Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Amiechan skrev:[

Förresten så tänkte jag direkt "Hon borde måla benen och stolarna vita" när jag såg fotot på bordet, så där hejar jag på dig 8) Det blir så kaxigt snyggt!
JAVISST! bordets underdel ska bli vitt...men jag målar inte inne och nu är det vintertid...(JO, det ÄR faktiskt minus här nu) så det blir väl framåt våren! :lol: :lol: När det gäller stolarna...så har vi fått dem och jag känner inte att de måste vara kvar. Så skulle det finnas en liten penning så köper jag några vita eller svarta stolar tror jag.
Eller så målar jag dem...eller klär in dem??? :roll: :D
Av Jenny
Det ser alldeles strålande bra ut!
Användarens profilbild
Av Tulla
Fantasifrökenflicka jag bockar och bugar inför denna din kreativa insats. Det stora kuddtyget är verkligen fint. Mera, mera kuddar I :heart: it

Förövrigt

vax on (dålig ordvits)
Användarens profilbild
Av Kotten
OMG vad bra det blev! Me like. Om jag inte hade haft ett rött kök så hade jag snott idén.

Jag tycker f ö att du ska måla bordet och stolarna först och kolla om det inte funkar lika bra som att köpa ett nytt. Det är ju inte så att furuborden är rariteter som aldrig mer går att få tag på. Mitt gamla furubord står just nu i vardagsrummet med sina stolar och väntar på en köpare. Men det har dröjt må jag säga. Snart kommer jag att i stort sett skänka bort eländet. :x
Användarens profilbild
Av Linnea
vilken stålande ide fanatsygirl :app: det blev ju skitsnyggt, soffan med kuddarna ser ju grymt bra ut :D
Av Cirynne
Riktigt tjusigt!

Gillar verkligen kuddarna du gjort! Jätte-fina tyger! Vart kommer det andra tyget från?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Cirynne skrev:Riktigt tjusigt!

Gillar verkligen kuddarna du gjort! Jätte-fina tyger! Vart kommer det andra tyget från?
Det so minte är från Åhléns är ett fynd för 35 riksdaler på Myrorna! 8) 8)
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev: Det so minte är från Åhléns är ett fynd för 35 riksdaler på Myrorna! 8) 8)
35 :shock: vilken Myrornas då???? Jag pyntar hundralappar för tyger där :shock:
Av Jenny
Kan man alltså montera vad som helst på en sån stålram? Skulle man kunna ta en gammal flätad lampskärm och trä med tyg? :hmm:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Buscilla skrev:
fantasiflicka skrev: Det so minte är från Åhléns är ett fynd för 35 riksdaler på Myrorna! 8) 8)
Bild nä nä nä nä nä nä! 8) 8)
Användarens profilbild
Av Kotten
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:
Bild nä nä nä nä nä nä! 8) 8)
Och jag betalade bara 25 kr för mitt tyg på Myrornas.
Användarens profilbild
Av Soffi
Buscilla skrev:
myrorna i Sthlm börjar få storhetsvansinne, tyvärr i Uppsala oxå :evil:
Användarens profilbild
Av Elina
fantasiflicka, jag bugar mig inför din storhet!! :urule:
Såå tokigt snyggt bord!
Hade vi inte haft ett sekelskifts hus/kök hade jag snott idén rakt av, nu ska jag "bara" göra så med barnens lekbord, men det hade jag kommit på innan :D
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Vilken härlig waxduk o fina tyger!!!! :)
Användarens profilbild
Av puppan
Shit så snyggt! Me lajk!! :lol: :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?