Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Glömt ändra...

AnKa sänt - fått
Anna sänt - fått
AnnikaE sänt - fått
annikar Sänt - fått
Asia sänt - fått
Aurian ej sänt - ej fått
Binaem sänt - fått
CrazyMagpie sänt - fått
Emmiez Sänt - Fått
esarina Sänt - Fått
Exiteme sänt - fått
Gabelin sänt - ej fått
karro54 sänt - fått
Knyttet&K sänt - fått
linafelicia sänt - fått
Longing Sänt - Fått
lotti sänt - ej fått
Lumlumlum Sänt - Fått
Maddemoa sänt - fått
Maerion sänt - fått
miom sänt - fått
nemosmamma sänt - fått
norkmedoo sänt - fått
noranora sänt - fått
Sassi sänt - fått
Sockertopp sänt - ej fått
solängel sänt - fått
Stream sänt - fått
svas sänt - fått
thanisa ej sänt - ej fått
zandrama sänt - ej fått
Zmurfan Sänt - Fått
4ungar Sänt - Fått
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tack för fint garn och stickbeskrivning annikar!
Julklapparna är öppnade här nu!

God Jul till er alla!
Användarens profilbild
Av Annika E
Tack Exiteme för "sjuklingsté", skrubbtvål och härligt orange pyssel! :vågen: Sjuklingsté var precis vad vi behövde, vi går och hostar och snörvlar halva familjen! Och skrubbtvål har jag aldrig använt, men det ska bli spännande att prova! *kram* Bild kommer nån dag framöver. :)
Användarens profilbild
Av Longing
Nu är det dax att redovisa julklapparna :vågen:

Bild
I det fina paket fick jag från esarina låg det en chokladkaka som ser väldigt lyxig ut (har inte smakat ännu, blev en hel del annat godis igår) , två bitar jättefint tyg :heart: och en väldigt smart shopping väska som man kan rulla ihop.
Bild
Tack så mycket esarina! Jag är väldigt nöjd med mitt paket :tackar:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Tack så mycket Anna för min fina julklapp!
Bild
Halsduken har jag nyss varit ute och provat och den var varm och go. Härliga färger dessutom. Den lila är exakt samma som min favorittröja :D :love:
Utöver halsduk innehöll min julklapp praliner, en bodyskrubb med ingefära och citron, fina retrotyger med matchande blixtlås och snedremsa och dessutom ull att tova med.
Den ena tygbiten har jag redan bestämmt att det ska bil ett kuddfodral till soffan och dom andra blir nog något fint till lillasyster. :tackar:
Användarens profilbild
Av Asia
jag skäms. jag skickade inte alls så mycket som alla andra :oops: . jag år nog skicka en kompensationsklapp.

jag blev superglad för det jag fick. återkomer med redovisning.
Användarens profilbild
Av miom
:loving: Tack! jag hade ingen sådan och behövde verkligen en också. Bild kommer efter nyår då vi kommer hem.
Användarens profilbild
Av noranora
Jag har fått ett jättefint paket. Från Asia tror jag? Jag blev jätteglad :D TACK
Det var ett fint retrotyg med tillhörande fluffelivadd och ett garnnystan (jag planerar redan vad jag ska sticka, funderar på benvärmare till mig själv) och ett jättefint halsband som är helt i min stil och en burk chokladgodis (som redan är uppäten till hälften och inte med på bilden). Tusen tusen tack! (Sorry lite dålig bild, hade lite bråttom.)

Bild

Men jag har fortfarande inte fått veta om paketet jag skickade har kommit fram, jag börjar bli lite orolig ...
Användarens profilbild
Av karro54
Tack Solängel för den fina grytlappen, fudgen och garnet! Jag är imponerad över de som kan göra så fina grytlappar!
Användarens profilbild
Av annikar
tack, tack! fick en jättefin nyckelring! och grejer till tovning i julklapp, det ska bli jättekul att testa det har jag funderat på att köpa, men inte gjort än :vågen:

men jag är inte säker på vem tomten är :hmm: måste klura lite mer!
Användarens profilbild
Av miom
exiteme skrev:Jag har fått min paket. :app: Listade snabbt ut att mottageren är Miom. :D Tack!!! Tygerna var underbara. Har redan sytt tre bokfodral av vaxdukarna. John Blundtyget skickade mig rätt bak till barndomen! Och fair-tradekaffebönorna var pricken över i:et!! :heart:
Öppnar "julklappen" imorgon och sätter in bild.
vad kul att du gillade kittet :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag fick en jättefin tehuva och lite tyger av zandrama. Och smarrig fudge och ett rött julte. Jag tjuvstartade med de ätbara paketen dock eftersom makens mamma och syskon var här förra helgen och vi hade dåligt med godis. Och teet öppnade jag eftersom jag hade tänkt köpa julte och misstänkte att paketet innehöll just det :D

Tusen tack för allt det fina! :vågen:
Av Emmiez
jag fick 2 bitar tyg, och en jättesöt virkad tomte och chokladklubbor som skall vara till att göra varm choklad, har inte smakat ännu. Sen fick jag 2 polkagris käppar också :D

skall försöka ordna bild :)
Av surftrollet
Jag fick hemlagat godis som jag misstänkte skulle trivas bäst i kylen, så där förvarade jag det tills jag smakade på det idag. :mums: Ischoklad? Pysselsakerna var en bit mönstrad vaxduk, en enfärgad bit vindpoplin, ett snöre, en bit band, en bit snedslå och en dragkedja. Det kändes komplett till något så jag undrar om avsändaren hade något speciellt i åtanke?

Det pysslade var ett jättefint armband i rött och svart. Fast min son hävdar att det är ett halsband och att det är hans. :D Tack! Det var verkligen rätt färger till mig, men det visste du ju redan. 8)

Armbandet fick mig att tänka på stream, men namnet på avsändaren stämmer inte riktigt ;) så jag hoppas att du avslöjar dig nu! :D
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:08, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?