Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Blir det ett hemligt paket så vill jag vara med! :D (avvaktar dock med att anmäla mig tills det är bestämt)

Några riktlinjer kan ju vara bra precis som smurfan skriver (vilka vet jag dock inte just nu) och sedan tycker jag att det vore skoj med några svar några frågor så man vet vad man har att gå efter så det inte blir helt fel, typ;

-Barnet/barnens klädstorlek
-Hål i öronen? (eller annan piercing?)
-Färg på accesoarer i köket?
-Antal pennor i pennfodralet?
-Torkade rosor, bra eller blä?
-Favvofärg att klä sig i? (en eller flera)
-????

Ja - så man får en lite bredare bild av den man ska skicka till helt enkelt! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
CrazyMagpie skrev:Blir det ett hemligt paket så vill jag vara med! :D (avvaktar dock med att anmäla mig tills det är bestämt)

Några riktlinjer kan ju vara bra precis som smurfan skriver (vilka vet jag dock inte just nu) och sedan tycker jag att det vore skoj med några svar några frågor så man vet vad man har att gå efter så det inte blir helt fel, typ;

-Barnet/barnens klädstorlek
-Hål i öronen? (eller annan piercing?)
-Färg på accesoarer i köket?
-Antal pennor i pennfodralet?
-Torkade rosor, bra eller blä?
-Favvofärg att klä sig i? (en eller flera)
-????

Ja - så man får en lite bredare bild av den man ska skicka till helt enkelt! :D
:iagree: Vi får skriva en enkät i tråden sen när ämnet är valt och alla som är med i bytet måste svara på den innan vi kan börja tillverka något alls. :)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker man får helt fria händer när det gäller antal. Vill man bara göra en grej är ju det ok, vill man göra flera saker går det bra. Men det är en bra idé med lite vägledning. Det är ju synd om man gör något som inte kan användas av mottagaren.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Beckah82 skrev:Får man vara med fast man gör jättefula saker och har tummen mitt i handen ungefär?
Det var en seriös fråga...vill gärna ha svar :hellu:
Användarens profilbild
Av lotti
Beckah82 skrev:
Beckah82 skrev:Får man vara med fast man gör jättefula saker och har tummen mitt i handen ungefär?
Det var en seriös fråga...vill gärna ha svar :hellu:
Vill du ha ett seriöst svar? :wink:

1. Jag har sett att du inte har tummen mitt i handen, en del har du ju sytt eller hur? :D

2. Om du nu tycker att du syr jättefula saker kanske du ska fundera på om du verkligen vill ge bort en sådan sak.... :? Själv skulle jag bli glad över något som någon lagt lång tid och möda på att få till även om det inte är den mest tjusiga skapelse jag sett!!!!! :wink: :D
Användarens profilbild
Av verre
fast man måste väll inte sy?

man kna väll måla, sticka, virka, snickra, skapa i lera, ja, vad som?
Av corona
zmurfan skrev:OM det blir hemligt paket som vinner. Hur stort ska det vara då?
En grej eller flera grejer? Ska vi ha någon ungefärlig mängd som vi ska bestämma redan nu? Typ Max 5 grejer eller minst 2 grejer?
Men max 5 grejer?
Det låter stort...och mycket...
Användarens profilbild
Av Fryle
corona skrev:
En grej eller flera grejer? Ska vi ha någon ungefärlig mängd som vi ska bestämma redan nu? Typ Max 5 grejer eller minst 2 grejer?
Men max 5 grejer?
Jag måste säga att jag tycker det räcker med EN sak.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fryle skrev:
corona skrev:
Men max 5 grejer?
Det tycker jag också. Men det kan ju vara saker som liksom hör ihop. Typ som i väskbytet, en väska med matchande nyckelband och näsduksfodral. Eller ett vuxenförkläde med matchande i barnstorlek.
Användarens profilbild
Av Fryle
Knyttet & K skrev:
Fryle skrev:
corona skrev:
Men max 5 grejer?
Det tycker jag också. Men det kan ju vara saker som liksom hör ihop. Typ som i väskbytet, en väska med matchande nyckelband och näsduksfodral. Eller ett vuxenförkläde med matchande i barnstorlek.
Visst, då blir det ju liksom två saker som är en sak. Jag tänkte mest hur jag skulle hinna med fem olika saker när jag har fullt sjå att hinna med en.
Av corona
Knyttet & K skrev:
Fryle skrev:
corona skrev:
Men max 5 grejer?
Okej, då hänger jag med...

Tänkte att man skulle hinna med att knåpa ihop en väska, ett par grytlappar, ett blöjfodral och en matchande uppsättning smycken... eller nåt...
Men då ligger fokus på EN sak och vill man skicka med lite "matchande smått" så gör man det om man vill...har jag förstått det rätt då?
Användarens profilbild
Av jordbarn
Jag vill vara med!
Har varit sugen länge, men liksom inte riktigt vågat innan! :lol:

Knyttet & K
Carina80
zmurfan
joelragnar
Birka27
sofiutane
lotti
schmut
Smultronbarn
jordbarn
Användarens profilbild
Av Monia
Nu ska jag också vara med. Är klar med ex-jobb och tenta så nu kan jag också pyssla :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
Knyttet & K
Carina80
zmurfan
joelragnar
Birka27
sofiutane
lotti
schmut
Smultronbarn
jordbarn
sirisirius

jag är också med fast det känns klurigt att komma på nått. :hellu:
Av corona
Knyttet & K
Carina80
zmurfan
joelragnar
Birka27
sofiutane
lotti
schmut
Smultronbarn
jordbarn
sirisirius
corona
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 50

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?