- tor jan 10, 2013 21:09
annelithor - Bok: allätare, inte allt för ledsamt helst
Pyssel: gillar färg Godsak: älskar rött te, mörk choklad & lakrits
Ellasario Bok: Spännande eller roligt, hellre ovanligt än "populärt" så länge det är välskrivet. Pyssel: Min favoritfärg är rosa men annars gillar jag det mesta, gärna något ovanligt och personligt för den som ger. Godsak: Gillar starka smaker, inte för sött, inte kaffe och inte svart te.
Fulfot
Kesti Bok: Läser allt men gillar ej Harlequin-stuk
. Pyssel: gillar naturmaterial. Tar med mig böcker överallt, dricker gärna en kopp kaffe eller te när jag läser. Jag läser mycket facklitteratur och antecknar ofta litegrann bredvid läsandet (alltså inte i boken). Godsak: Tål inte vissa färgämnen i godis, men choklad går alltid ner. Gillar kaffe och all sorts te.
noranora
Smultronbarn Bok: läser det mesta (men helst inte blodiga deckare eller krigsfakta typ), och gärna böcker men blir glad av. Läser rätt mycket i perioder, och är inte främmande för "nya favoriter". Favoritgenrer är nog ungdomsböcker, pusseldeckare (typ Maria Lang), roliga gds-böcker och "kostymdrama".Pyssel: gillar det mesta så överraska mig gärna.
Favoritfärger är lila i alla former, fuchia, mossgrönt - men alla färger är välkomna. Godsak: gillar både kaffe (helst starkt) och alla sorters the (dock inte med kanelsmak), lakrits, choklad, gele, salt/sött/surt och småkakor.
Finns katt+hästallergi i familjen, men bara vi vet om ev djurspår kan vi "rolla av" grejjerna.

Ellasario Bok: Spännande eller roligt, hellre ovanligt än "populärt" så länge det är välskrivet. Pyssel: Min favoritfärg är rosa men annars gillar jag det mesta, gärna något ovanligt och personligt för den som ger. Godsak: Gillar starka smaker, inte för sött, inte kaffe och inte svart te.

Fulfot
Kesti Bok: Läser allt men gillar ej Harlequin-stuk

noranora
Smultronbarn Bok: läser det mesta (men helst inte blodiga deckare eller krigsfakta typ), och gärna böcker men blir glad av. Läser rätt mycket i perioder, och är inte främmande för "nya favoriter". Favoritgenrer är nog ungdomsböcker, pusseldeckare (typ Maria Lang), roliga gds-böcker och "kostymdrama".Pyssel: gillar det mesta så överraska mig gärna.

Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.