Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Den här är jag med på! :D
Av corona
Ytterligare några namn på listan!! Kul!! :D

Hoppas att ni som inte har lämnat önskemål om vad ni vill göra kan tänka er att göra efter önskemål, för det är ganska så många som har önskemål om vad de vill ha för slags bok... :D
Användarens profilbild
Av florin
corona skrev:Ytterligare några namn på listan!! Kul!! :D

Hoppas att ni som inte har lämnat önskemål om vad ni vill göra kan tänka er att göra efter önskemål, för det är ganska så många som har önskemål om vad de vill ha för slags bok... :D
Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....
Användarens profilbild
Av binaem
florin skrev:

Oj, jag tar gärna emot önskemål men vill inte vara bunden till det... Har svårt att skapa om jag måset vara väldigt begränsad....
Jag vill inte heller vara bunden till ett önskemål .. hämmar skapandet lite. Menjag kan ta emot önskemål och se vad jag kan göra av det. Kanske kan du så långt som möjligt matcha de som ej lämnat önskemål mot de övriga som inte gjort det ... och de som lämnat önskemål mot dem som gjort det :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Birka27 skrev:
florin skrev:

Jag vill inte heller vara bunden till ett önskemål .. hämmar skapandet lite. Menjag kan ta emot önskemål och se vad jag kan göra av det. Kanske kan du så långt som möjligt matcha de som ej lämnat önskemål mot de övriga som inte gjort det ... och de som lämnat önskemål mot dem som gjort det :lol:
När det gäller önskemål är jag mest nervös att den som får blir besviken över att jag inte lyckats uppfylla önskemålen.
Användarens profilbild
Av florin
Fryle skrev:
Birka27 skrev:
florin skrev:

När det gäller önskemål är jag mest nervös att den som får blir besviken över att jag inte lyckats uppfylla önskemålen.
Precis så känner nog jag oxå.

Jag vill nog faktiskt skicka till nån utan önskemål eftersom jag själv inte har några som helst önskemål på vad jag ska få....
Användarens profilbild
Av Hello
florin skrev:
Fryle skrev:
Birka27 skrev:
florin skrev:

Precis så känner nog jag oxå.

Jag vill nog faktiskt skicka till nån utan önskemål eftersom jag själv inte har några som helst önskemål på vad jag ska få....
:iagree:
Av corona
Ett önskemål är ju just bara ett önskemål, så jag parar ihop alla så gott det går, så får man se vad det blir av det.
Av corona
Än har jag fått PM från:

anneli
Amiechan
Asereht
Birka27
corona :roll: :lol:
CrazyMagpie
Elina
ernamalin
Florin
Fryle
Hello
Josefina
Liten vus
Maddemoa
Maerion
marcy
Safireee
schmut
trusis
zmurfan

Hoppas att jag inte har missat någon nu.
Hojta till i så fall!! :D
Användarens profilbild
Av Amiechan
florin skrev:

Men sen lär ju önskemålen vara väldigt olika också. Ett önskemål som att "snälla ingen adressbok för jag använder inte såna" är väl inte så begränsande?
Av corona
Nu bör alla anmälda ha fått ett PM med en person att skicka till.

Eventuella önskemål är framförda, men kom ihåg att de är just önskemål, inget krav.

Sista dag att skicka: 31/1-2008

Med i bytet är:

anneli
Amiechan
Asereht
Birka27
corona
CrazyMagpie
Elina
ernamalin
Florin
Fryle
Hello
Josefina
Liten vus
Maddemoa
Maerion
marcy
Safireee
schmut
trusis
zmurfan
Användarens profilbild
Av binaem
Skickar idag. Kom genast på vad jag skulle göra ... blev biten av pyssel :twisted: och blev klart lite för fort :oops: . Lika bra att skicka nu annars glömmer jag det helt. Hoppas att mottagaren blir nöjd.

anneli inte skickat - inte fått
Amiechan inte skickat - inte fått
Asereht inte skickat - inte fått
Birka27 skickat - inte fått
corona inte skickat - inte fått
CrazyMagpie inte skickat - inte fått
Elinainte skickat - inte fått
ernamalininte skickat - inte fått
Florininte skickat - inte fått
Fryleinte skickat - inte fått
Hellointe skickat - inte fått
Josefinainte skickat - inte fått
Liten vusinte skickat - inte fått
Maddemoainte skickat - inte fått
Maerioninte skickat - inte fått
marcyinte skickat - inte fått
Safireeeinte skickat - inte fått
schmutinte skickat - inte fått
trusisinte skickat - inte fått
zmurfaninte skickat - inte fått

Citera och ta bort [quote] för att fortsätta på listan
Av trusis
Birka27 skrev:Skickar idag. Kom genast på vad jag skulle göra ... blev biten av pyssel :twisted: och blev klart lite för fort :oops: . Lika bra att skicka nu annars glömmer jag det helt. Hoppas att mottagaren blir nöjd.
Tack Birka! Den var jättefin!

anneli inte skickat - inte fått
Amiechan inte skickat - inte fått
Asereht inte skickat - inte fått
Birka27 skickat - inte fått
corona inte skickat - inte fått
CrazyMagpie inte skickat - inte fått
Elinainte skickat - inte fått
ernamalininte skickat - inte fått
Florininte skickat - inte fått
Fryleinte skickat - inte fått
Hellointe skickat - inte fått
Josefinainte skickat - inte fått
Liten vusinte skickat - inte fått
Maddemoainte skickat - inte fått
Maerioninte skickat - inte fått
marcyinte skickat - inte fått
Safireeeinte skickat - inte fått
schmutinte skickat - inte fått
trusisinte skickat - fått
zmurfaninte skickat - inte fått

Citera och ta bort
för att fortsätta på listan
Användarens profilbild
Av binaem
trusis skrev:
Birka27 skrev:Skickar idag. Kom genast på vad jag skulle göra ... blev biten av pyssel :twisted: och blev klart lite för fort :oops: . Lika bra att skicka nu annars glömmer jag det helt. Hoppas att mottagaren blir nöjd.
Tack Birka! Den var jättefin!
Bra att du belv nöjd. Så här såg den ut för den nyfikne, virkad med sammetsband.

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?