Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu tror jag att jag har bestämt mig för vad jag ska göra. Då blir mina barn glada också. Ska bara till Ohlssons nån dag först...
Eftersom detta blir mitt första pysselbyte är det jättespännande och jag har funderat på allt möjligt och snart har jag nog funderat nog för att sätta igång! Jag har fått helkul och oväntade förslag av mina större barn också...

Jag har dock fått ta ett samtal med min dåliga självkänsla eftersom det verkar var så otroligt duktiga handarbetare här. Men jag kan nog en del ändå, och jag ska framför allt försöka få detta att vara något roligt som jag hade tänkt mig från början, inte tänka för mycket på hur duktig jag är i förhållande till andra...

En fråga: Visst brukar ni skriva vem det är som pysslat och skickat? Det brukar inte vara hemligt va?
Av Emmiez
Lilla07 skrev:Eftersom detta blir mitt första pysselbyte är det jättespännande och jag har funderat på allt möjligt och snart har jag nog funderat nog för att sätta igång! Jag har fått helkul och oväntade förslag av mina större barn också...

Jag har dock fått ta ett samtal med min dåliga självkänsla eftersom det verkar var så otroligt duktiga handarbetare här. Men jag kan nog en del ändå, och jag ska framför allt försöka få detta att vara något roligt som jag hade tänkt mig från början, inte tänka för mycket på hur duktig jag är i förhållande till andra...

En fråga: Visst brukar ni skriva vem det är som pysslat och skickat? Det brukar inte vara hemligt va?
Vi brukar inte skriva vem vi skickat till innan mottagaren fått, men jag brukar alltid skriva avsändare där jag skriver emmiez :)

en liten förhandstitt ger vissa, men inte alla men inte visa hela resultatet förän mottagaren sett :)
Av Sia
Lilla07 skrev: Jag har dock fått ta ett samtal med min dåliga självkänsla eftersom det verkar var så otroligt duktiga handarbetare här. Men jag kan nog en del ändå, och jag ska framför allt försöka få detta att vara något roligt som jag hade tänkt mig från början, inte tänka för mycket på hur duktig jag är i förhållande till andra...
Jag tänker andvända en teknik som inte min pysselmottagare brukar andvända, då har man garderat sig lite iallafall, eller så nöjer man sig med att kolla inläggshistoriken och bloggen och hittar på nåt som mottagaren inte har gjort.
Men så är det faktiskt barnen som ska ha det, och barn blir alltid nöjda om sakerna går att leka med!
Nu är jag taggad! Har kompletterat med något lite jag var tvungen att köpa till, resten har jag hemma. Så förhoppningsvis till helgen kan jag börja tillverka. Sönerna tycker det är jättespännande och kommer med tips och idéer och är nyfikna på vad som ska komma hem till oss istället och utgår från att det är något till lillan i varje fall.
Användarens profilbild
Av doddit
Nu har jag bestämt mig för vad jag ska göra och ritat mönster så nu är det bara att börja pyssla och hoppas att det passar min mottagare.
Användarens profilbild
Av binaem
Jag har ju inte lämnat några ledtrådar om mig och barnen

* Dotter 6 år. Älskar gosedjur
* Son snart 5 år, älskar hundar och mat som han kan sälja i sin affär...
* Ärtan i magen vet jag ännu inget om

Retro är alltid rätt hemma hos oss :)
Inga allergier.
binaem skrev:Jag har ju inte lämnat några ledtrådar om mig och barnen

* Dotter 6 år. Älskar gosedjur
* Son snart 5 år, älskar hundar och mat som han kan sälja i sin affär...
* Ärtan i magen vet jag ännu inget om

Retro är alltid rätt hemma hos oss :)
Inga allergier.

Ja! Jag önskar den jag ska pyssla till också vill lämna ledtrådar - det är allt lite klurigt det här :roll:

Kan ju lämna ledtråd om mig själv sålänge

Son snart 3 år - älskar gosedjur, dockor, "laga" mat och tåg/traktorer
Liten - Har ingen direkt info förutom att det verkar vara en blivande kickboxare :wink:

Inga allergier och är väldigt förtjust i retro...
Användarens profilbild
Av glis
Eftersom jag också hoppas få ledtrådar skall jag ge några om kisen:

15 månader, gillar att bygga, stapla och sortera och så allt med hjul. Han gillar rött tror jag, jag är inte den största retrofantasten på SB även om jag tycker att det är coolt.
Av Emmiez
Nu har jag gjort det jag tänkte, men det blev inte som ja ville så denna blir till min dotter så får jag göra ny till mottagaren :D
Av Emmiez
min ettåring brukar bygga med klossar, leka med skallror, leka med nallar. och det är roligt att trycka på saker så det händer något (låter eller flyttar sig osv).
Vet inte om det är mer. men hon gillar det mesta :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?