Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

McMorrigan skrev:
Sia skrev:
Alecsandra skrev:vad trodde dom du virka då?
Om du virkar ett till hjärta, stannar upp mitt i, vänder på det och frågar T. vad det ser ut som, så får du nog ett bra svar..... :?
En snopp med pung? :fnissa:
Det var typ INGEN i lunchrummet som inte var övertygad om att jag stickade ett pungfodral till min man. :Hahaa:
Alecsandra: jag andvände Svarta Fårets Oden (ullgarn) och mitt blev stort som två knytnävar.
hahah pungfodral :Hahaa: det hade nog inte T gissat på om jag visat honom ett halvfärdigt i bambugarnet, det färdiga hjärtat är nog inte mer än kanske 4cm högt.

testgarnet var nått tjockt restgarn jag hade hemma å ryms i mina händer, T fick det igår men blev snabbt av med det för lilla a ville krama det istället för snussen när hon skulle sova :)
Kaja skrev:
McMorrigan skrev:
Sia skrev:
Om du virkar ett till hjärta, stannar upp mitt i, vänder på det och frågar T. vad det ser ut som, så får du nog ett bra svar..... :?
Jag tycker att början ser ut ungefär som en bh... :rista:
:lol: Jag måste nog göra ett hjärta själv..... :lol:
McMorrigan skrev:
Kaja skrev:
McMorrigan skrev:
Sia skrev:
Jag tycker att början ser ut ungefär som en bh... :rista:
:lol: Jag måste nog göra ett hjärta själv..... :lol:
Är din man frussen? :Hahaa: :wink:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?