Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Den är unik iaf. :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
sirisirius skrev:Den är unik iaf. :lol:
:rofl:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Oj oj :shock:
Det är alltså hela sjalen som är sådär hålig eller kan det vara c:a 2m som är hel så att det går att göra en ringsjal av den?
Ja färgen blev ju snygg i alla fall! :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
sirisirius skrev:Den är unik iaf. :lol:
:heart:
one of a kind :rock:
Användarens profilbild
Av ZaZi
:shock: Aj!

*kramar om*

Jisses, vilken chock det måste varit för dig att upptäcka den så där. :(

Snygg färg dock... 8) Jag funderar... Slänga kan man ju bara inte göra...
Finns det några bitar som går att räddas? Kanske kan man få ihop till en dock-MT? Eller en lite hätta? Eller något annat barnplagg? Några näsduksfodral till sjaltokiga kompisar? :lol:
Slänga känns liksom för drastiskt.
Användarens profilbild
Av sirisirius
ZaZi skrev::shock: Aj!

*kramar om*

Finns det några bitar som går att räddas? Kanske kan man få ihop till en dock-MT? Eller en lite hätta? Eller något annat barnplagg? Några näsduksfodral till sjaltokiga kompisar? :lol:
Hmm.. alltså jag vet inte, för den behöver ju tvättas först och jag tror risken är ganska stor att den bara kommer smulas sönder i tvättmaskinen.
Användarens profilbild
Av ZaZi
sirisirius skrev:
ZaZi skrev::shock: Aj!

*kramar om*

Hmm.. alltså jag vet inte, för den behöver ju tvättas först och jag tror risken är ganska stor att den bara kommer smulas sönder i tvättmaskinen.
Ajdå. :hmm: Sjalsmulor i maskinen är ju inget vidare. :?
Användarens profilbild
Av sirisirius
Katharina skrev:Tråkigt :-( Men tråkiga saker händer... släng den och radera tråden ;-)
:Hahaa: Bra idé för då har det ju aldrig hänt.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Men alltså, hur gick det där till egentligen...att det gick hål på sjalen? :roll:
Jag har både avfärgat samt färgat flera sjalar, det har gått bra varje gång.
Användarens profilbild
Av jag71
Camilla74 skrev:Men alltså, hur gick det där till egentligen...att det gick hål på sjalen? :roll:
Svaret kommer här.

Läs den minimala texten
sirisirius skrev:Alltså tyvärr... det finns inte en chans att återställa den. :purskis:

Jag ska se om jag vågar ta kort på den, jag kommer väl att lynchas för min dumhet.

Jag glömde den ute över natten i en hink med blekmedel, något man tydligen inte skulle göra...

:duh: :purskis: :oops: :hopmad: :siishah: :roll: :shock: :shock: :nono: :nono: :cry: :hmm: :this: :purskis: :purskis: :purskis: :purskis: :purskis:
Användarens profilbild
Av Camilla74
jag71 skrev:
Camilla74 skrev:Men alltså, hur gick det där till egentligen...att det gick hål på sjalen? :roll:
Svaret kommer här.

Läs den minimala texten
sirisirius skrev:Alltså tyvärr... det finns inte en chans att återställa den. :purskis:

Jag ska se om jag vågar ta kort på den, jag kommer väl att lynchas för min dumhet.

Jag glömde den ute över natten i en hink med blekmedel, något man tydligen inte skulle göra...

:duh: :purskis: :oops: :hopmad: :siishah: :roll: :shock: :shock: :nono: :nono: :cry: :hmm: :this: :purskis: :purskis: :purskis: :purskis: :purskis:
Hoppsansa... :shock:
Användarens profilbild
Av bani
:shock: :shock: :shock:

Ja, hellre fick det hända dig än mig, sade hon cyniskt... :hide:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Lin skrev:Oj. :shock:

Annorlunda...
vill du att jag ska lägga upp en auktion Lin? Jag ser ha-begäret lysa i dina ögon! :wink:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Mamasamueli skrev:
sirisirius skrev:
Lin skrev:Oj. :shock:

Annorlunda...
vill du att jag ska lägga upp en auktion Lin? Jag ser ha-begäret lysa i dina ögon! :wink:
:rofl:

Ärligt talat så vore en auktion mycket spännande! :app: Jag kanske till och med skulle bjuda på den! :D Man kanske kan ha den som myggnät? Eller, det är lite för stora hål. Fisknät?
Ett ypperligt fisknät skulle jag tro! :this:
Användarens profilbild
Av Beckah82
jag71 skrev:Ska jag göra dig lite glader genom att säg att det kunde varit värre? Jag hade en väninna som hade färgat håret svart. Ganska långt, en bit ner på ryggen. Hon kom hem en natt och bestämde sig för att bleka håret. Helt nykter var hon ju inte. TOg blekmedel och vätesuproxid (eller vad det nu heter) blandade ihop och hade in i håret. Kanske ska säga att det inte var i sverige så det var stark vätesuproxid (inte ens min gamla frisör använder något så stark till hår, sa hon - frisören alltså). Skulle titta på tv i några minuter men somnade och vaknade inte förräns på morgonen (vilket gör åtminstonde sex timmar). Hårbotten gjorde ont! När hon väl kom på att hon hade blekmedel i håret så sköljde hon ur det och det var ju inte bara blekmedlet som försvann. Håret var vitt! Riktigt vitt fast det var inte långt längre utan det var som längst tre-fyra centimeter och rejält förstört. Håret som hade trillat ner i badkaret var inte hår utan bara en kletig massa. Hårbotten var sårig men inte helt förstörd. Hon tröstade sig med att håret växer ut,vilket tog lååång tid. Du kanske kan trösta dig med att det bara var en sjal.
:shock: *rysa*

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?