Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
NeaVida skrev:Åh - jag vill bestämma ;) :D

Då bestämmer jag att vi köper vår egen pannå, max 20*20 cm
och att man själv väljer vilket tema man vill att den andra ska skapa efter :)
Och så skickar ni er adress till mig :) så vidarebefodrar jag den! (*frigör utrymme i brevlådan*)

Så, skicka ett meddelande till mig med adress och vilket tema ni önskar på den tavlan som ni kommer få. (ps, om man vill så kan man ju önska temat "den som målar bestämmer själv" eller liknande)

Ni har på er till söndag 5/8 kl 23:00 att skicka er adress till mig! (via PM)

:app: vad roligt

(hem och klura :hmm: )
Jag hänger på!
Användarens profilbild
Av Fina
NeaVida skrev:Åh - jag vill bestämma ;) :D

Då bestämmer jag att vi köper vår egen pannå, max 20*20 cm
och att man själv väljer vilket tema man vill att den andra ska skapa efter :)
Och så skickar ni er adress till mig :) så vidarebefodrar jag den! (*frigör utrymme i brevlådan*)

Så, skicka ett meddelande till mig med adress och vilket tema ni önskar på den tavlan som ni kommer få. (ps, om man vill så kan man ju önska temat "den som målar bestämmer själv" eller liknande)

Ni har på er till söndag 5/8 kl 23:00 att skicka er adress till mig! (via PM)

:app: vad roligt

(hem och klura :hmm: )
Det låter asbra! :D

Hur lång tid får vi på oss att göra själva tavlan när vi fått reda på våra teman? Minst 3 veckor skulle jag vilja ha :wink:
Användarens profilbild
Av schmut
florin skrev:Jag vill ju vara med men vill inte vara bunden till ett tema som är valt av någon annan, isåfall kan väl alla göra efter samma tema???
ja jag är lika trist, tycker att bestämda teman kan bli lite mysko.
vad händer om någon ger mig...fjärilar? Runar Sörgaard? Monark? det kan ju bli exakt hur illa som helst!
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag skickade ett pm till NeaVida i måndags, men det är fortfarande oläst. Jag vill också göra en tavla, jue... :roll:
Användarens profilbild
Av mimpen
Pernilla J skrev:Jag skickade ett pm till NeaVida i måndags, men det är fortfarande oläst. Jag vill också göra en tavla, jue... :roll:
Detsamma gäller mitt pm som jag skickat. Nå, jag vill gärna vara med. Men är som sagt glad om vi har ett gemensamt tema, eller att alla får göra efter bästa huvud. Jag tycker nog att det är nog klurigt ändå :)
Användarens profilbild
Av sarahlc
jag är på för ett tavlebyte! :vågen:
men gör också helst helt efter eget huvu, inte ett givet tema.
Användarens profilbild
Av mimpen
Är det besämt att man får göra efter eget huvud? Jag har en idé... :)
Användarens profilbild
Av Vida
Eet huvud är bestämt....

Och jag är tillbaka från semestern men eftersom jag precis slutat amma så är det himlastormande idag - jag lovar att läsa alla PM imorgon (hehe, då vi ska till Ikea...hm...) Och eftersom jag bestämde att jag skulle bestämma och sen åkte på semester, så bestämmer jag att alla som vill hänga med på denna tevelbytarvända har på sig till klockan 20:00 imorgon (6:e augusti) att PM adress till mig :)

Nu till den viktiga frågan: Vill ni veta vem som gjort er tavla, eller ska man gissa :)

:)

PMa alla ni som inte gjort det men vill vara med...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:hello: Hej NeaVida! Det var länge sedan!

Jag vill gärna, men jag vet inte om jag hinner! Och så får jag sådan prestationsångest...
:hmm: Jag måste nog sova på saken...
Användarens profilbild
Av mimpen
NeaVida skrev:Eet huvud är bestämt....

Nu till den viktiga frågan: Vill ni veta vem som gjort er tavla, eller ska man gissa :)
Jag vill nog gärna signera min tavla.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Hmm, jag har en idé till motiv/tema men vilken teknik ska man använda... Hmm, svårt svårt. Får kanske köpa flera pannåer och se vad som blir bäst.
Användarens profilbild
Av Vida
Nu ska jag läsa PM (ordentligt!)
Användarens profilbild
Av Vida
OJ vad kul att så många vill byta tavla!

Jag väntar på några adresser, men skickar adressen till den ni ska skicka till så fort jag fått alla!

Detta är dealen:
tavla 20*20 cm, Tema efter eget huvud, vi har på oss till sista augusti

:app: oh så kul!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?