Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Magda84 skrev:har du nån bild på den blå MT´n utan bäbis i? Så man ser hur banden och huvudstödet är placerade?!
Ska fixa...
Av Magda84
Lydia skrev:Jag funderar på att göra en med sån här lösning vid benen: http://www.geocities.com/i0lanthe/mt/index.html men i övrigt som en Knyttet-MT
Jag är inte så bra på engelska, men fungerar den alltså så att man kan styra ihop tyget nertill?! Det sitter inte fast i bandet, eller?!
Användarens profilbild
Av Lydia
Magda84 skrev:
Lydia skrev:Jag funderar på att göra en med sån här lösning vid benen: http://www.geocities.com/i0lanthe/mt/index.html men i övrigt som en Knyttet-MT
Jag är inte så bra på engelska, men fungerar den alltså så att man kan styra ihop tyget nertill?! Det sitter inte fast i bandet, eller?!
"midjebandet" går genom panelen nertill, och är fastsydd där i mitten bara, så "kanterna" på panelen går att fösa ihop för att ändra bredden.
Av Magda84
"midjebandet" går genom panelen nertill, och är fastsydd där i mitten bara, så "kanterna" på panelen går att fösa ihop för att ändra bredden.[/quote]

okej, då förstår jag precis! Tack!
Användarens profilbild
Av melon
Lydia: Vilken smart lösning!!!

Magda84 skrev:har du nån bild på den blå MT´n utan bäbis i? Så man ser hur banden och huvudstödet är placerade?!
Här kommer ett par bilder. Jag har ljusat upp dem rejält för jag har sån dålig kamera...

Bild
Och måtten var väl 27 x 32 om jag minns rätt... :wink:

Bild
Här syns det nog bättre hur huvudstödet är sytt. Med två kanaler i ändarna... Det sitter inte fast alls utan axelremmarna träs i kanalerna.
Av Magda84
melon: har du några ungefärliga mått på huvudstödet? Sen undrar jag också hur långa axelbanden bör vara...
Användarens profilbild
Av melon
Magda84 skrev:melon: har du några ungefärliga mått på huvudstödet? Sen undrar jag också hur långa axelbanden bör vara...
Huvudstödet är 32 cm brett, 10 + 12 + 10. Axeöbanden är också 10 cm breda... Axelbanden på denna är 2 meter, men det är väl lite olika hur långa man vill ha, beroende på hur stor man är och hur många extravarv man vill ha runt sig :wink: När jag gjorde min första MT så gjorde jag lite för långa och provknöt innan jag klippte av dem till rätt längd...
Användarens profilbild
Av pejgan
Gud så smart! och snyggt!
Av Magda84
melon skrev:Lite nya bilder... :wink:

var kan man se dom??
Användarens profilbild
Av melon
Magda84 skrev:
melon skrev:Lite nya bilder... :wink:

var kan man se dom??
I trådstarten (TS), dvs på sida 1! :wink:
Av Emmiez
melon skrev:
Lydia skrev:Vilka mått gjorde du på "bebis-MT´n"? Vad har du för tyg? (borde väl räcka med något "lätt och smidigt" när bebisarna är så små?).
Nu har jag mätt och den var visst 27 x 32 cm :wink:

Bjuder på en nytagen bild också, här är Malte 10 timmar gammal och är med på sin första lunch :D

Bild
synd att inte bilderna fungerar.. :)

men en fråga, e Malte dante? :lol: blev lite förvirrad här :D

(anledningen att ja hitta tråden va för att ja leta efter mönster på bebis mt, vill ha det :lol:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?