skrev:Tusen tack Gabelin för din pysslade julklapp. Det är en fuskpolo i stark cerise färg. I det mjukaste och gosigaste garnet. Du skriver att man kan sy om den till en Åremössa. Vad är en Åremössa???Gabelin skrev:Jag skickade mitt paket i dag, tyvärr utan klurigt rimTACK.. Min dotter har hög feber och vi har haft några jobbiga dagar och nätter, så jag fokuserade på att få klart allt och hade lite panik med att hinna få iväg det idag..
Jag hoppas att den som får paketet klarar sig iallafall
(det hann bli ett litet rim på innehållet i julklappen, det är ju alltid nått)
! Paketet kom idag. Jag är så glad eftersom vi åker i morgon tidigt. Jag kan erkänna att jag öppnade det yttre paketet. Det pysslade paketet inuti tar jag med mig och öppnar på julafton. LÄNGTAR
. Enligt rimmet verkar det lovande...
Pysslet var alldeles perfekt. Antingen har du stooor tur eller så har du kollat upp mig. Jag har ju en SjalBarnssoffa här hemma med kuddar i gröna färger. Nu blir det ytterligare en kudde om jag lyckas sy. Jag håller precis på att lära mig sy. Tyget var verkligen fint. Och roligt med beskrivning också! (jag fick alltså ett grönt tyg, knappar och sybeskrivning på kuddfodral).
Min sambo jublar högt över chokladen. Han är chokladgalning. (jag fick Fairtradechoklad 70% samt curryapelsinchoklad)
Tack igen söta Gabelin, du förgyller min jul!
Hoppas ni alla är friska nu.
Knyttet & K skrev:Jag fick en jättefin tehuva och lite tyger av zandrama. Och smarrig fudge och ett rött julte. Jag tjuvstartade med de ätbara paketen dock eftersom makens mamma och syskon var här förra helgen och vi hade dåligt med godis. Och teet öppnade jag eftersom jag hade tänkt köpa julte och misstänkte att paketet innehöll just detKul att du blev nöjd! Hoppas du inte missade snedremsan utanpå tygpaketet. Jag tyckte det var så fyndigt att använda det som snöre.![]()
Tusen tack för allt det fina!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?