Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aneeha
Våldamt imponerad av mästerverken, i synnerhet selen.
Har själv sytt ett antal selar (två tinaw och en "egen tankeverkstad som är bortskänkt) och funderar på en ny till trean) Jag som aldrig ägt en ergo undrar hur du kommer åt att knäppa selen på ryggen - är du så vig att du kommer åt att göra det själv? Jag har känt mig tvungen att sy axelband som korsas trots att jag inte tycker det är lika skönt för ryggbärande
Användarens profilbild
Av Anso
aneeha skrev:Våldamt imponerad av mästerverken, i synnerhet selen.
Har själv sytt ett antal selar (två tinaw och en "egen tankeverkstad som är bortskänkt) och funderar på en ny till trean) Jag som aldrig ägt en ergo undrar hur du kommer åt att knäppa selen på ryggen - är du så vig att du kommer åt att göra det själv? Jag har känt mig tvungen att sy axelband som korsas trots att jag inte tycker det är lika skönt för ryggbärande
Om man löser upp axelremmarna rätt mycket så blir det lättare att komma åt det där lilla spännet mellan skulderbladen. OK, lite småvig är jag i armarna och ändå så kan det vara lite bök men det går. :D
Användarens profilbild
Av Fina
Oj vad snygga saker du sytt!!! Håller med alla andra, selen ser köpt ut.
Värsta bästa!! :urule:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Vilken superb sele! :rock: :vågen:

Du skulle inte få ngr problem med att sälja en dylik! :mums:
Användarens profilbild
Av kattta
Superduperjättesnygg sele *vill haaaaa*

Vad du är duktig!!!
Användarens profilbild
Av Annika80
Anso skrev:
aneeha skrev:Våldamt imponerad av mästerverken, i synnerhet selen.
Om man löser upp axelremmarna rätt mycket så blir det lättare att komma åt det där lilla spännet mellan skulderbladen. OK, lite småvig är jag i armarna och ändå så kan det vara lite bök men det går. :D
Håller med dig! Så gör jag med, har exelremmarna utdragna på max och knäpper spännet och sen drar jag åt axelremmarna
Användarens profilbild
Av Anso
Fler bilder här då. Ringarna på avbärarbältet, de två mittersta i alla fall kan man använda om man vill rulla ihop selen och ha den om midjan fortarande. Man kan knäppa ihop de två mittersta ringarna på midjebältet med de två ringar som sitter uppe vid axelbandes nylondel, sätts ihop med en svart plastkarbinhake. Eller så kan man ha de där ringarna till att fästa på en liten midjeväska (som inte är tillverkad ännu.....*ler*) Snart är jag och David redo för lite Stockholmsshopping, se upp!!!

Bredd på sittdelen längs ner är 32 cm och som bredast är den 41 cm.
Höjd på sittdelen upp till högsta topp är ifrån bältet räknat 44 cm och invid axelbandet 40 cm.

Och så jämfört med en Ergo (men Ergon är insydd lite i bredden för att passa David).

Bild
Senast redigerad av Anso den fre jul 06, 2007 14:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Caroline
Jättefina!
Vi har köpt pippityget till Maltes rum. Det ska bli två panellängder så småningom.
Användarens profilbild
Av buebo
Jättefint! Är mkt imponerad! :D Du är duktig du! :app:
Användarens profilbild
Av April
Wow! Blev ju verkligen fin Anso!!! Imponerad :shock:

Kram
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Selen var ju fantiskt snygg och välsydd! Hatten gick inte heller av för hackor!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Oj vad fint :shock: :tumsup:

Själv har jag visst alldeles kommit av mig på syfronten :roll:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Wow, vilken snygg och praktisk sele!!! Har också tänkt länge att jag ska sy en, och planerar för fullt. Fick lite idéer via din - har nämligen också tänkt att den ska gå att rulla ner. Undrar bara när jag ska få tid... :roll: Önskar det fanns en dag extra i veckan som man bara kunde ägna åt sånt här! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?