Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
:vågen:
Då ändrar jag i ts och frågar vilka som vill vara med!

När ska vi ha sista anmälan och vem vill ta emot PM. jag skulle nog kunna men har aldrig gjort det och har lite ont om tid de närmaste två veckorna...
Användarens profilbild
Av zmurfan
karro54 skrev::vågen:

När ska vi ha sista anmälan och vem vill ta emot PM. jag skulle nog kunna men har aldrig gjort det och har lite ont om tid de närmaste två veckorna...
Jag kan ta emot pm. Bara du fixar så att det är klart i TS vad de ska skicka för info i pm. Adress, älsklingsfärg, pälsdjur, allergier. Så blir det lätt att matcha sen.
Användarens profilbild
Av rithelo
Sista juni och strandremake it is! :tumup:

Crazy Magpie - helt suveräna ideér på alla sätt o vis! Precis vad jag tänker på också :mrgreen:
Användarens profilbild
Av karro54
zmurfan skrev:

Jag kan ta emot pm. Bara du fixar så att det är klart i TS vad de ska skicka för info i pm. Adress, älsklingsfärg, pälsdjur, allergier. Så blir det lätt att matcha sen.
Jag fixar ändringen nu blir en veckas anmälan bra? Sista anmälan 10/5?
Användarens profilbild
Av Moson
karro54 skrev:
zmurfan skrev:

Jag fixar ändringen nu blir en veckas anmälan bra? Sista anmälan 10/5?
:tumup:
Anmälda:
Karro54
Moson
Anmälda:
Karro54
Moson - Pälsdjursallergi i familjen, gillar de flesta färger men mest grönt och minst rosa.
Anmälda:
Karro54
Moson - Pälsdjursallergi i familjen, gillar de flesta färger men mest grönt och minst rosa.
Rithelo - har katter & ääälskar stranden :mrgreen:
Anmälda:
Karro54 - glada färger, gillar retro om det är glada färger. Gult, rosa, orange, röd, grön, blå, gillar helt enkelt färg.
Anmälda i bokstavsordning:
Fryle - Är aldrig på stranden, men ofta på friluftsbadet, sitter på land medans båda barnen badar
Karro54 - glada färger, gillar retro om det är glada färger. Gult, rosa, orange, röd, grön, blå, gillar helt enkelt färg.
Fryle. - I love ordningssinne! :mrgreen:
Hade inte du gjort det så hade jag.

(Ja, varför gjorde jag inte det :hmm: )
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?