Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:I förrgår var det en månad sedan sista-skicka-datum. Jag har fortfarande varken hört eller sett något. :(
:( Tråkigt!!! :(

om du pm:ar din adress så kan jag skicka till dig också. Det är ju värdelöst att var med i ett byte utan att få någonting....
Fryle skrev:I förrgår var det en månad sedan sista-skicka-datum. Jag har fortfarande varken hört eller sett något. :(

pma ellasario. tror det har vart lite jobbigt för henne så det kan ju ha glämta bort eller så har det kommit bort på posten det vet vi ju inte :-)
solängel skrev:
Trist. :(

Alltså, saker kan ju hända och så, men det minsta man kan begära är väl att man hör av sig på ett eller annat sätt?
Jag håller med dig. Klarar man av att vara aktiv i alla möjliga trådar kan man också skicka ett pm och meddela att ens byteskompis kommer att gå lottlös ur ett byte. Att man skulle glömma bort ett byte håller jag för osannolikt och om det skulle kommit bort på posten utgår jag från att avsändaren hör av sig och undrar.

Ja, jag är trött, besviken och har huvudvärk. Alltså gnäller jag när jag kommer åt.
Fryle skrev: Ja, jag är trött, besviken och har huvudvärk. Alltså gnäller jag när jag kommer åt.
:klappar: Det blir bättre imorgon...

Har alla fått nåt nu eller är det nån som går lottlös fortfarande och vill ha en extrapresent? :mitvit:
Jag har mailat Fryle och ber så hemskt mycket om ursäkt :(
Mitt arbetsminne är extremt dåligt så om jag inte ser något framför mig eller påminns konstant så glömmer jag, HELA TIDEN.
Känner mig som en dement gammal tant....

Men det ska inte behöva gå ut över andra, projekt avsluta pyssel till fryle är inlett, med dagliga påminnelser på mobilen!
solängel skrev:
Fryle skrev:Ja, som ni ser, efter att jag kontaktat ellasario har jag fått löfte att få något i bytet.

Och jag har fortfarande huvudvärk och är trött och gnällig...
:heart: Hoppas det går över snart.
Tack. :heart:
Ipren och Echinaforce! :tumup: Idag har det vänt. :vågen:
(Och jag ska sluta spamma tråden.)
Fryle skrev:
solängel skrev:
Fryle skrev:Ja, som ni ser, efter att jag kontaktat ellasario har jag fått löfte att få något i bytet.

Det blir bättre snart!
Fryle skrev:
solängel skrev:

Och när jag kom hem blev det ännu bättre, för i brevlådan låg en helcool mössa och ett par matchande muddar! :vågen:
britt: Skickat - Fått
camsch: Skickat - Fått
corona: Skickat - Fått
Ellasario: Ej skickat - Ej fått
Fryle: Skickat - Fått
Fjärilen: Skickat - Fått
Glis: Skickat - fått
Kesti: Skickat - Fått
Lojse: Skickat - Fått
Maddemoa: skickat - fått
puppan: Ej skickat - Fått
SaraLj: skickat - Fått
Sia: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
Snurrfian: Skickat - Fått
solängel : Skickat - Fått
Fryle skrev:
Fryle skrev:
solängel skrev:

Och när jag kom hem blev det ännu bättre, för i brevlådan låg en helcool mössa och ett par matchande muddar! :vågen:
Passade de?
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?