- ons mar 21, 2007 19:22
)
Eller förresten, jag läste inte ordentligt tror jag! Jag ser framför mig "stavarna" med en liten ring i varje ända, länkade efter varandra (alltså en stav med namn + liten ring + nästa stav med annat namn + liten ring osv)
amöba skrev:Jag förstår precis!!! Jättebra idé även om man har färre barn (då kan man ha det som armbandSussi med Maja skrev:Men om du hänger dem på rader med en enkel liten ring emellan, t.ex 2 + 3 + 2. Och på en kedja så att de kan hänga med lite mellanrum. Det skulle väl kunna vara snyggt?! Om det ens är begripligt hur jag menar....He.ma skrev:Ja, och varför har man så många barn?vilka fina!!!! Såna skulle man ha men varför har man barn med så långa namn
hur snyggt är det med sju brickor runt halsen???
![]()
Men de är verkligen superfina!

Eller förresten, jag läste inte ordentligt tror jag! Jag ser framför mig "stavarna" med en liten ring i varje ända, länkade efter varandra (alltså en stav med namn + liten ring + nästa stav med annat namn + liten ring osv)
EmilsMamma
mamma till 3 härliga grabbar födda 9407, 9606 och 0502
ERGO NG, denim * Stork Leo Marin 4.6 Leo Rouge 4.1 * Easycare Hav 3.7 * Hoppis Timbuktu 5.2m * Gauze Azurblå * Ringo Krustistel
mamma till 3 härliga grabbar födda 9407, 9606 och 0502

ERGO NG, denim * Stork Leo Marin 4.6 Leo Rouge 4.1 * Easycare Hav 3.7 * Hoppis Timbuktu 5.2m * Gauze Azurblå * Ringo Krustistel