Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Tygbindor, Tygblöjor eller andra ställen där du vill ha en tryckknapp. Kanske en färgglad tryckknapp på en tröja eller skjorta? Har för mig att någon sa att hon hade satt tryckknapp på ett förkläde.
Av corona
Mammut skrev:Alltså...det verkar ju som ALLA köper press, och då undrar jag vad använder ni knappar till?? Nåt mer än tygblöjor och -bindor? ...man kanske borde ha en? eller...? Jag får en känsla av att jag missat nåt när jag läser alla trådar om dem :lol: .
Så känner jag också och funderar skarpt på att beställa en press, i fall att liksom :roll: :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
corona skrev:
Mammut skrev:Alltså...det verkar ju som ALLA köper press, och då undrar jag vad använder ni knappar till?? Nåt mer än tygblöjor och -bindor? ...man kanske borde ha en? eller...? Jag får en känsla av att jag missat nåt när jag läser alla trådar om dem :lol: .
Så känner jag också och funderar skarpt på att beställa en press, i fall att liksom :roll: :D
I annat fall kan det bli årets statuspryl. Har du en knapp-press är du en person med hög status.

:rofl:
Användarens profilbild
Av Summer
Vi har haklappar med den typen av knappar och det tycker jag är bra, angånde varför jag vill ha :D Sedan tänkte jag i väskor od så kan det se lite snitsigare ut kanske...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Apelsin skrev:de där knapparna, är det lika många honor som hanar? är det 100 st av varje eller 100stycken tillsammans?

Ser de ungefär ut som alla andra blöjsnapps elelr ser de annorlunda ut?
De ser ut som blöjsnaps. Bara mindre. Det är storlek 14 på dessa knappar. Det är väl storlek 20 på blöjor om jag inte har fel.

Angående antalet där.
Det är ungefär 100 PAR i varje 100-påse. Kan diffa på 5 par knappar åt nåndera hållet.
Och det är ungefär 10 PAR i varje 10-påse. Samma där att det kan diffa på 2 par knappar åt nåndera hållet.
De är inte så jättenoga när de räknar knapparna och packar påsarna verkar det som.
Användarens profilbild
Av Lycke
Var får man tag på knappar sen när man behöver fler?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Lycke skrev:Var får man tag på knappar sen när man behöver fler?
Man mailar Clare och köper fler.
Eller hoppas att babyheavens passar och köper därifrån.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Apelsin skrev:
zmurfan skrev:
Lycke skrev:Var får man tag på knappar sen när man behöver fler?
Man mailar Clare och köper fler.
Eller hoppas att babyheavens passar och köper därifrån.
Är det ingen som har provat ännu? Sockertopp hade väl beställy från USA?
Sockertopp hade beställt från thesnapstore.com men de passade visst inte lika bra tyckte jag hon sa.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Sockertopp glömde ta upp pressen o testa idag (o byter jag våningsplan nu så stänger jag även datorn) men jag skall göra ett nytt försök typ imorrn. Fast, nej, förra gången så fick jag det inte att funka.
Användarens profilbild
Av annikar
Skickar PM!
Du är en en ängel :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Puffar lite så tråden kommer upp o blir lättare att hitta... funderar på om jag ska beställa.... :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
annikar skrev:Skickar PM!
Du är en en ängel :D
Nänä... försök inte... flyga kan jag inte och jag är inte död än. :)
Av eamane
bellisbella skrev:Puffar lite så tråden kommer upp o blir lättare att hitta... funderar på om jag ska beställa.... :)
Ja jag sitter oxå och har funderingar åt det hållet :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Måndagspuff från min sida.

Planen var att ha Onsdag som sista anmälningsdag. Ni har tills dess på er att fundera.
Användarens profilbild
Av Elinea
Sockertopp skrev:Sockertopp glömde ta upp pressen o testa idag (o byter jag våningsplan nu så stänger jag även datorn) men jag skall göra ett nytt försök typ imorrn. Fast, nej, förra gången så fick jag det inte att funka.
Jag lyckas inte heller få dem att funka och jag försökte med ganska många knappar så jag tror inte de passar tyvärr.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?