Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
linafelicia skrev:Vad är det för bok du använt? Jag känner igen modellen från en bok jag använt jättemycket som heter Bernkläder, sy och sticka till barn 0-3 årja det e från den boken, jag lånade den på biblioteket, har efterlyst den, för ja vill köpa den, men ingen verkar vilja sälja den boken
linafelicia skrev:Jag sydde massor till Rasmus innan han föddes men tyckte att storlekarna var väldigt stora och kläderna väldigt breda.Är mössan därifrån?
Rasmus har hela tiden varit lång och smal så nu när jag använder mönstren så gör jag dom längre och smalare och då passar dom perfekt.
Till dagiskläderna i denna tråden har jag använt mönster från boken:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=71958
Och till denna gamla luvan som är för liten nu.
Om man har sytt lite och vågar ändra i mönstren så är det för mig den enda boken jag behöver. Jag gillar den verkligen jättemycket väl investerade pengar att köpa den. Sen bläddrar jag ibland i Ottobre tidningen i tidningsbutikenför att få inspiration men jag ändrar mönstren från boken så att det blir modellerna jag vill ha.
Emmiez skrev:Vad trist att boken inte går att få tag på!linafelicia skrev:Jag sydde massor till Rasmus innan han föddes men tyckte att storlekarna var väldigt stora och kläderna väldigt breda.Är mössan därifrån?
Rasmus har hela tiden varit lång och smal så nu när jag använder mönstren så gör jag dom längre och smalare och då passar dom perfekt.
Till dagiskläderna i denna tråden har jag använt mönster från boken:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=71958
Och till denna gamla luvan som är för liten nu.
Om man har sytt lite och vågar ändra i mönstren så är det för mig den enda boken jag behöver. Jag gillar den verkligen jättemycket väl investerade pengar att köpa den. Sen bläddrar jag ibland i Ottobre tidningen i tidningsbutikenför att få inspiration men jag ändrar mönstren från boken så att det blir modellerna jag vill ha.
Ja såg dom dagiskläderna, ja har tänkt sy såna byxor o tröja i liten storlek
ja tycker också det e en bra investering att köpa boken.. tyvärr finns den ju inte att få tag på längrehar den bara lånad från biblioteket
synd faktiskt..
linafelicia skrev: Vad trist att boken inte går att få tag på!ja det e trist
Mössan är den som finns på sidan 85-86 fast med taggar längs med sömmen istället för öron.
Emmiez skrev:Det är bra med något liknande som går ner i nacken när man bär i sjal så att bebisen slipper att det blåser kallt i nacken.linafelicia skrev: Vad trist att boken inte går att få tag på!ja det e trist
Mössan är den som finns på sidan 85-86 fast med taggar längs med sömmen istället för öron.o den verkar va svårt att få tag på begagnad med, men vi får väl se om jag lyckas tillslut
den mössan va jättesöt, ska kolla på den i boken
linafelicia skrev:ja det har du nog rätt i, har inte tänkt på det, ska se vad det blir för bära i sjal mössaEmmiez skrev:Det är bra med något liknande som går ner i nacken när man bär i sjal så att bebisen slipper att det blåser kallt i nacken.linafelicia skrev: Vad trist att boken inte går att få tag på!ja det e trist
Mössan är den som finns på sidan 85-86 fast med taggar längs med sömmen istället för öron.o den verkar va svårt att få tag på begagnad med, men vi får väl se om jag lyckas tillslut
Emmiez skrev:Det gäller att inte ge upp!!!linafelicia skrev: Vad trist att boken inte går att få tag på!ja det e trist
ernamalin skrev:Jättefin overall!jag letar vidare
Emmiez skrev:Det gäller att inte ge upp!!!linafelicia skrev: Vad trist att boken inte går att få tag på!ja det e trist
Hittade min på Tradera efter långt sökande, tyvärr är det en del som vill åt boken så den blev ju inte direkt loppisbillig![]()
Men nu har jag den iaf! och den är ju som sagt värd en hel del
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?