Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Beckah, nu får du ge dig, det är jättefint! Och tro mig, på alla hemsydda plagg, oavsett vem som har sytt dem, så finns det fel. Jag har även fabriksoverlockssydda plagg med fel.Jag jämför med de hemmasydda kläder jag har till Alvin som andra sytt och då är det en väldig skillnad.
Beckah82 skrev:De kanske är overlockade och dina sydda på vanlig maskin? Då brukar det vara en himla skillnad.zandrama skrev:Beckah, nu får du ge dig, det är jättefint! Och tro mig, på alla hemsydda plagg, oavsett vem som har sytt dem, så finns det fel. Jag har även fabriksoverlockssydda plagg med fel.Jag jämför med de hemmasydda kläder jag har till Alvin som andra sytt och då är det en väldig skillnad.
4ungar skrev:syr alla hela sett....nu skäms jagMen den var jättesnygg! Jag har sett den påjag sydde bara en kjol
4ungar skrev:syr alla hela sett....nu skäms jagJag har inte sytt något set. Eller ja, jag har inte sytt något alls än, men det kommer bara bli en grej.jag sydde bara en kjol
sofiutane skrev:Det här fick åka till He.ma. Livebilder får hon ställa upp med.Otroligt fint!
4ungar skrev:syr alla hela sett....nu skäms jagnej nej nej. ETT plagg var det bestämt. Jag förväntar mig bara ETT plagg och hoppas alla bara förväntar sig ETT plaggjag sydde bara en kjol
Beckah82 skrev:Absolut!! Jag förväntar mig också ett plagg. Men jag tyckte det var så kul att göra tunikan så jag bara fortsatte med byxor och hatt också.4ungar skrev:syr alla hela sett....nu skäms jagnej nej nej. ETT plagg var det bestämt. Jag förväntar mig bara ETT plagg och hoppas alla bara förväntar sig ETT plaggjag sydde bara en kjol
sen är det ju bonus om någon har tid/ork/lust att göra ett set eller vad amn vill.
Beror ju på tid/mängd tyg i gömmorna/storlek på mottagarens barn osv
ETT plagg var vad som bestämdes och man behöver INTE skämmas för att man håller sig till vad som är bestämt. Tvärt om
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?