Beckah82 skrev:Jag har bild
kul att det kom fram till slut. Visst var det så att ditt aprilpaket också tog tid på sig? Tycker du ska kolla vad det är för fel på posten hemma hos dig 
Ja, det är superskumt faktiskt. I förraveckan så kom det ett paket hörde jag i dörren och jag anade att postis skulle ge upp och ta med sig paketet hem så jag slängde mig mot dörren och ryckte upp den trots att jag bara hade underkläder på mig (I know) - och så var det till min man! Hur sur blir man inte då? (fast han blev glad)... Posten brukar numera komma runt 15 (!!!) och vid minst tre tillfällen som jag känner till har det tydligen "aviserats" men sedan gått tillbaka till stora postkontoret (ÖH - jag jobbar liksom hemma!!! Man KAN inte avisera utan att jag hör det!). Nej, dåligt är det - "ingen riktigt post" som sagt...
Ja, jag är en suris. Men så har jag "VABat" med ett kräksjukt barn OCH jobbat i princip heldag idag, så lite slut i huvudet är jag...
"Man måste förlåta den man var, så att man kan acceptera den man är, för att kunna älska den man kommer bli"