Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
sus skrev:Wow vilken kärlekshistoria :heart:
Om jag kunde skriva och rita skulle jag stjäla er story rakt av och göra världens bästa barnbok.
Jag hade nästan hoppats på att Signe skulle rata honom så han kunde få flytta hem till mig istället :wink:
Det är kanske det jag ska göra! 8)

& sanningen att säga var jag livrädd att hon skulle göra just det. För medan jag gjorde honom hann jag bli lite förälskad och mitt barnsliga hjärta ville innerligt gärna att hon skulle acceptera honom. :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av sus
ZaZi skrev:
Om jag kunde skriva och rita skulle jag stjäla er story rakt av och göra världens bästa barnbok.
Jag hade nästan hoppats på att Signe skulle rata honom så han kunde få flytta hem till mig istället :wink:
Du får den idén av mig, men om du blir vinner augustpriset så vill jag bli bjuden på festen :wink:
Användarens profilbild
Av ZaZi
sus skrev:
ZaZi skrev:
Du får den idén av mig, men om du blir vinner augustpriset så vill jag bli bjuden på festen :wink:

:Hahaa: Taget!
Användarens profilbild
Av Ester
ZaZi skrev:
Ja, det ÄR Fabian för Signe. :lol: Jag fick läsa gonattsaga viskandes i kväll, för Fabian hade ju redan somnat. : :lol: Och när vi var på väg hem från biblioteket i eftermiddags var Signe bekymrad, för Fabian hade ju ingen mössa. :? Han fick sitta innanför hennes jacka och så höll hon en hand över hans öron så att han inte skulle frysa. :heart: Jag tror det är kärlek.
Åh jisses - nu kommer det små tårar i mina ögon
:loving:
Användarens profilbild
Av zandrama
Elin skrev:
ZaZi skrev:
Ja, det ÄR Fabian för Signe. :lol: Jag fick läsa gonattsaga viskandes i kväll, för Fabian hade ju redan somnat. : :lol: Och när vi var på väg hem från biblioteket i eftermiddags var Signe bekymrad, för Fabian hade ju ingen mössa. :? Han fick sitta innanför hennes jacka och så höll hon en hand över hans öron så att han inte skulle frysa. :heart: Jag tror det är kärlek.
Åh jisses - nu kommer det små tårar i mina ögon
:loving:
:iagree:
Härligt att de fann varandra! :loving:
Användarens profilbild
Av zingo
Kusin? Nej det är ju pappan för sjutton!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Tokfin ju! Vilken hit! :tumup:
Användarens profilbild
Av marcy
Åhh han är underbar!! Om det nån gång blir ett månadsbyte med mjukisdjur vill jag byta med dig, Zazi. :heart: Dunderklumpstaxar är dock det enda jag är bra på.. :roll:
Av Minea
Du är verkligen min idol :heart: Jag älskar allt du visar upp här på SB. Du är så otroligt inspirerande.

Vill också se Zazi som varumärke...
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Åhh den är helt underbar! :love:

ZaZi skrev: Nu ska Fabians kusin och jag snart gå och hämta lilltösen på dagis. Hon kan behöva en ständig följelagare nu när P jobbar på annan ort. :( I morse berättade hon för mig att Pippi Långstrump inte heller sov så bra om nätterna för hennes pappa jobbar ju också borta och kommer bara hem ibland. :( :heart: (S har sovit riktigt dåligt de senaste nätterna, drömmer mycket & pratar/skriker i sömnen.)
Men lilla gumman... :cry:
Användarens profilbild
Av Fryle
En sån fantastisk Fabian, han går direkt till hjärtat!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Vilken underbar kärlekshistoria! :loving:
Användarens profilbild
Av sanna73
En underbar Fabian :heart:
Och en underbar början på vad som säkert blir en lång och fantastisk vänskap :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?