Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
corona skrev:Ytterligare några namn på listan!! Kul!!Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....![]()
Hoppas att ni som inte har lämnat önskemål om vad ni vill göra kan tänka er att göra efter önskemål, för det är ganska så många som har önskemål om vad de vill ha för slags bok...
florin skrev:Jag vill inte heller vara bunden till ett önskemål .. hämmar skapandet lite. Menjag kan ta emot önskemål och se vad jag kan göra av det. Kanske kan du så långt som möjligt matcha de som ej lämnat önskemål mot de övriga som inte gjort det ... och de som lämnat önskemål mot dem som gjort detcorona skrev:Ytterligare några namn på listan!! Kul!!Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....![]()
Hoppas att ni som inte har lämnat önskemål om vad ni vill göra kan tänka er att göra efter önskemål, för det är ganska så många som har önskemål om vad de vill ha för slags bok...
Birka27 skrev:När det gäller önskemål är jag mest nervös att den som får blir besviken över att jag inte lyckats uppfylla önskemålen.florin skrev:Jag vill inte heller vara bunden till ett önskemål .. hämmar skapandet lite. Menjag kan ta emot önskemål och se vad jag kan göra av det. Kanske kan du så långt som möjligt matcha de som ej lämnat önskemål mot de övriga som inte gjort det ... och de som lämnat önskemål mot dem som gjort detcorona skrev:Ytterligare några namn på listan!! Kul!!Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....![]()
Fryle skrev:Precis så känner nog jag oxå.Birka27 skrev:När det gäller önskemål är jag mest nervös att den som får blir besviken över att jag inte lyckats uppfylla önskemålen.florin skrev:Jag vill inte heller vara bunden till ett önskemål .. hämmar skapandet lite. Menjag kan ta emot önskemål och se vad jag kan göra av det. Kanske kan du så långt som möjligt matcha de som ej lämnat önskemål mot de övriga som inte gjort det ... och de som lämnat önskemål mot dem som gjort detcorona skrev:Ytterligare några namn på listan!! Kul!!Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....![]()
florin skrev:Fryle skrev:Precis så känner nog jag oxå.Birka27 skrev:När det gäller önskemål är jag mest nervös att den som får blir besviken över att jag inte lyckats uppfylla önskemålen.florin skrev:Jag vill inte heller vara bunden till ett önskemål .. hämmar skapandet lite. Menjag kan ta emot önskemål och se vad jag kan göra av det. Kanske kan du så långt som möjligt matcha de som ej lämnat önskemål mot de övriga som inte gjort det ... och de som lämnat önskemål mot dem som gjort detcorona skrev:Ytterligare några namn på listan!! Kul!!Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....![]()
Jag vill nog faktiskt skicka till nån utan önskemål eftersom jag själv inte har några som helst önskemål på vad jag ska få....
florin skrev:Men sen lär ju önskemålen vara väldigt olika också. Ett önskemål som att "snälla ingen adressbok för jag använder inte såna" är väl inte så begränsande?corona skrev:Ytterligare några namn på listan!! Kul!!Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....![]()
Birka27 skrev:Skickar idag. Kom genast på vad jag skulle göra ... blev biten av pysselTack Birka! Den var jättefin!och blev klart lite för fort
. Lika bra att skicka nu annars glömmer jag det helt. Hoppas att mottagaren blir nöjd.
för att fortsätta på listan
trusis skrev:Bra att du belv nöjd. Så här såg den ut för den nyfikne, virkad med sammetsband.Birka27 skrev:Skickar idag. Kom genast på vad jag skulle göra ... blev biten av pysselTack Birka! Den var jättefin!och blev klart lite för fort
. Lika bra att skicka nu annars glömmer jag det helt. Hoppas att mottagaren blir nöjd.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?