Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
MuuM skrev:
Lydia skrev:synd att det går åt så mkt pengar.. annars hade jag nog åkt dit! Sparar pengar till hästens utbildning istället :lol:
Vad ska hästen bli? ;-)
ordentligt inriden ;)
Användarens profilbild
Av MuuM
Lydia skrev:
MuuM skrev:
Lydia skrev:synd att det går åt så mkt pengar.. annars hade jag nog åkt dit! Sparar pengar till hästens utbildning istället :lol:
Vad ska hästen bli? ;-)
ordentligt inriden ;)
Aaah. Jag ser.
Användarens profilbild
Av MuuM
zandrama skrev:Vi åker strax. Jag gissar att vi är där runt 11-11.30. :roll:
Jag var där vid tolv, typ och de andra strax innan. Jag kom just hem. :-) Efter syfestivalen blev det middag och stickcafé hemma hos Glis föräldrar (som inte var hemma...) och det var jättetrevligt. Svårt att slita sig därifrån för att sätta sig på tbanan hem!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Vem var där med snygg sele med typ panel i gråvitt? Eller, vilken pappa var det som bar i sån medan mamma shoppade lingarn från Karin Öberg? Vill minnas att mamman tycktes vara förtjust i starka färger.
Användarens profilbild
Av zandrama
MuuM skrev:
Jag var där vid tolv, typ och de andra strax innan. Jag kom just hem. :-) Efter syfestivalen blev det middag och stickcafé hemma hos Glis föräldrar (som inte var hemma...) och det var jättetrevligt. Svårt att slita sig därifrån för att sätta sig på tbanan hem!
Och jag träffade bara Sockertoppen. Trevligt iofs, men jag hade ju hoppats på att träffa fler. :(
Men om nån hörde ett barn gasta "AMMA! TUTTEN!" ungefär 20 miljoner gånger, så var det Svante. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av MuuM
zandrama skrev:
MuuM skrev:
Och jag träffade bara Sockertoppen. Trevligt iofs, men jag hade ju hoppats på att träffa fler. :(
Men om nån hörde ett barn gasta "AMMA! TUTTEN!" ungefär 20 miljoner gånger, så var det Svante. :Hahaa:
Jag tror att Melon spanade dig typ sju gånger men vågade inte fråga... Hon såg inget bärdon som hon kunde identifiera dig med och tyckte det kändes fånigt att hoppa på dig. :-)

Vi såg även en ljusgrön sino och en blå fin sjal som är samma som Glis har och som jag inte har nån aning om vad det var... En tysk kvinna var det som bar iallafall.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Sockertopp skrev:Vem var där med snygg sele med typ panel i gråvitt? Eller, vilken pappa var det som bar i sån medan mamma shoppade lingarn från Karin Öberg? Vill minnas att mamman tycktes vara förtjust i starka färger.
Skulle tro att det var Vissla (heter hon väl? Nu blir jag osäker..) Det var enligt uppgift en Beco, jag pratade lite kort med henne - efter att också först ha uppmärksammat selen på en pappa och instinktivt reagerat "Här borde det finnas en mamma i närheten som jag känner igen".
Användarens profilbild
Av MuuM
Kaffemoster skrev:
Sockertopp skrev:Vem var där med snygg sele med typ panel i gråvitt? Eller, vilken pappa var det som bar i sån medan mamma shoppade lingarn från Karin Öberg? Vill minnas att mamman tycktes vara förtjust i starka färger.
Skulle tro att det var Vissla (heter hon väl? Nu blir jag osäker..) Det var enligt uppgift en Beco, jag pratade lite kort med henne - efter att också först ha uppmärksammat selen på en pappa och instinktivt reagerat "Här borde det finnas en mamma i närheten som jag känner igen".
Ja, jag fick ett mess från Visslan om att hon hade shoppat hos Karin Öberg men hunnit smita innan vi kom dit, så det stämmer nog. Och Beco har hon och hennes trevliga man brukar tjinga på att bära. Äkta sjalpappa har vi där!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Dej såg jag också Kaffemoster. Väldigt snabbt typ vid halvelva bredvid MG-tyger. Jag var dock precis på väg att hälsa på en annan tjej precis och du vände och gick.
Användarens profilbild
Av zandrama
MuuM skrev:
zandrama skrev:
MuuM skrev:
Jag tror att Melon spanade dig typ sju gånger men vågade inte fråga... Hon såg inget bärdon som hon kunde identifiera dig med och tyckte det kändes fånigt att hoppa på dig. :-)

Vi såg även en ljusgrön sino och en blå fin sjal som är samma som Glis har och som jag inte har nån aning om vad det var... En tysk kvinna var det som bar iallafall.
Meeen! Hallå, det är väl bara att hoppa på! :this: :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av nakum
Jag hade en ljusgrön sino! Jag såg en mamma med en lila sjal och grön(rutig?) barnvagn, dock är jag alldeles för ny på det här för att veta vilken sjal det kan ha varit.. :wink:
Användarens profilbild
Av MuuM
nakum skrev:Jag hade en ljusgrön sino! Jag såg en mamma med en lila sjal och grön(rutig?) barnvagn, dock är jag alldeles för ny på det här för att veta vilken sjal det kan ha varit.. :wink:
Var det dig vi spanade på utanför då? Vid halvett-tiden satt vi fyra sjalare och en otrogen och åt på en flaggstångsbumling utanför och jag ropade "En sjal! Där, rakt fram!" när de andra inte såg. ;-) Sen såg vi dig inne igen senare.

Den lila sjalen var nog tyskan vi såg. :-) Glis vet vad det var.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Hmmm...undrar vad klockan var när vi hade knytis utanför, ca 10 pers mellan två flaggstänger. Gissar att det var vid halvett-ett nåt.

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?