Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
Jag behöver två kuddfodral, så jag tog mig friheten att önska två byteskompisar, och det fick jag :D
Era kuddfodral är färdiga, men de ska pimpas lite bara 8) jag är mucho nervös, JAG tycker fodralen blir coola och snygga, men vad ska ni tycka!? *biter på naglarna* :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har inte börjat än, jag fick en jättebra idé när jag läste början på beskrivningen, men det lixom utgick när jag läste resten. Så nu är jag helt lost. :hmm:
Användarens profilbild
Av knutis
Maddemoa skrev:Skickar min kudde idag!
Har ingen kamera hemma så jag kan tyvärr inte gen någon sneak peak.
Hoppas att min mottagare blir glad. Gav mig in på att göra knapphål som jag inte gjort sedan jag lärde mig det på slöjden. Inte perfekt men de funkar hoppas jag :oops:

Men du, TACK!!! fodralet är kanonsnyggt :vågen: och hanteras varsamt. Verkligen tack så mycket för all möda du lagt ner :urule: .
Jag ska försöka ta en bild i morgon och lägga upp.
Själv har jag en jättebra idé men har inte påbörjat processen än. Men kanske kan jag få till det i morgon.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
knutis skrev:
Maddemoa skrev:Skickar min kudde idag!
Har ingen kamera hemma så jag kan tyvärr inte gen någon sneak peak.
Hoppas att min mottagare blir glad. Gav mig in på att göra knapphål som jag inte gjort sedan jag lärde mig det på slöjden. Inte perfekt men de funkar hoppas jag :oops:

Men du, TACK!!! fodralet är kanonsnyggt :vågen: och hanteras varsamt. Verkligen tack så mycket för all möda du lagt ner :urule: .
Jag ska försöka ta en bild i morgon och lägga upp.
Själv har jag en jättebra idé men har inte påbörjat processen än. Men kanske kan jag få till det i morgon.
Vad roligt att du tycker om det!
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu är jag klar med mitt fodral. Jag hoppas att mottagaren tycker om det. Posta kan jag nog tyvärr inte göra förrän imorgon.
sneakpeek kf.jpg
Användarens profilbild
Av zandrama
Gah! Måste komma ihåg att skicka mitt! Finns det n¨ån lista förresten? Nån som vill fixa?
Av sarah*
jag kan redan nu meddela att mitt paket kommer bli försenat. Pga många olika anledningar, hoppas mottagaren har förståelse för detta...
Användarens profilbild
Av Longing
Jag har gjort en lista, hoppas den stämmer annars får ni ändra.

Vi har anmält oss
4ungar Ej fått - Ej skickat
nevin Ej fått - Ej skickat
maddemoa Ej fått - skickat
sarah* Ej fått - Ej skickat
naimiez Ej fått - Ej skickat
Longing Ej fått - skickat
zandrama Ej fått - Ej skickat
korell Ej fått - Ej skickat
knutis Fått- Ej skickat
Britt Ej fått - Ej skickat
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag fixar listan i bokstavsordning!

Vi har anmält oss
knutis Fått- Ej skickat
Användarens profilbild
Av knutis
zandrama skrev:Jag fixar listan i bokstavsordning!

Vi har anmält oss
knutis Fått- Ej skickat

Aha, är dte bara jag som fått??? :siishah: Det var inte dåligt. Själv så är fodralet klart, men det måste packas och skickas. Ska göra mitt bästa för att få iväg det senast onsdag.
Av sarah*
skrev ju för några dagar sedan att mitt paket kommer bli försenat bla pga av tyget jag beställt inte kommit. igår kom paketet och inte fanns det tyg med som skulle vara till kudden. Så nu är jag skitförbannad och orkar inte ordna med detta längre. ÄR det ok att jag skickat vidare det kuddfodralet jag själv fick på posten igår, som för övrigt är jättefint. Så tach den som skickade det.
Användarens profilbild
Av Longing
sarah* skrev:skrev ju för några dagar sedan att mitt paket kommer bli försenat bla pga av tyget jag beställt inte kommit. igår kom paketet och inte fanns det tyg med som skulle vara till kudden. Så nu är jag skitförbannad och orkar inte ordna med detta längre. ÄR det ok att jag skickat vidare det kuddfodralet jag själv fick på posten igår, som för övrigt är jättefint. Så tach den som skickade det.
Så trist med tyget :evil:
För min del spelar det ingen roll om du skickar vidare. Så länge du tror det kommer passa till din givare.
Användarens profilbild
Av zandrama
Longing skrev:
sarah* skrev:skrev ju för några dagar sedan att mitt paket kommer bli försenat bla pga av tyget jag beställt inte kommit. igår kom paketet och inte fanns det tyg med som skulle vara till kudden. Så nu är jag skitförbannad och orkar inte ordna med detta längre. ÄR det ok att jag skickat vidare det kuddfodralet jag själv fick på posten igår, som för övrigt är jättefint. Så tach den som skickade det.
Så trist med tyget :evil:
För min del spelar det ingen roll om du skickar vidare. Så länge du tror det kommer passa till din givare.
:iagree:
Men vad tråkigt med tyget. Förstår att du är arg!
Av Britt
Jag åkte till mina föräldrar lite hastigt och lustigt och tyget blev kvar hemma :(, men i helgen pysslar jag färdigt det!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?