Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Här kommer bildbevisen! :-D

Först ut, patriot-paketet som jag fick! :lol:
Bild
Fin plysch som nog kommer bli byxor, muddväv, knappar, hårspänne, godis och en virkad och tovad liten börs/nessecär - allt i den jämtska-flaggans färder! :tumup:
Återstår bara att klura ut min hemliga tomte... :hmm:

Sen, det som jag själv skickade! :D

Bild
(dock kom det hemkokta godiset inte med på bilden)
Användarens profilbild
Av Stream
esarina skrev:Jag fick hemlagat godis som jag misstänkte skulle trivas bäst i kylen, så där förvarade jag det tills jag smakade på det idag. :mums: Ischoklad? Pysselsakerna var en bit mönstrad vaxduk, en enfärgad bit vindpoplin, ett snöre, en bit band, en bit snedslå och en dragkedja. Det kändes komplett till något så jag undrar om avsändaren hade något speciellt i åtanke?

Det pysslade var ett jättefint armband i rött och svart. Fast min son hävdar att det är ett halsband och att det är hans. :D Tack! Det var verkligen rätt färger till mig, men det visste du ju redan. 8)

Bild
Bild

Armbandet fick mig att tänka på stream, men namnet på avsändaren stämmer inte riktigt ;) så jag hoppas att du avslöjar dig nu! :D
Ja, visst är jag din tomte! :vågen: Jag tänkte att jag inte skulle avslöja mig genom adressen, så det stämmer att det var en annan avsändare ;)

Och jo, ischoklad var det! Men jag hade inte tänkt mig något speciellt med pysselmaterialet, mer än att jag vet att du syr en del och har sett fina beskrivningar på olika varianter av fodral.
Användarens profilbild
Av Stream
Min tomte är Norkmedoo, men jag tog det inte på rimmet 8) Tack för pysseljulklappen OCH den extra presenten! :heart:

Jag fick en liiiiten jättesöt målad väska fylld med ull i tre olika färger + några fina glaspärlor och kola/fudge (som redan är slut).
Användarens profilbild
Av solängel
karro54 skrev:Tack Solängel för den fina grytlappen, fudgen och garnet! Jag är imponerad över de som kan göra så fina grytlappar!
Hoppas det passar! :D Efter din grytlapp hade jag lite serietillverkning, faktiskt, har ju så tråkigt nu när jag bara går och väntar på kotten... :wink: Här kommer en liten bild på grytlappen:
Bilagor
(90.1 KiB) Nerladdad 277 gånger
Användarens profilbild
Av solängel
Förresten kanske jag ska avslöja den jag tror är min tomte också, tack Sassi (för visst var det du med julröd avatar?) :wink:

Har inte bestämt vad jag ska göra med garnet ännu, men det kommer nog. Risken finns att det bli strumpor, det är så praktiskt att ha självrandande garn då. :D
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag vill tacka min tomte, som jag tror är Annika E för den jättefina presenten.

Jag har inte tagit något kort ännu men det var ett fint kort och en julig tändsticksask samt ett halsband i lila :mrgreen:
det ätbara en lyxig cholkad med smak av ingefära och citron och så pärlor i lila och metall, helt perfekt då jag just snöat in på just lila :D .
Användarens profilbild
Av miom
CrazyMagpie skrev:Här kommer bildbevisen! :-D

Först ut, patriot-paketet som jag fick! :lol:
Bild
Fin plysch som nog kommer bli byxor, muddväv, knappar, hårspänne, godis och en virkad och tovad liten börs/nessecär - allt i den jämtska-flaggans färder! :tumup:
Återstår bara att klura ut min hemliga tomte... :hmm:

Sen, det som jag själv skickade! :D

Bild
(dock kom det hemkokta godiset inte med på bilden)
:vågen: då behöver jag inte fixa bild. Jag är jätteglad för nåldynan. Tack!
Användarens profilbild
Av Annika E
AnKa skrev:Jag vill tacka min tomte, som jag tror är Annika E för den jättefina presenten.

Jag har inte tagit något kort ännu men det var ett fint kort och en julig tändsticksask samt ett halsband i lila :mrgreen:
det ätbara en lyxig cholkad med smak av ingefära och citron och så pärlor i lila och metall, helt perfekt då jag just snöat in på just lila :D .
Så trevligt att det passade! Pärlorna och halsbandet var kvarlevor från min egen pärlpysseltid. Och chokladen är en av mina favoriter! :mums: Kram!
Användarens profilbild
Av svas
svas skrev:
Gabelin skrev:Jag skickade mitt paket i dag, tyvärr utan klurigt rim :( .. Min dotter har hög feber och vi har haft några jobbiga dagar och nätter, så jag fokuserade på att få klart allt och hade lite panik med att hinna få iväg det idag..

Jag hoppas att den som får paketet klarar sig iallafall :D

(det hann bli ett litet rim på innehållet i julklappen, det är ju alltid nått :wink: )
TACK :heart: ! Paketet kom idag. Jag är så glad eftersom vi åker i morgon tidigt. Jag kan erkänna att jag öppnade det yttre paketet. Det pysslade paketet inuti tar jag med mig och öppnar på julafton. LÄNGTAR :loving: . Enligt rimmet verkar det lovande...

:app: Pysslet var alldeles perfekt. Antingen har du stooor tur eller så har du kollat upp mig. Jag har ju en SjalBarnssoffa här hemma med kuddar i gröna färger. Nu blir det ytterligare en kudde om jag lyckas sy. Jag håller precis på att lära mig sy. Tyget var verkligen fint. Och roligt med beskrivning också! (jag fick alltså ett grönt tyg, knappar och sybeskrivning på kuddfodral).
:app: Min sambo jublar högt över chokladen. Han är chokladgalning. (jag fick Fairtradechoklad 70% samt curryapelsinchoklad)

Tack igen söta Gabelin, du förgyller min jul :heart:!

Hoppas ni alla är friska nu.
Tusen tack Gabelin för din pysslade julklapp. Det är en fuskpolo i stark cerise färg. I det mjukaste och gosigaste garnet. Du skriver att man kan sy om den till en Åremössa. Vad är en Åremössa??? :oops: Kanske blir den oftare använd som mössa. Oavsett är färgen ljuvlig och framgår inte riktigt på bilderna. Dessutom fick jag ett litet armband som är supersött.

Bild

Bild

Och här kommer även bild på pysselmaterialet (chokladen är slut så där blir det ingen bild :Hahaa: )
Bild

Tack igen Gabelin! Jag hoppas du haft en riktigt fin jul :heart: .
Av nemos mamma
Tack snälla Maerion!!

Vi skulle fira jul hos mina föräldrar så mitt paket skickades dit. Men sen fick vi influensa och fick stanna hemma istället :(
Så jag har inte fått mitt paket ännu. Dock kunde jag inte hålla mig :D så jag har tvingat mina föräldrar och syster att öppna och kika och försöka förklara och att skicka två suddiga mobilbilder...

Men jag är i alla fall jätteglad över det jag sett!!! :vågen:
Det här tror jag innehållet är (Maerion, rätta mig gärna om jag har fel och sätt gärna in bild om du tog någon innan du skickade, dröjer några dagar innan paketet kommer hit...): en retroväska :loving: (brun på ena sidan och orangeblommig(?) på andra), gul velour, brunt dunderklumpentyg (?) :heart: :heart:, pusseltyg, orange kantband, fikon och choklad :mums:

tack tack tack! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Knyttet & K skrev:Jag fick en jättefin tehuva och lite tyger av zandrama. Och smarrig fudge och ett rött julte. Jag tjuvstartade med de ätbara paketen dock eftersom makens mamma och syskon var här förra helgen och vi hade dåligt med godis. Och teet öppnade jag eftersom jag hade tänkt köpa julte och misstänkte att paketet innehöll just det :D

Tusen tack för allt det fina! :vågen:
Kul att du blev nöjd! Hoppas du inte missade snedremsan utanpå tygpaketet. Jag tyckte det var så fyndigt att använda det som snöre. 8)

I övrigt så har jag inte fått mitt paket än, men jag hoppas att det landar i veckan som kommer.
Användarens profilbild
Av binaem
Tack Zandrama för världens finaste paket med söt liten mössa, necessärer, garn och gott ekologiskt godis!
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?