Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gurkan
Jag behöver tips på vad jag ska sticka med mitt hundgarn. Jag har massor med garn som är i ljusbeiga/grå nyanser. Det är rätt tjockt, och helt sjukt stickigt. Till och med min man klagar. :fnissa: Min mamma stickade ett par sockar till stora barnet. De hårade så mycket att de inte fick vara med på förskolan till slut.

Några tankar? :D Jag har varit inne på tovade tofflor och sittunderlägg. Jag är lite sugen på att lära mig virka runda sittskydd. Eller kanske en väska?
Den här har jag stickat på, blev klar i helgen. Metamorphosis och melon står för inspirationen.

Bild

Och genast lagt upp på en ny, med lite annat stuk. Och i växtfärgat GULT garn, hur tänkte jag där? :lol: Ökar vart tredje varv på den här och hoppas på en lite mer figurnära modell än den första, där jag ökade vartannat varv.

Bild

Stickor 5,5 funkar hyfsat för handlederna! :vågen:
Av gurkan
Kaffemoster skrev:Har ni andra också börjat hamn på sidan 215 när ni klickar på "senaste inlägg"?
Nu har det varit så för mig sedan igår....
Japp. :)
Av Ponyo
gurkan skrev:
Kaffemoster skrev:Har ni andra också börjat hamn på sidan 215 när ni klickar på "senaste inlägg"?
Här med.
Vi får be Kvarnkvik att starta en ny tråd.
Användarens profilbild
Av ellla
Ponyo skrev:
gurkan skrev:
Här med.
Här med...
ellla skrev:
Ponyo skrev:
gurkan skrev:
Här med.
Här med...
Fast nu funkade det för mig!! :vågen:
  • 1
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?