Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Kaja skrev:Interlocktrikå är ett stretchigt material oftast i 100% bomull. Jag är lite osäker på tjockleken, men den interlock jag har känt på är tjockare än vanligt t-shirttyg, utan att för den skulle bli stum.Är inte interlock den trikån som är stickad på båda sidor?
Borde passa bra till mjuka sommarklänningar, t-shirtar, tights osv.
//Kaja
florin skrev:Åh, nu har jag beställt ugglorÅh du måste säga till när det kommer får vi titta
zero.sara skrev:Vi också. Först fick min bror ärva den efter någon kusin, sedan hade jag den och senast dockorna, undrar var den är nu?lotti skrev:Originalet!!!En sån fast brun istället för röd har vi![]()
![]()
Fryle skrev:Nope. interlock är "dubbelstickad". Den ser slätstickad ut på både fram och baksida sas. Det du refererar till är ribbstickning 1x1.
Interlock är resårstickad (en rät, en avig) och vanlig "t-shirt-trikå" är slätstickad (vartannat varv räta vartannat aviga). Med pyttesmå maskor då alltså, tur att det är maskiner och inte jag som gör det.
Lin skrev:Om någon ska dit och handla och kan tänka sig att köpa och skicka till mig så är jag nog lite intresserad...Jag ska beställa, fast det blir kanske knasigt med dubbelt porto
marlene skrev:Fick du någon bekräftelse på din beställning? Vilken mailadress använde du? Jag har mailat dem men inte fått ngt svar. Vill ju ha tyget snartflorin skrev:Åh, nu har jag beställt ugglorÅh du måste säga till när det kommer får vi titta
lotti skrev:Originalet!!!Sån har jag med! Den är så söt! Fast min var i typ strl 56 så det är ingen som har kunnat använda den![]()
![]()
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?