Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Beckah, nu får du ge dig, det är jättefint! Och tro mig, på alla hemsydda plagg, oavsett vem som har sytt dem, så finns det fel. Jag har även fabriksoverlockssydda plagg med fel. :roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
zandrama skrev:Beckah, nu får du ge dig, det är jättefint! Och tro mig, på alla hemsydda plagg, oavsett vem som har sytt dem, så finns det fel. Jag har även fabriksoverlockssydda plagg med fel. :roll:
Jag jämför med de hemmasydda kläder jag har till Alvin som andra sytt och då är det en väldig skillnad. :oops:
Användarens profilbild
Av zandrama
Beckah82 skrev:
zandrama skrev:Beckah, nu får du ge dig, det är jättefint! Och tro mig, på alla hemsydda plagg, oavsett vem som har sytt dem, så finns det fel. Jag har även fabriksoverlockssydda plagg med fel. :roll:
Jag jämför med de hemmasydda kläder jag har till Alvin som andra sytt och då är det en väldig skillnad. :oops:
De kanske är overlockade och dina sydda på vanlig maskin? Då brukar det vara en himla skillnad.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Det här fick åka till He.ma. Livebilder får hon ställa upp med.

Bild
Av Ponyo
Sofiutane, vad otroligt fint!!! :heart:
Användarens profilbild
Av aneeha
Bubbi skrev:Sofiutane, vad otroligt fint!!! :heart:
:iagree: ja herregud!
Användarens profilbild
Av binaem
sofiutane skrev:Det här fick åka till He.ma. Livebilder får hon ställa upp med.
wow!
Användarens profilbild
Av 4ungar
syr alla hela sett....nu skäms jag :hide: jag sydde bara en kjol :?
Användarens profilbild
Av zingo
4ungar skrev:syr alla hela sett....nu skäms jag :hide: jag sydde bara en kjol :?
Men den var jättesnygg! Jag har sett den på :D
Användarens profilbild
Av 4ungar
zingo skrev:
4ungar skrev:syr alla hela sett....nu skäms jag :hide: jag sydde bara en kjol :?
Men den var jättesnygg! Jag har sett den på :D
tack för uppmuntran :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har inte sytt något set. Eller ja, jag har inte sytt något alls än, men det kommer bara bli en grej.
Användarens profilbild
Av Beckah82
sofiutane skrev:Det här fick åka till He.ma. Livebilder får hon ställa upp med.

Bild
Otroligt fint!
Användarens profilbild
Av Beckah82
nej nej nej. ETT plagg var det bestämt. Jag förväntar mig bara ETT plagg och hoppas alla bara förväntar sig ETT plagg :-) sen är det ju bonus om någon har tid/ork/lust att göra ett set eller vad amn vill.

Beror ju på tid/mängd tyg i gömmorna/storlek på mottagarens barn osv :-)

ETT plagg var vad som bestämdes och man behöver INTE skämmas för att man håller sig till vad som är bestämt. Tvärt om :-)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Beckah82 skrev:
nej nej nej. ETT plagg var det bestämt. Jag förväntar mig bara ETT plagg och hoppas alla bara förväntar sig ETT plagg :-) sen är det ju bonus om någon har tid/ork/lust att göra ett set eller vad amn vill.

Beror ju på tid/mängd tyg i gömmorna/storlek på mottagarens barn osv :-)

ETT plagg var vad som bestämdes och man behöver INTE skämmas för att man håller sig till vad som är bestämt. Tvärt om :-)
Absolut!! Jag förväntar mig också ett plagg. Men jag tyckte det var så kul att göra tunikan så jag bara fortsatte med byxor och hatt också.
Användarens profilbild
Av He.ma
Live bild på kläderna från sofiutane kommer som sagt sen när jag träffar min dotter vaken....imorgon jobbar jag oxå delad tur men kommer att vara hemma innan 19 så då är hon vaken och förhoppningsvis med på noterna att prova kläderna (att bli fotograferad är oftast inga problem linslusen själv...)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?