gurkan skrev:mly skrev:gurkan skrev:Vem får du kritik från, mly? Låter helt absurt. 
I kal-gruppen, Jag vet att bomullsgarn kan leva sitt eget liv lite, men jag hoppas på att det inte töjer sig för mycket och ska fungera som plagg. Jag har stickat en hel del i virkgarn det senaste men inte fått färdigt så mycket än, har gjort en del disktrasor som tvättas i 60 grader och visst blir de tråkiga och förlorar formen, men de bahandlas ju inte heller med någon försiktighet. Tack för 
På Ravelry? Precis, en trasa nöts ju, och kramas ur och misshandlas på ett sätt som inte en tröja gör.
Ja på ravelry, gruppen verkade annars vara väldigt mysig, men sticka i bomullsgarn skulle man visst inte... Det va väl inte så jätte hård kritik, men ibland tar man åt sig ändå. Jag hoppas iaf att min kofta blir bra och jag ska ta hand om den försiktigt. Färgen är iaf helt fantastisk, ren slump att jag hittade garnet, det låg bakom några andra nystan och jag trodde först att det bara fanns några stycken men jag hittade ett gäng till..
http://emmystickar.blogspot.com/
Amanda 100311
Idun 111020
Bara ergon som finns kvar hos oss