Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ojoj...detta blir svårt...jag har fortfarande inte börjat...men planen är ett par gamla byxor och en skjorta/blus av något slag...
Och Jag syr av allt jag kan komma åt känns det som :lol:
Ett kuddfodral agerar foder
Av en gammal sängkappa blev det fickor
Yttertyg är en duk, tror jag iaf...
Botten är en Ikeapåse för stadighets skull
Axelband är ett skärp

Jag kommer göra det sista lilla nu i helgen och sen kommer jag gråtande gå till posten, med stolthet i hjärtat dock... :heart:
Min mottagare; Lova!! att du skickar tillbaka den om den inte faller i smaken!! Jag vet inte om jag kommer orka göra en likadan till mig själv :hide: :lol:
Vilka fina smygtiitar! Och vilka roliga tyger ni har använt! :tumup:

Och...jag har fått en avi!!! :eld: Maken är å handlar mat och hämtar paket nu! :jippiii:

Min väska kommer inte att hinna skickas innan helgen, men gissar på att det blir tisdag innan den hamnar på lådan. 8) Förlåt, tiden har inte riktigt räckt till.
Jag har iaf börjat på min...känner mig nöjd faktiskt! Hoppas bara mottagaren blir det med! Det är minsann inte lätt att sy till någon annan såhär...men det klart...det är ju lite vitsen...

Nu ska jag duscha och göra vid mig innan gubben kommer hem...idag är det barnfritt och han fyller år! Bartömning på den lokala puben så det blir en sväng dit! (inte mycket annat att göra för han jobbar till 21.30)
Håller på och gör en skickat - fått lista, får se om jag lyckas :)
Börjar ha lite problem med att hålla koll på vem som skickat och vem som fått :wink:
Jag saknade en liten överblick av vem som skickat och fått...

Snälla, kolla igenom listan och se att det dels är rätt (jag försökte ta den sista innan byteskompisarna skickades ut, men det är lätt att missa någon) och att jag fyllt i rätt.
Det är många nu i slutet som säger "snart skicka", och då vet jag inte riktigt om det är gjort än eller...

Annelithor: skickat - fått
Binaem: skickat - fått
camsch: skickat - fått
carro83: skickat - fått
CrazyMagpie: skickat - fått
Kajsabajsa: skickat - fått
Lojse: skickat - fått
Maddemoa: skickat - fått
MikaelaJL: skickat - fått
noranora: skickat - fått
Plutteli: skickat - fått
Puppan: skickat - fått
Rithelo: skickat - fått
SaraLj: skickat - fått
tk81: skickat - fått
Trulsamin: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
zandrama: skickat - fått
zmurfan: skickat - fått
Ja, vi blev sjuka här, feber och hostiga. Inte mycket sömn här inte. Får hoppas att vi blir lite bättre så väskan blir sydd!
Det är ett gammalt påslakan, resttyg från en sjal jag sytt och en jeanskjol. Sedan vet man ju aldrig när man sytt ihop det om det tillkommer saker :)
Jag tror jag tänkt fel och måste sprätta. Om jag inte kommer på att göra på annat sätt. Men idag blir inget sytt pga migrän. Och imorgon har jag line dance på eftermiddagen, få se om jag syr nåt på fm då.

Känns som att jag kommer skicka lite sent.
Jag har iofs inte skickat, men den ligger i hallen och ska postas nästa hundrunda, så jag låter den stå kvar som skickat.

Annelithor: skickat - fått
Binaem: skickat - fått
camsch: skickat - fått
carro83: skickat - fått
CrazyMagpie: skickat - fått
Kajsabajsa: skickat - fått
Lojse: skickat - fått
Maddemoa: skickat - fått
MikaelaJL: skickat - fått
noranora: skickat - fått
Plutteli: skickat - fått
Puppan: skickat - fått
Rithelo: skickat - fått
SaraLj: skickat - fått
tk81: skickat - fått
Trulsamin: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
zandrama: skickat - fått
zmurfan: skickat - fått[/quote]
rithelo skrev:Och Jag syr av allt jag kan komma åt känns det som :lol:
Ett kuddfodral agerar foder
Av en gammal sängkappa blev det fickor
Yttertyg är en duk, tror jag iaf...
Botten är en Ikeapåse för stadighets skull
Axelband är ett skärp

Jag kommer göra det sista lilla nu i helgen och sen kommer jag gråtande gå till posten, med stolthet i hjärtat dock... :heart:
Min mottagare; Lova!! att du skickar tillbaka den om den inte faller i smaken!! Jag vet inte om jag kommer orka göra en likadan till mig själv :hide: :lol:
Ja, just det, ett par byxor är med i soppan också :tumup:
Så sammanlagt 6 olika saker i en väska, är det remake så är det :lol:
Symaskinen är framme och väskan påbörjad OCH jag tror tamigtusan att den kommer att bli klar att skickas nu i helgen! :vågen:

...fast så särskilt avancerad blir inte min väska, men jag hoppas att min mottagare blir glad ändå! :D
noranora skrev:Jag äääääääälskar min väska!!! :love: (Som kom igår, men jag glömde tala om det.) Den är så himlahimla fin, jag ska ha dem på mig jämt! Eller nja, kanske inte jämt :lol: TACK! Men vem har gjort den?
Ja men åh vad bra att den föll i smaken :vågen: Jag tyckte den kändes som ett sånt där gränsfall, antingen älskar man den eller så tycker man den är jättetråkig så jag var liiiite orolig ;) Och jättebra att den kom fram trots att den nog var på gränsen till underfrankerad.

Och jag glömde ju så klart lägga i någon lapp om vem den kom från, jag tänkte göra det men det hjälpte ju inte :rodna:
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?