Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu har jag gjort små lappar med allas namn och lottat och haft mig så en lista är hopknåpad och alla har förhoppningsvis fått ett pm med adress till den ni ska skicka till.

Ska vi göra en lista på alla som är med och så kan man kopiera den och göra någon sorts kråka efter sitt nick när man är färdig? Eller ska man bara skicka när man är klar? Och är det mitten av juli som gäller eller har någon ett annat förslag?
Användarens profilbild
Av zandrama
Mitten av Juli blir superbra! Nu ska här funderas!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag vill gärna se bilder på era alster sedan när de anlänt! :eld:
Hade gärna velat vara med men har verkligen ingen tid för pyssel just nu... Hoppas på en nästa gång! :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Knyttet & K skrev:Nu har jag gjort små lappar med allas namn och lottat och haft mig så en lista är hopknåpad och alla har förhoppningsvis fått ett pm med adress till den ni ska skicka till.

Ska vi göra en lista på alla som är med och så kan man kopiera den och göra någon sorts kråka efter sitt nick när man är färdig? Eller ska man bara skicka när man är klar? Och är det mitten av juli som gäller eller har någon ett annat förslag?
Jag tycker vi ska ha ett något så när samordnat skickande. För jag är paranoid nog att tro att ifall jag skickar mitt (som redan är färdigt nu) så kan ju det skickas vidare innan mitten på juli, ifall den jag skickar till inte hinner göra sitt färdigt... :oops: Inte för att jag egentligen tror det om sjalbarnare, men ibland har jag svårt att tygla mitt misstänksamma sinne...
Användarens profilbild
Av Lycke
Kaffemoster skrev:
Knyttet & K skrev:Nu har jag gjort små lappar med allas namn och lottat och haft mig så en lista är hopknåpad och alla har förhoppningsvis fått ett pm med adress till den ni ska skicka till.

Jag tycker vi ska ha ett något så när samordnat skickande. För jag är paranoid nog att tro att ifall jag skickar mitt (som redan är färdigt nu) så kan ju det skickas vidare innan mitten på juli, ifall den jag skickar till inte hinner göra sitt färdigt... :oops: Inte för att jag egentligen tror det om sjalbarnare, men ibland har jag svårt att tygla mitt misstänksamma sinne...
Nämen hallå, hörudu! Nu måste vi ha icke samordnat skickande, bara för att du ska få träna bort din misstänksamhet! Det skulle ju avslöjas på två röda att man skickat din vidare, så det är väl klart att det inte är någon som gör! Toka!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Lycke skrev:Toka!
Jag vet!

Bra tips förresten att jag ska ta tillfället i akt att träna, så jag går och frankerar mitt kuvert nu. (Ifall jag har frimärken kvar i plånboken.)

Osynkat skickande, alltså, har jag och Lycke just bestämt ;-).
Användarens profilbild
Av florin
jag tycker vi skriver upp vilka som är med så får man kopiera listan och göra en bock efter sitt namn när man är klar... Även om man har som mitten på Juli som mål så kan det vara bra att göra så tycker jag...
Användarens profilbild
Av schmut
florin skrev:jag tycker vi skriver upp vilka som är med så får man kopiera listan och göra en bock efter sitt namn när man är klar... Även om man har som mitten på Juli som mål så kan det vara bra att göra så tycker jag...
kan man få temporär dyslexi? jag måste ha fåttt något sådant idag för detta är fjärde gången jag läser fel i en tråd och jag kunde inte fatta varför man skulle behöva göra en bok efter att man gjort ett bokmärke. den som får bokmärket borde ju ha en bok själv..

jag borde kanske ta en kopp kaffe till?

men det där med att ha en dag man skickar på, alla skickar på, det är suveränt tycker jag.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Osynkat skickande, alltså, har jag och Lycke just bestämt ;-).
men det där med att ha en dag man skickar på, alla skickar på, det är suveränt tycker jag.
:hellu:

(så känns det i mitt huvud just nu... bäst kanske att jag går och ser till att få bokmärket klart istället för att sitta här... :wink: )
Användarens profilbild
Av Amiechan
Lycke skrev: Jag tycker vi ska ha ett något så när samordnat skickande. För jag är paranoid nog att tro att ifall jag skickar mitt (som redan är färdigt nu) så kan ju det skickas vidare innan mitten på juli, ifall den jag skickar till inte hinner göra sitt färdigt... :oops: Inte för att jag egentligen tror det om sjalbarnare, men ibland har jag svårt att tygla mitt misstänksamma sinne...
Nämen hallå, hörudu! Nu måste vi ha icke samordnat skickande, bara för att du ska få träna bort din misstänksamhet! Det skulle ju avslöjas på två röda att man skickat din vidare, så det är väl klart att det inte är någon som gör! Toka![/quote]

Hehehe - du var nog den paranoidaste jag sett :lol: :lol: :lol: Nåväl - jag får erkänna att jag tyckte det var en trevligare grej att göra (att skicka vidare bokmärket man fick själv) istället för att bara utebli och behålla sitt bokmärke samtidigt som man själv inte skickade iväg ett bokmärke. Om nåt händer liksom... 8)
Användarens profilbild
Av Fryle
Amiechan skrev:Hehehe - du var nog den paranoidaste jag sett :lol: :lol: :lol: Nåväl - jag får erkänna att jag tyckte det var en trevligare grej att göra (att skicka vidare bokmärket man fick själv) istället för att bara utebli och behålla sitt bokmärke samtidigt som man själv inte skickade iväg ett bokmärke. Om nåt händer liksom... 8)
Jag har verkligen inte haft en tanke på att bokmärkesbytet skulle missbrukas av någon. (gör sjalbarnare så?) Iallafall blir det lite svårare med mitt bokmärke, eftersom jag gör det lite personligt för mottagaren.

Det är strax färdigt, ska jag invänta någon typ av startsignal, eller postar jag det när det är klart?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Fryle skrev: Det är strax färdigt, ska jag invänta någon typ av startsignal, eller postar jag det när det är klart?
Jag vet inte om vi kommit till något egentligt beslut i den frågan.. :D.

Jag har i alla fall inte postat ännu, men jag har skrivit adressen på kuvertet.
Av corona
Även jag står i startgroparna.

Bokmärket är färdigt och kuvert är framletat.

Bara paketering och postning kvar :D

*spännande*
Användarens profilbild
Av binaem
Jag är inte ens i startgroparna ... ska börja i helgen om jag hittar den grej jag behöver .. hmm :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Oj, är ni redan klara :shock: Jag har inte ens inhandlat material, fast jag har börjat designa lite i huvudet :lol:
Jag har tänkt ge mig på en helt ny teknik, vi får väl se om mottagaren skrattar eller gråter när hon får det...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?