Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av j
Ååååhhh vad du är duktig!!! Otroligt fin!!!!

Blir så sugen....

Kram/J :D
Av belinda
Lotten skrev: Bild
vilken skön min han har här :loving: , och vilken underbar overall :shock:
Senast redigerad av belinda den fre aug 18, 2006 20:12, redigerad totalt 1 gånger.
Av Lotten
Tack för komplimangerna för Ivars overall!! Vad glad jag blir! :D Det är det första barnplagg jag sytt så jag är mäkta stolt. även om den kanske inte ska synas i sömmarna *fniss* Kunde jag skulle jag gärna sy på beställning men jag måste nog träna en hel del först. :roll:

Elin - vilken fin overall du fått! Jag har varit lite besviken över att jag inte hittat mer randig plysch men det kan ju bli jättekul med enfärgat om man tänker till lite. :D
Användarens profilbild
Av Stream
Lotten skrev:Tack för komplimangerna för Ivars overall!! Vad glad jag blir! :D Det är det första barnplagg jag sytt så jag är mäkta stolt. även om den kanske inte ska synas i sömmarna *fniss*
Inte illa! Jag tycker att den var himla fin, ser helmysig ut :)

En fråga, hur lång är dragkedjan?
Av Lotten
Stream skrev:
Lotten skrev:Tack för komplimangerna för Ivars overall!! Vad glad jag blir! :D Det är det första barnplagg jag sytt så jag är mäkta stolt. även om den kanske inte ska synas i sömmarna *fniss*

Tack! Jag ska mäta dragkedjan så fort jag hittar ett måttband eller en linjal. Jag vet att jag såg måttbandet någonstans men var, det är frågan.... Imorgon _måste_ vi städa! Då skriver jag och berättar
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Lotten skrev:Jag bara älskar :heart: Sveastars overaller men har inte råd att köpa någon just nu. Försökte därför knåpa ihop en liknande. Såhär blev den:

Bild

Dragkedjan är gul

Bild
Och så säger du att du inte syr?!?!? :shock: :shock: :shock:
Denna var ju superfin jue!!! :lol:
Användarens profilbild
Av Puma
Åh va fina overaller. När jag var i Halmstad var jag in i en butik som hade Liten Jag kläder och tygerna också. Jag köpte ett par sparkbyxor/Hängselbyxor i stl. 80, men de passade inte Elias så bra, så jag lämnade tillbaka dem. Men jag skulle jättegärna vilja sy honom ett par.
Av Lotten
Stream skrev:

Hej igen Stream! Nu har jag hittat något att mäta med. Dragkedjan var från början jättelång men är avsydd vid 31.5 cm.
kajsa kavat skrev: Och så säger du att du inte syr?!?!? :shock: :shock: :shock:
Denna var ju superfin jue!!! :lol:
:lol: Ja du har rätt... jag syr ju faktiskt ibland jag med. :vågen: Men någon MT har det inte blivit... :roll:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Frida med Mea skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:Tygerna är desamma, de kommer från samma tillverkare, men jag kommer inte ihåg vad de heter.

Sen är inte kläderna likadana, men endel väldigt lika. Kalikå har bättre priser på tygerna än krabat.

De har tygerna i butiken, så det går kanske att ringa och höra vilka färger de har inne och beställa så? Det är ju värt ett försök iaf :wink:
Var har kalikå en butik? inte i göteborg iallafall
O Krabat har butik:
GÖTEBORG:
Södra Larmgatan 2
411 16 Göteborg
tel & fax 031- 711 27 84
Av Xera
Jag får nog dementera det jag sa om ottobre. jag har kollar i mina tidnigar nu och det var ju en ärmläs "spardräkt" som jag tänkte på. Men man skulle ju kunna utgå från den..
Den jag tänkte på finns i 1/2005 på sidan 4
Av Lotten
Jag vet att någon har tipsat om det förut, men det finns jättefina mönster i en sjuttiotalsbok om barnkläder. :D Det är där jag har hittat mönstret till min overall. Det värsta är att jag inte hittar min bok. :oops: Vi renoverar och allt har flyttats hit och dit och nu hittar man inget. Jag ska leta och se om jag kan hitta den och isåfall skriver jag förstås och berättar vad den heter. Är det någon annan som vet?
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Jag har en 70-tals bok som heter "sy till barnen" av Elsebeth Gynther & Bjarne Solberg, där finns heldräkt och en massa andra tuffa mönster.
Jag ser den på tradera då och då, det finns även en med större modeller 110 och uppåt
Av belinda
mallinpallin skrev:Jag har en 70-tals bok som heter "sy till barnen" av Elsebeth Gynther & Bjarne Solberg, där finns heldräkt och en massa andra tuffa mönster.
Jag ser den på tradera då och då, det finns även en med större modeller 110 och uppåt
den är super! jag har nyss lånat den på biblioteket.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?