Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Men OJ, vad många skor ni har!!! Öppna skoaffär kanske? :roll:
Här har vi bara skor vi använder för säsongen framme... Resten står i en bokhylla i förrådet.
Sia skrev:
Shadow skrev:jag plockar undan skorna det inte är säsong för. då blir det max 4 par för oss två vuxna och en 2½ åring :roll:
men annars bra grej :)
:siishah:
VA!?! Nu till vintern är det tre par graninge, ett par stövletter, och två par Foppa som måste stå framme, av mina skor, jst detja, träskorna i källaren som jag tar ut till hönsen på kvällarna...
dessutom har vi ingenstans att ställa undan icke-säsongs-skor.
Kan bara hålla med. Är absolut inte en sko-person, men framme nu finns: goretexskor klumpiga som f-n att ha i snö, undergroundkängor som står framme för att de är snygga men sjukt osköna, andra kängor som e lite skönare oxh som faktiskt används, gympaskor, ett par tofflor för snabba ärenden i trapphuset, gummistövlar. maken har nästan fler :shock: , för han har dessutom 3 olika par gympadojor för olika ändamål, plus jobbskor.. Sonen har vinterskor och stövlar. Jag orkar inte ens räkna.. :roll:
Det här borde passa i vår hall som är så liten, men det finns en bit för tillfället oanvändbar vägg brevid ytterdörren som vi funderat på om det inte går att fixa en skoförvaring på höjden där... Supersmart! :app: Inspiration till att lyckas med det är inte helt fel heller ;) Annars har vi våra skor i lådan och mellanfacket i en IKEA-plint! Funkar bra men jobbigt att ställa undan skorna som används mest så de står framme på golvet och bärs iväg av 1½-åringen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?