Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HannaGerda
Mårbacka skrev:Lite ot men vad har du för kamera, HannaGerda? Eller är du bara grym på att fota? Har sett många fina bilder du tagit!
Först. Tack så mycket :)

Jag gillar att fota antar jag.

Canon eos 400d har jag med två objektiv
Sigma 17-70mm f/2.8
Canon EF 50mm f/1.4

men ffa gillar jag att pula i photoshop(ibland och ganska ofta lite för mycket). Vimplar före och efter t.ex:

Bild
Användarens profilbild
Av Mosan
Vilka fina!
:D
Kan inte låta bli att dela med mig av vimplarna min syster gjorde till min brors bröllop på nyårsafton 2009. Det blev så himla fint. Det är lite svårt att se men hon sydde av vitt, fyndat på loppisar!

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Mosan skrev:Vilka fina!
Kan inte låta bli att dela med mig av vimplarna min syster gjorde till min brors bröllop på nyårsafton 2009. Det blev så himla fint. Det är lite svårt att se men hon sydde av vitt, fyndat på loppisar!
Haha OJ! det var många vimplar! Hur många egentligen? eller hur många meter kanske man ska fråga :)
Användarens profilbild
Av Mosan
HannaGerda skrev:
Mosan skrev:Vilka fina!
Haha OJ! det var många vimplar! Hur många egentligen? eller hur många meter kanske man ska fråga :)
Oj jag vet inte hur mycket det blev. Det var 6 längder i rummet där middagen var à kanske 8 meter. Sen var det lite till i entrén. Jag tror kanske 60 meter.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?