Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
karro54 skrev:Jag kan ta emot pm. Bara du fixar så att det är klart i TS vad de ska skicka för info i pm. Adress, älsklingsfärg, pälsdjur, allergier. Så blir det lätt att matcha sen.![]()
Då ändrar jag i ts och frågar vilka som vill vara med!
När ska vi ha sista anmälan och vem vill ta emot PM. jag skulle nog kunna men har aldrig gjort det och har lite ont om tid de närmaste två veckorna...
zmurfan skrev:Jag fixar ändringen nu blir en veckas anmälan bra? Sista anmälan 10/5?karro54 skrev:Jag kan ta emot pm. Bara du fixar så att det är klart i TS vad de ska skicka för info i pm. Adress, älsklingsfärg, pälsdjur, allergier. Så blir det lätt att matcha sen.![]()
När ska vi ha sista anmälan och vem vill ta emot PM. jag skulle nog kunna men har aldrig gjort det och har lite ont om tid de närmaste två veckorna...
karro54 skrev:zmurfan skrev:Jag fixar ändringen nu blir en veckas anmälan bra? Sista anmälan 10/5?karro54 skrev:Jag kan ta emot pm. Bara du fixar så att det är klart i TS vad de ska skicka för info i pm. Adress, älsklingsfärg, pälsdjur, allergier. Så blir det lätt att matcha sen.![]()
rithelo skrev:Fryle. - I love ordningssinne!![]()
Hade inte du gjort det så hade jag.
(Ja, varför gjorde jag inte det)
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?