Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Knyttet & K skrev:Idag måste jag köpa garn. Jag funderar på att köpa till en kofta till mig själv. Är sugen på någon av dessa. Eg mest den översta, tror ni den är svår? Det är ett köpemönster så jag kan ju inte kika på det innan jag bestämmer mig.ÅÅ du har många av mina favoriter där, tack för påminnelsen!!
melon skrev:Ja, och det ser ju ut som om armarna är stickade direkt från oket, så inte konstiga ärmisättningarKnyttet & K skrev:Idag måste jag köpa garn. Jag funderar på att köpa till en kofta till mig själv. Är sugen på någon av dessa. Eg mest den översta, tror ni den är svår? Det är ett köpemönster så jag kan ju inte kika på det innan jag bestämmer mig.ÅÅ du har många av mina favoriter där, tack för påminnelsen!!
Jag tycker den översta är klar finast, och den grå. Den översta är nog bara tappade maskor (den ser nog svårare ut än vad det egentligen är) dvs man lägger upp en extra maska och stickar på den ett tag och sedan när man släpper den blir det ett sånt ihåligt löv. Det klarar du
Nu blev jag sugen på ännu en kofta.
emmy_ackevik skrev:Vi får väl se...glis skrev:Jag virkarHur går det då?![]()
glis skrev:Heja hejaemmy_ackevik skrev:Vi får väl se...glis skrev:Jag virkarHur går det då?![]()
melon skrev:Jag är också inne i en virkperiod, jag som inte ens gillar att virka. Men jag blev lite kär i den gröna koftan, får kanske bli ändring på detta, vad är den gröna för mönster?glis skrev:Heja hejaemmy_ackevik skrev:Vi får väl se...glis skrev:Jag virkarHur går det då?![]()
Knyttet & K skrev:melon - Jag tror jag hittat åtminstone den gröna bland dina favoriterDen gröna, den röda och den grå finns också med bland mina, jag kanske fick dem från dig?![]()
Jag tror att jag ska satsa på den gröna, för den vill jag nog helst ha.
melon skrev:Oj, är det så mycket? Man borde klara sig med mindre för den stickas i dubbla trådar. Jag tycker den är jättefin, men jag tycker Drops mönster är så jobbiga att läsa. Jag tvekar av den anledningen. Men jag tror att den och den gröna kan stickas med samma garn (jag gillar inte Drops Alpaca så jag vill ändå ha ett annat) så jag köper så jag kan välja vilket som av dem.Knyttet & K skrev:melon - Jag tror jag hittat åtminstone den gröna bland dina favoriterDen gröna, den röda och den grå finns också med bland mina, jag kanske fick dem från dig?![]()
Jag tror att jag ska satsa på den gröna, för den vill jag nog helst ha.Den grå vill jag gärna sticka med det ska tydligen gå åt upp till 1800m och det är jättemycket för en kofta så jag vet inte om jag orkar.
Den gröna är jättefin! Följ magen du
Knyttet & K skrev:Det blir nog jättebra! Vilket garn har du tänkt dig och vilken färg?melon skrev:Oj, är det så mycket? Man borde klara sig med mindre för den stickas i dubbla trådar. Jag tycker den är jättefin, men jag tycker Drops mönster är så jobbiga att läsa. Jag tvekar av den anledningen. Men jag tror att den och den gröna kan stickas med samma garn (jag gillar inte Drops Alpaca så jag vill ändå ha ett annat) så jag köper så jag kan välja vilket som av dem.Knyttet & K skrev:melon - Jag tror jag hittat åtminstone den gröna bland dina favoriterDen gröna, den röda och den grå finns också med bland mina, jag kanske fick dem från dig?![]()
Jag tror att jag ska satsa på den gröna, för den vill jag nog helst ha.Den grå vill jag gärna sticka med det ska tydligen gå åt upp till 1800m och det är jättemycket för en kofta så jag vet inte om jag orkar.
Den gröna är jättefin! Följ magen du
Knyttet & K skrev:Jag var på garnaffären idag. Jag hade svårt att hitta en färg jag gillade i garnerna jag helst hade velat ha, så det blev senapsgul Karisma.Det låter jätte fint! Jag har letat reda på mönstret nu med, gillar den gröna färgen som den är stickad i, men den hade nog varit fin i rött...
Någon som stickat i det garnet? Noppar det väldigt. Jag har bara stickat smågrejer, ett par pulsvärmare och en mössa. Jag minns inte vad jag tyckte om det.
Jag har iaf bestämt mig för den gröna koftan, fast kortare och med trekvartsärmar.
Jag tänkte att den skulle vara fin i grått, men garnaffärskvinnan genomskådade mig och sa att jag absolut inte skulle köpa grått garn utan självklart gult. (gult är min älsklingsfärg och grått, vitt och beige de enda färger jag aldrig köper)
emmy_ackevik skrev:Jo, jag var lite inne på rött men jag har redan en röd kofta som jag gillar jättemycket. Och en grön. Och så har jag turkosblå ecoull som jag inte stickat nåt av än så det kändes också onödigt att köpa. Jag har visserligen en gul kofta också, men den är i helt annan modellKnyttet & K skrev:Jag var på garnaffären idag. Jag hade svårt att hitta en färg jag gillade i garnerna jag helst hade velat ha, så det blev senapsgul Karisma.Det låter jätte fint! Jag har letat reda på mönstret nu med, gillar den gröna färgen som den är stickad i, men den hade nog varit fin i rött...
Någon som stickat i det garnet? Noppar det väldigt. Jag har bara stickat smågrejer, ett par pulsvärmare och en mössa. Jag minns inte vad jag tyckte om det.
Jag har iaf bestämt mig för den gröna koftan, fast kortare och med trekvartsärmar.
Jag tänkte att den skulle vara fin i grått, men garnaffärskvinnan genomskådade mig och sa att jag absolut inte skulle köpa grått garn utan självklart gult. (gult är min älsklingsfärg och grått, vitt och beige de enda färger jag aldrig köper)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?