Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
]AnKa Skickat/Fått
Binaem Skickat/Fått
camsch Skickat/Fått
CrazyMagpie Skickat & Fått
dallan Skickat/Fått
ellla Skickat/Fått
Fryle Skickat/Fått
isbl Skickat/Fått
juliusdotter Skickat /Fått
keah Skickat/Fått
Kesti Skickat/Fått
lingonben Skickat/Fått
majo0322 Skickat/Fått
mimpen Skickat /Fått
nano Skickat/Fått
Ponyo Skickat/Fått
Rithelo Skickat/Fått
sirisirius Skickat /Fått
Smultronbarn Skickat/ Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Stream Skickat/Fått
Användarens profilbild
Av camsch
Här är den fina väskan som Stream skickade mig. Tycker inte bilderna gör den rättvisa, den är jättefint gjord, med fack och nyckelband inuti :)
BildBild
Användarens profilbild
Av camsch
binaem skrev:Så idag går den äntligen iväg. Inget stort. Men soligt
...
:love: Även fast den inte är till mig :lol:
Användarens profilbild
Av lingonben
CrazyMagpie skrev:Här kommer en hel-bild av projektpåsen som jag sydde till Lingonben.
Fryles komination av enkelhet och funktionalitet inspirerade, så till den grad att jag började fundera om jag sytt FÖR enkelt.
Bild

Tyget är en återbrukad löpare, snöret och pärlorna fanns i gömmorna sedan tidigare ochn är man drar ihop påsen upptill fungerar snörena som handtag, att bära påsen i eller att hänga upp den i. :D

(det kommer ett mer utförligt blogginlägg om påsen också... senare :roll: )
Jag gillar den skarpt! :heart: Precis vad jag behövde. Tänkte att det kanske varit en löpare. Smart! :tumup:

Här är ett par bilder på väskan jag skickade till binaem
Bild
Bild
Jag å min sida började fundera på om jag gjorde det för invecklat för mig. Men det var så roligt att sy så det blev lite mer detaljer än jag tänkt från början! :wink:
Av nano
Nu får jag ju nästan dåligt samvete över min kasse, den är inte sådär fint sydd! :| Fast udda iofs, har inte sett någon här en som påminner om den iaf :rodna:
Användarens profilbild
Av rithelo
Nu är jag här igen - denna helgen har varit full sen i torsdags typ... :lol:
Därför har jag inte hunnit rapportera att jag fick min väska i veckan. Majo0322 - sån fantastiskt smart modell i en suverän storlek!! :app: Jag stod och klurade och klurade på hur den var gjord, så släntrar sambon förbi och säger "det måste väl vara två T:n som är ihopsydda?" :shock: "Jo...det har du nog rätt i..." Hur som helst, tack så hjärligt! Den kommer hänga med mig som lunchväska idag och ersätta de påsar (i grön färg och lagom storlek 8) ) som matlådorna annars brukar få ligga i - mycket bättre så här ju :tumup:
Smyfröken skrev:Tusen tack rithelo!! Vilken super fin väska jag fått!!! :heart: :love: :loving:
:mrgreen: En stor och rejäl sak som rymmer typ 15 A4-pärmar blev det :Hahaa:
Jag hade tänkt mig ett retrotyg först - det var därför jag bad snälla Ella att fråga åt mig - men det visade sig att det inte alls räckte... :?
Sen hittade jag det där bruna som såg lite höstfärgigt, brunt ut och så fick höstlöven lysa inuti :lol: Sen gick det inte att förbise det där turkosa tyget som låg och skrek "jag är turkoooos" i hyllan när det stod på din önskelista också :D

Här kommer lite bilder;
Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av mimpen
Oh, jag svimmar vilken fin kasse/väska jag fick av isbl! :loving:

Inte nog med den fina väskan, jag fick också en bok och en bit ljuvlig flanell. Extra-bra med bok nu när jag är sjukskriven och ligger hemma och läser dagarna i ända. Tack tack tack!

Tyvärr får jag inte hit någon bild, eftersom mitt photobucket inte fungerar (eller, jag minns inte mitt inlogg... :hmm:)
Användarens profilbild
Av mimpen
AnKa Skickat/Fått
Binaem Skickat/Fått
camsch Skickat/Fått
dallan Skickat/Fått
ellla Skickat/Fått
Fryle Skickat/Fått
isbl Skickat/Fått
keah Skickat/Fått
Kesti Skickat/Fått
lingonben Skickat/Fått
majo0322 Skickat/Fått
mimpen Skickat /Fått
nano Skickat/Fått
Ponyo Skickat/Fått
Rithelo Skickat/Fått
sirisirius Skickat /Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Stream Skickat/Fått
Användarens profilbild
Av Smyfröken
rithelo skrev: :mrgreen: En stor och rejäl sak som rymmer typ 15 A4-pärmar blev det :Hahaa:
Jag hade tänkt mig ett retrotyg först - det var därför jag bad snälla Ella att fråga åt mig - men det visade sig att det inte alls räckte... :?
Sen hittade jag det där bruna som såg lite höstfärgigt, brunt ut och så fick höstlöven lysa inuti :lol: Sen gick det inte att förbise det där turkosa tyget som låg och skrek "jag är turkoooos" i hyllan när det stod på din önskelista också :D
Den är så fantastiskt bra. Åker med till skolan varje dag. Den rymmer massor!! Jag älskar det bruna höstiga med löven inuti och det turkosa. Den är jag :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av rithelo
Smyfröken skrev:
rithelo skrev: :mrgreen: En stor och rejäl sak som rymmer typ 15 A4-pärmar blev det :Hahaa:
Den är så fantastiskt bra. Åker med till skolan varje dag. Den rymmer massor!! Jag älskar det bruna höstiga med löven inuti och det turkosa. Den är jag :heart: :heart:
Vad glad jag blir att höra det! :loving:
Användarens profilbild
Av rithelo
mimpen skrev:AnKa Skickat/Fått
Binaem Skickat/Fått
camsch Skickat/Fått
dallan Skickat/Fått
ellla Skickat/Fått
Fryle Skickat/Fått
isbl Skickat/Fått
keah Skickat/Fått
Kesti Skickat/Fått
lingonben Skickat/Fått
majo0322 Skickat/Fått
mimpen Skickat /Fått
nano Skickat/Fått
Ponyo Skickat/Fått
Rithelo Skickat/Fått
sirisirius Skickat /Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Stream Skickat/Fått

Och så vill jag bara säga Majo0322 att väskan jag fick av dig var helt fantastiskt bra! Den var precis lagom stor och lättburen och rymde det där som jag inte får plats med ibland skolböckerna. Stadig och bra glömde jag :lol:
Men jag är grymt nyfiken på mönstret! 8)
Av majo0322
AnKa Skickat/Fått
Binaem Skickat/Fått
camsch Skickat/Fått
dallan Skickat/Fått
ellla Skickat/Fått
Fryle Skickat/Fått
isbl Skickat/Fått
keah Skickat/Fått
Kesti Skickat/Fått
lingonben Skickat/Fått
majo0322 Skickat/Fått
mimpen Skickat /Fått
nano Skickat/Fått
Ponyo Skickat/Fått
Rithelo Skickat/Fått
sirisirius Skickat /Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Stream Skickat/Fått[/quote]

rithelo skrev:Och så vill jag bara säga Majo0322 att väskan jag fick av dig var helt fantastiskt bra! Den var precis lagom stor och lättburen och rymde det där som jag inte får plats med ibland skolböckerna. Stadig och bra glömde jag :lol:
Men jag är grymt nyfiken på mönstret! 8)
Vad bra! Jag ska försöka leta reda på mönstret: jag klippte till det från en mall på nätet för länge sedan,...

Edit: Hittade den! http://tinyhappy.typepad.com/tiny_happy ... ag_tu.html
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?