Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kamalot
Åh, nu blev jag också sugen på att göra tyllampor! Måste åka till Skroten någon dag :tumup:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Nu har jag också gjort en! :) Ska försöka hitta fler lampor på loppisar osv, för de är ju såå fina :D

Bild
Användarens profilbild
Av Monnis
Ursäkta en total tygnovis :oops: men är det säkert att tyll inte kan börja brinna om lampan är varm? De lampskärmar jag har är rätt stela i tyget så jag antar att de är behandlade med något typ plast :hmm:

Fina lampor ni gjort :D
Användarens profilbild
Av kamalot
Monnis skrev:Ursäkta en total tygnovis :oops: men är det säkert att tyll inte kan börja brinna om lampan är varm? De lampskärmar jag har är rätt stela i tyget så jag antar att de är behandlade med något typ plast :hmm:

Fina lampor ni gjort :D
Sätt en LED-lampa i, de blir inte varma (och är myyyyycket mer miljövänliga än både glöd- och lågenergilampor) :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättefint!

Och är man orolig för brand kan man använda lågenergilampor, de blir inte alls lika varma som vanliga glödlampor.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag var på Erikshjälpen förra veckan, men hittade inte en endaste lampa :(

Men det är väl inte läge att göra lampor nu ändå, med tanke på renovering och annat. Ja ja, den tiden kommer. Tyllen ligger i alla fall och bara väntar!
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Boadicea skrev:
Kajsabajsa skrev:
Boadicea skrev:Jag har oxå gjort en tyllampa och äntligen har jag fått prova den. :lol: Använde starkt rosa tyll och det blev faktiskt jättesnyggt! :app:
BILD!!!!
Det går inte att ta en rättvisande bild på den, har provat. Men jag får se om jag orkar koppla upp min andra dator i kväll, så kanske jag laddar in den jag tog iaf. :wink:
Det MÅSTE du :this:

Jag är sjukt nyfiken på hur det kan se ut med annan färg än vit på tyllen.
Av tumbler
Vill också se Boadiceas bordelllampa! :bryn:
Av tumbler
Boadicea skrev:
Sagas mamma skrev:Vill också se Boadiceas bordelllampa! :bryn:

Jag utlovar söndagsporr! :bryn:
:vågen: Det kan bli en ny tradition. Lördagsgodis och söndagsporr.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?