Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av berit
Jag har stickat ungefär en halv ärm. Eller nästan hela mönsterrapporten på ärmen, men den räcker mig bara halvvägs på armen så jag antar att en börjar om på mönstret igen. (Har inte orkat läsa igenom så noga :oops: )

Ska försöka lägga in bild. Färgerna stämmer inte så bra med originalet, men jag tycker det blir ganska fint ändå. Det är i alla fall underbart roligt att sticka! Och det blir ju fint bara för att det är såpass avancerat sticke, tycker jag. Men mina färger skär sig lite tyvärr. Ni får inte mobbas :nono:
Användarens profilbild
Av SaraLj
berit skrev:Bild
Jag tycker att det är Fiiiint! :-D :love:
Användarens profilbild
Av Marion
SaraLj skrev:
:iagree: Din kofta (ärm :lol:) är jättefin! Vad roligt att få se varianter med lite annorlunda färger, jag känner mig också lite sugen på en Orkney men jag tycker att originalkoftan ser så mörk ut :hide:. Får väl också ta ljusare färger antar jag :).
Av Ponyo
Jag har fastnat lite. Det är dags för halsringning. Men jag vill ha lite mer båtringad hals, och det bär emot att tänka till.
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:Berit - vad bra det blir :app:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Mosan
För mig går det lite långsamt just nu. Jag tränar för mycket och det äter upp sticktiden. :fnissa: Men när jag sätter mig så går det ju väldigt snabbt. :tumup: det är nog för att det är kul att se varje mönstervarv växa fram. :app:
Användarens profilbild
Av Mosan
Marion skrev:
SaraLj skrev:
:iagree: Din kofta (ärm :lol:) är jättefin! Vad roligt att få se varianter med lite annorlunda färger, jag känner mig också lite sugen på en Orkney men jag tycker att originalkoftan ser så mörk ut :hide:. Får väl också ta ljusare färger antar jag :).
Vad lustigt, jag tycker koftan är ljus och har valt en mörkare bottenfärg. :lol:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Jag tycker att det är spännande att den ser så olika ut beroende på vad man väljer för färg. Speciellt vi som inte har "orginalgarnet".
Själv har jag inte gjort något på min kofta utan den ligger fortfarande kvar och väntar på att bli klippt och korten väntar på att föras över till datorn... jag är seeeeg... ...eller det är jag inte alls, jag har virkat argumi-ninjor till godispåsarna inför morgondagens ninjakalas... Många ninjor blir det...
Användarens profilbild
Av glis
När jag skulle gå mellan husen här hemma drog jag min gamla islandströja över huvudet och kom på att man borde sticka en lite stadigare kofta, en med något roligt mönster men framför allt som sagt, en kofta så jag skulle slippa dra den över huvudet.
Sedan kom jag på vad jag just stickat 8) så jo, jag behöver visst en kofta till. Tur att jag hängde på.
Av corona
Alltså... exakt HUR svår är den här koftan att sticka?? :hmm: ???
Är bra sugen alltså... :lol:
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 47

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?