Jag har smygläst lite i tråden tidigare men inte tycket jag haft så mycket att avsluta. Men helt plötsligt sitter jag ändå här med en massa projekt påbörjade och än fler uttänkta. Så några stickprojekt måste jag ändå avsluta innan jag börjar på nåt nytt.
Påbörjat:
Tjockkofta i plötulopi - Började på den i vintras men garnet tog slut i februari. Nu äntligen har jag nytt garn och stickar ett varv om dagen, sakta men säkert. Min lugna-ner-mig stickning i skogsgrönt, så den får ta den tid det tar, lååångt till vintern ju.
Amningsklänning - på stickor 2,5 går det sådär framåt.. Men denna vill jag ha klar och använda i sommar!
Ett huckle (eller vad det nu kallas, att ha om håret vid bakning typ.) påbörjat idag

Men ska helst vara klart till söndag.
Bebisklänning i Alpacka till hösten, denna ligger mest och väntar på regniga dagar.
Långa torgvantar En är färdig, har legat och väntat på en make sedan vintern 2010
Och nu när jag skrev ner så kanske det ändå inte var så mycket
I juni vill jag bli klar med åtminstone en av de här grejorna, och jag får inte påbörja något nytt förrän två av dem är klara. Och helst vill jag åka bort en månad i sommar med bara stickningarna som sällskap...