Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Idag fick jag hem svart/vitrandigt, mörkbrun/ljusbrun (lite känsla av Marabous "Dubbelnougat" säger chokladgalningen......) och vit med röd rand och de var mjuka och goa och tjock, härlig kvalité! Snurrar i tvättmaskinen i detta nu. :wink:

Fick hem en liten provbit på en mörkbrun tjock velour som var manchesterrandig så att säga, lite häftigt!

Hoppas att MG-tyger kommer att ta in mer 100%bomullstrikåer i lite roliga färger och ränder. Mailar och frågar dem lite snällt...... :)
Såg nu att de ska övergå till att bara sälja via Internet så bor ni i närheten och vill shoppa direkt så får ni väl passa på nu.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Har inte känt jättenoga men jag tycker nog att den rosa/rosa o den chokladrandiga som ligger på nedervåningen känns helt okej :)

Anso: kör du 40 eller 60 grader?
Användarens profilbild
Av Anso
Sockertopp skrev:Har inte känt jättenoga men jag tycker nog att den rosa/rosa o den chokladrandiga som ligger på nedervåningen känns helt okej :)

Anso: kör du 40 eller 60 grader?
60 grader! :D Tvättar inte alltid i det sedan men det är väl bra att förkrympa och fixera färgerna så gott det går ifrån början antar jag. Jag pratade med KRABAT i Stockholm om ett missfärgat velourtyg ifrån dem och då kom vi i alla fall fram till att velourtyget ifrån dem skulle tvättas i 60 grader så då kör jag efter det på all bomullsvelour.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Man blir bara så sugen på att sy.
Användarens profilbild
Av Hello
Anso skrev: Fick hem en liten provbit på en mörkbrun tjock velour som var manchesterrandig så att säga, lite häftigt!
Jag har nån gång fått tag på en bit plommonlila sån velour. Blev supergoa mysbyxor till 9-åringen som helst skulle ha dem på sig jämnt!
Användarens profilbild
Av Tabby
Har inhandlat tyg från MG. Farligt att botanisera där :-)

Köpte bl a den manchetster randiga chockladfärgade velouren. Mmmmm så snyggt.

Måste nog dit någon dag igen för att köpa mer velour och göra mysbyxor till mig oxå :-)
Användarens profilbild
Av Anso
Tabby skrev:Har inhandlat tyg från MG. Farligt att botanisera där :-)

Köpte bl a den manchetster randiga chockladfärgade velouren. Mmmmm så snyggt.

Måste nog dit någon dag igen för att köpa mer velour och göra mysbyxor till mig oxå :-)
:lol: :lol: Passa på innan de stänger affären och övergår till enbart internethandel!
Visst var den go den är bruna manchestervelouren!! :D
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag gör det. Men när jag pratade med henne verkade det ok att hämta ut tyg (man beställt via shoppen) så länge de var kvar i de lokalerna (mars).

Anso, hon kommer allt ihåg dig :-)
Användarens profilbild
Av Anso
Tabby skrev:Jag gör det. Men när jag pratade med henne verkade det ok att hämta ut tyg (man beställt via shoppen) så länge de var kvar i de lokalerna (mars).

Anso, hon kommer allt ihåg dig :-)
På ett positivt eller negativt sätt? *fniss*
"Galningen i Karlstad"?
:hide:
Användarens profilbild
Av Måsen
Åh, den här tråden har jag ju missat i min jakt på rosarandig velour! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?