Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enid
I dagarna har jag typ sytt, jag har broderat ögon och munnar på fyra virkade Barbafigurer och sytt fast blommor på huvudet på tre av dom :vågen: . Bild kommer.

Jättefina tröjor och bodysar ni visat upp de här senaste sidorna :loving: !!
Av annbom
Kanske ska visa lite av mina alster också :)

Bild
Det här gjorde jag för drygt en månad sedan som en dop present. Det var mitt första försök till mössa så jag har bara gjort i dubbelt tyg.

Bild
Irisvantarna är också till dop presenten, men de rosa vantarna och mössan är till min dotter. Hon har nästan bara killkläder så jag vill markera att hon faktiskt är tjej.Både mössan och vantarna i har fleece foder.
annbom skrev:Kanske ska visa lite av mina alster också :)

Bild
Det här gjorde jag för drygt en månad sedan som en dop present. Det var mitt första försök till mössa så jag har bara gjort i dubbelt tyg.

Bild
Irisvantarna är också till dop presenten, men de rosa vantarna och mössan är till min dotter. Hon har nästan bara killkläder så jag vill markera att hon faktiskt är tjej.Både mössan och vantarna i har fleece foder.
Underbart! Gröna iris är så fint och vantarna var ju hur söta som helst! :loving:
petwol skrev:Verkligen jättefina tröjor både mimpen och humleblomster :heart:
Man tackar, man tackar! :D
Användarens profilbild
Av mimpen
annbom skrev:Kanske ska visa lite av mina alster också :)

Bild

Bild
Jättefint! Kul vantmönster!
En fråga som inte inte är direkt syrelaterad, men ändå:

Jag tänkte prova att sälja några pocketfodral på tradera men vet inte under vilken kategori.
Testade under Accessoarer/övrigt men får inga besök i auktionen.
Tips?!
Av Ponyo
zandrama skrev: måttband (varför har måttband en sån infernalisk förmåga att försvinna?!)
Jag tror att alla försvunna dyker upp i min garnfotpall. Jag har så grymt många måttband, och fler blir de. Köper inga, så jag förstår inte var de kommer ifrån. Och inte ligger de fint hoprullade heller, utan huller om buller.
Användarens profilbild
Av ellla
Bubbi skrev:
zandrama skrev: måttband (varför har måttband en sån infernalisk förmåga att försvinna?!)
Jag tror att alla försvunna dyker upp i min garnfotpall. Jag har så grymt många måttband, och fler blir de. Köper inga, så jag förstår inte var de kommer ifrån. Och inte ligger de fint hoprullade heller, utan huller om buller.
Det låter som att du har ett livskraftigt bestånd med stor föryngring, om man kan prata popularionsbiologi hos måttband :oops:

Mina ligger på många olika ställen, kanske ska jag sammanföra dem och hoppas på en liknande upplevelse!!! Fast många av mina är så gamla att jag är rädd att de ska gå sönder bara jag petar på den...

Jag har en avbruten tumstock i skrivbordslådan som används flitigt!
Användarens profilbild
Av mimpen
SveaLinnea skrev:Bild
Bild

Jag måste bara fråga. Var ha ni köpt det underbara tyget? Det är ju så fint så det kliar i fingrarna. Vill sy singoalla klänningar av det. Finns det i fler färgställningar?
Det är ju Strömmings fina Iris Visa. Fast jag tror det är slut just nu, fanns denna gröna och så en gul. Men det kommer en lila snart! :tumup:
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag drabbades av inspiration inatt när jag skulle lägga mig.
Tog på mig en tröja att sova i, vilket råkade bli den här som jag tryckte för en massa år sen:
Bild
Så tänkte jag att det vore roligt med en liknande tröja fast med en streckad cirkelmarkering mitt på bäbismagen... och från det hoppade tanken vidare till de snygga dragkedjor jag har liggande men aldrig hittar nån användning för. Jag testade idén genom att sätta fast dragkedjan med dubbelhäftande tejp på en tröja. Klockrent! Problemet var bara att alla gravidtröjor jag har är lånade av svägerskan...

Så jag satte mig helt enkelt kl2 och sydde en tröja! Ett par timmar senare var den klar, och jag är så glad att jag hade tyg hemma (jag som trodde att jag aldrig skulle göra åt det där tunna, tråkigt oelastiska trikåtyget!) och ett hörn där symaskinerna alltid står trädda!
:vågen:

Bild
Av Ponyo
SCSI skrev:Jag drabbades av inspiration inatt när jag skulle lägga mig.
Tog på mig en tröja att sova i, vilket råkade bli den här som jag tryckte för en massa år sen:
Bild
Så tänkte jag att det vore roligt med en liknande tröja fast med en streckad cirkelmarkering mitt på bäbismagen... och från det hoppade tanken vidare till de snygga dragkedjor jag har liggande men aldrig hittar nån användning för. Jag testade idén genom att sätta fast dragkedjan med dubbelhäftande tejp på en tröja. Klockrent! Problemet var bara att alla gravidtröjor jag har är lånade av svägerskan...

Så jag satte mig helt enkelt kl2 och sydde en tröja! Ett par timmar senare var den klar, och jag är så glad att jag hade tyg hemma (jag som trodde att jag aldrig skulle göra åt det där tunna, tråkigt oelastiska trikåtyget!) och ett hörn där symaskinerna alltid står trädda!
:vågen:

Bild
Coo.t! Och medan du håller på så passa på att klippa upp en tröja under bysten, och sätt in ett blixtlås, så har du en amningströja :wink:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?