Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
4ungar Sänt- Fått
aina Sänt - Fått
Annamamman Sänt - Fått
annelie Sänt - Fått
Annika E Sänt - Fått
Asereth Ej Sänt - Ej Fått
binaem Sänt - Fått
corona Sänt - Fått
Emmiez Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
glis Sänt - Fått
HH Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
Kleopatrina Sänt - Fått
knyttet & K Ej Sänt - Fått
kvarnvik Sänt - Ej Fått
LisaMarie Sänt - Fått
lotti Ej Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Fått
Maerion Sänt - Fått
Marion Sänt - Fått
mimme Sänt - Fått
noranora Sänt - Fått
pejgan Sänt - Ej Fått
Sarah* Ej Sänt - Fått
Sassi Sänt - Fått
smedsboemma Sänt - Fått
smultronbarn Ej Sänt - Fått
sofiutane Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Fått
suskiv Ej Sänt - Fått
zandrama Sänt - Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar
Användarens profilbild
Av HH
glis skrev:Jag ahr också fått inte en, utan två kanonfina mössor med posten idag från HH. Tvingade min mor att fota oss, men sedan blev det inte av att jag valde bild för de höll på att klippa sina får och vi åkte när de råkat klippa baggen i ... snoppen. (Säger man så om den bagge?) Men mössorna är i alla fall i underbar alpacka och den som jag gissar är till mig :wink: har värsta avancerade hålmönstret och är kanongosig.
Ååå det har kommit fram!!! Super bra, va roligt att de uppskattades! Jag älskar alpaca garnet, hur underbart som helst. Håller på att göra en lika dan mössa till mig själv, för jag gillade den sååå mycket och hade så svårt att släppa iväg den :D Så det blir minst en till att göra, super skoj att sticka dess utom! Väntar spännt på bild!!!
Användarens profilbild
Av lotti
Pust! Äntligen är mössan ivägskickad....två stickade mössor blev halvstickade och upprepade och sen insåg jag verkligen att sticka det är inte min grej.....virka är mycket roligare!!! :D

4ungar Sänt- Fått
aina Sänt - Fått
Annamamman Sänt - Fått
annelie Sänt - Fått
Annika E Sänt - Fått
Asereth Ej Sänt - Ej Fått
binaem Sänt - Fått
corona Sänt - Fått
Emmiez Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
glis Sänt - Fått
HH Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
Kleopatrina Sänt - Fått
kvarnvik Sänt - Ej Fått
LisaMarie Sänt - Fått
lotti Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Fått
Maerion Sänt - Fått
Marion Sänt - Fått
mimme Sänt - Fått
noranora Sänt - Fått
pejgan Sänt - Ej Fått
Sarah* Ej Sänt - Fått
Sassi Sänt - Fått
smedsboemma Sänt - Fått
sofiutane Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Fått
suskiv Ej Sänt - Fått
zandrama Sänt - Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Sänt - Fått

För att ändra i listan:
Citera SENASTE inlägget med sänt-/fått-lista, ändra i listan, ta sedan bort [ quote ] och [ /quote ] och skicka.

Låt detta meddelande ligga kvar[/quote]
Användarens profilbild
Av Asereht
4ungar Sänt- Fått
aina Sänt - Fått
Annamamman Sänt - Fått
annelie Sänt - Fått
Annika E Sänt - Fått
Asereth Sänt - Ej Fått
binaem Sänt - Fått
corona Sänt - Fått
Emmiez Sänt - Fått
exiteme Sänt - Ej Fått
Fryle Sänt - Fått
glis Sänt - Fått
HH Sänt - Fått
Häjk Ej Sänt - Ej Fått
Kleopatrina Sänt - Fått
kvarnvik Sänt - Ej Fått
LisaMarie Sänt - Fått
lotti Sänt - Ej Fått
Maddemoa Sänt - Fått
Maerion Sänt - Fått
Marion Sänt - Fått
mimme Sänt - Fått
noranora Sänt - Fått
pejgan Sänt - Ej Fått
Sarah* Ej Sänt - Fått
Sassi Sänt - Fått
smedsboemma Sänt - Fått
sofiutane Sänt - Fått
solängel Sänt- Fått
stream Ej Sänt - Fått
suskiv Ej Sänt - Fått
zandrama Sänt - Fått
zingo Sänt - Ej Fått
zmurfan Sänt - Fått

För att ändra i listan:

Låt detta meddelande ligga kvar
Användarens profilbild
Av Asereht
4ungar skrev:vem fick jag den gröna stickade skönheten av :roll: den passar o jag :heart: grönt ska bli kul o höra vad mannen tycker ikväll :app:

Det var av mig! :D Kul att du gillade den, jag fick total panikångest över val av modell. Men till slut så bestämde jag mig. Hade skrivit en liten fin lapp som skulle följt med men den blev kvar hemma såg jag sen. :roll: Det blev lite färg iaf. :)
Användarens profilbild
Av Sassi
En bild på min fina mössa!

En bra sak är att den går att bära på många sätt, fast det kanske inte är tanken...
Baskervariant, bakåtstuk elller "rakt på".

Nu får man börja fundera på oktoberbytet!
Bilagor
(26.06 KiB) Nerladdad 379 gånger
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sassi, den var fin på dig!
Tänk, den är både virkad och stickad. :)
Jag hade lite svårt att bestämma mig för hur jag ville göra den.
Så då blev det som det blev.
Användarens profilbild
Av Sassi
Ambisiöst med både virka och sticka Zmurfan! O bra blev det!
Sambon frågade hur den var gjord, först då tittade jag lite närmare och såg att det färglada var virkat! Nu vill jag att det skall bli kallt så man kan gå ut och ahvända den! Fast hade den på inne igårkväll en del också.... :wink:

Sonen provade
Bilagor
(26.91 KiB) Nerladdad 336 gånger
Användarens profilbild
Av glis
Nuså! Min sjysta morsa skickade bilder så det var bara att välja:
Bild

Jag misstänker att man skall stuka till den blå lite coolt, jag övar. Annars kände jag mig nog så bekväm med uppvikt kant a´la Gökboet. Kisens är i minsta laget, men jag hoppas ju på att han så småningom skall få ett syskon och DÅ kan vi börja använda mössan i tid! Tusen tack igen HH!
Användarens profilbild
Av aina
Marion skrev:Här är mössan som numera bor hos Aina:
Bild
Och visst är den fin! :love: Tack för att du satte in bilden. :urule: Jag har inte hunnit ta kort än. Full rulle här hemma.
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Nuså! Min sjysta morsa skickade bilder så det var bara att välja:
Bild

Jag misstänker att man skall stuka till den blå lite coolt, jag övar. Annars kände jag mig nog så bekväm med uppvikt kant a´la Gökboet. Kisens är i minsta laget, men jag hoppas ju på att han så småningom skall få ett syskon och DÅ kan vi börja använda mössan i tid! Tusen tack igen HH!
Åh, vad fina ni blev, turkos :loving: , själv går jag fortfarande här och fryser i örona. (och det är verkligen i öronen, det där som fladdrar utanför huvudet fryser jag inte om, men jag är mycket känslig för vind i öronen)Snart får jag gå upp och plocka fram förra säsongens mössor :wink:
Användarens profilbild
Av HH
glis skrev:Nuså! Min sjysta morsa skickade bilder så det var bara att välja:
Bild

Va tjusiga ni blev :vågen: !!! Synd att den inte passade på lill kisen, hade funderingar på att välja en större storlek...varför i allsin värld gjorde jag inte det :gaah: ?!!!! jaja då får vi vänta på kisen nummero 2 kommer till världen :D
Användarens profilbild
Av glis
HH skrev:Va tjusiga ni blev :vågen: !!! Synd att den inte passade på lill kisen, hade funderingar på att välja en större storlek...varför i allsin värld gjorde jag inte det :gaah: ?!!!! jaja då får vi vänta på kisen nummero 2 kommer till världen :D
Äsch så du säger :rodna:
Kom på att jag valde fel bild, mössan syns ju inte så bra, men jag tyckte att vi var fina på den där därför blev det den i alla fall. Jag vill också påpeka att vi inte är stadsklädda, vi sklle ju bara titta på fårklippning när brevlådan lockade med mösspaket!

Jag blev också förtjust i "min" modell så jag har stickat en till, till kisen. Den blev i minsta laget den med, han är nog helt enkelt oväntat stor om skallen.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?