Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Bubbi skrev:Ville blev kär i denna på pop:
Bild

Men jag ville inte köpa den, dels för att den är i 50% akryl 50% ull. Och för att den ändå var ganska så dyr (200 kr)

Så jag ska sticka en perumössa. Men har ni tips på snyggt mönster runt om? Inte fiskar, för det har jag redan gjort.
Kanske hundar?
Totoro!
Bild
Jag tycker de är jättesöta :loving:
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Melon: Har du också gjort Totorovantar? Jag väntar på att stickorna nr 3 skall bli öediga, sedan drar jag igång ett Totoriprojekt.
Vaddå, har man knitpro behöver man ju aldrig vänta på att stickorna ska bli lediga :lol: Vajrarna däremot, det är en liten utmaning när alla är fulla 8) Men jag har köpt två nya idag :D
Användarens profilbild
Av glis
:D Du är för snål med vajrarna! Men jag har bara liiiite kvar på Annas rackarns strumpor så jag tänker bli klar med det först! Dessutom har jag ingen lust att sticka... Så skulle det ju bli har jag hört...
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev::D Du är för snål med vajrarna! Men jag har bara liiiite kvar på Annas rackarns strumpor så jag tänker bli klar med det först! Dessutom har jag ingen lust att sticka... Så skulle det ju bli har jag hört...
:lol:
Av Ponyo
melon skrev:Totoro!
Bild
Åh! Helt perfekt, han älskar Totoro!
Enda kruxet är att det är på tok för många maskor på höjden. Men om jag kan minska ner... :hmm:
Av Ponyo
glis skrev::D Du är för snål med vajrarna! Men jag har bara liiiite kvar på Annas rackarns strumpor så jag tänker bli klar med det först! Dessutom har jag ingen lust att sticka... Så skulle det ju bli har jag hört...
:D
Användarens profilbild
Av ellla
Grattis!
Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:
kvarnvik skrev:Sätt inte upp er på knitting dailys maillista, de mailar minst ett mail om dagen. Jag har försökt avboka, men inte lyckats :?
Jag har dem på skräpmejlen :tumup:
Jag tror att en del av mina hamnar där och en del i vanliga :roll:
Användarens profilbild
Av ellla
kvarnvik skrev:
ellla skrev:
kvarnvik skrev:Sätt inte upp er på knitting dailys maillista, de mailar minst ett mail om dagen. Jag har försökt avboka, men inte lyckats :?
Ja, jag har alså två olika mejladresser. En viktig och en skräpig!
Användarens profilbild
Av melon
Bubbi skrev:
melon skrev:Totoro!
Bild
Åh! Helt perfekt, han älskar Totoro!
Enda kruxet är att det är på tok för många maskor på höjden. Men om jag kan minska ner... :hmm:
Perfekt! Du kanske kan sticka halva gubben, från mage till huvud?
Jag visste förresten inte att Totoro fanns på riktigt, jag trodde nån bara ritat och döpt honom. Vad gör han? :lol:
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Melon: Har du också gjort Totorovantar? Jag väntar på att stickorna nr 3 skall bli öediga, sedan drar jag igång ett Totoriprojekt.
Nope, men jag har god lust. Dantes fiskvantar är för små så jag borde sätta igång med ett par nya.
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
ellla skrev:
Ja, jag har alså två olika mejladresser. En viktig och en skräpig!
Och för mig funkade det fint att avboka :)
  • 1
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?