Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
noranora skrev:Nora tjatar i ett i ett i ett om att hon vill ha en sådan där tigerdräkt som hon fick syn på i den här tråden. Dags för mamma att skaffa orange trikå ...
linafelicia skrev:Det måste nog bli en sådan, helt enkelt. Hon har varit tigerfantast jag vet inte hur länge och jag har länge tänkt göra en tigerdräkt, men inte hittat tigertrikånoranora skrev:Nora tjatar i ett i ett i ett om att hon vill ha en sådan där tigerdräkt som hon fick syn på i den här tråden. Dags för mamma att skaffa orange trikå ...När jag sydde min gjorde jag den jättestor så den passar fortfarande 2 år senare
![]()
Den används fortfarande nästan varje vecka här hemma.
noranora skrev:Såhär blev mitt tigerbarn, vi hittade tigerfleece i lokala affären och sydde snabbt ihop något tigeraktigt. Hon har det på sig JÄMT.Jättefin!
IMG_0353 by maria nenita, on Flickr[/img]
IMG_0353 by maria nenita, on Flickr
linafelicia skrev:Panakeia skrev:vem var det som gjort en storechris overall till gossen? den va grumt snygg också!!Jag har gjort store chris, men jag vet inte om det var den du menar.
eg tror jag att vi vuxna odta tänker mer komplicerat än det bövhver vara faktiskt - jag har tänkt lääänge att jag ska sy lite grejer till barnen - men det blir inte av. Jag vet att vi klädde ut oss mycket i förstora grejer? oavsett vad det var liksom.....
Bra enkla saker är annars lösa svansar att klämma fast i linningen och olika öron på diadem eller mössor. Ungefär som mössan som lille Findus har här:
Vanliga mjukiskläder går att göra om väldigt enkelt till olika djur med lite textilfärg också. Här har jag gjort nalle puhs kompis Tiger av ett par orangea byxor och tröja med hjälp av svart och vit textilfärg och öron på luvan och en svans.
När jag var liten var min favofitoutfit en kattdräkt som var en svart gympadräkt som mamma hade sytt på en vit mage på och svans, och sen ett par svarta öron på ett diadem.
Här har jag gjort en Nasse-dräkt till min lillasyster genom att sy en lila baddräkt och fylla den med vadd. Till det har hon rosa tröja, rosa tights och ett par stora öron på diadem.
linafelicia skrev:noranora skrev:Såhär blev mitt tigerbarn, vi hittade tigerfleece i lokala affären och sydde snabbt ihop något tigeraktigt. Hon har det på sig JÄMT.Jättefin!
IMG_0353 by maria nenita, on Flickr[/img]
IMG_0353 by maria nenita, on Flickr
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?