- tis dec 13, 2011 18:43
Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Trulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?
emmy_ackevik skrev:NystaTrulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?
Trulsamin skrev:Är det tunt? Jag har gjort en lila swallow tail, blev jätte fin, men det är ju muscher...emmy_ackevik skrev:NystaTrulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?Nej men jag vet inte... Vad tycker ni jag ska göra av 1300 meter syrenlila bomullsgarn?? En sjal men vilken?? Inga muscher
AnkaVanka skrev:jag fick förskottsjulklapp häromdagen. Men har inte orkat ta en bild, så jag lånar i stället...Åh, hiya hiya, sådana tänkte jag beställa till mig själv i födelsedagspresent i somras, men de var slut typ överallt just då så det blev lite knitpros istället. Du måste skriva en recension sedan när du testat dem
emmy_ackevik skrev:Yep, tunnt, 1330 meter på 200g. Swallowtail gillar jag ju men jag står inte ut med muscherTrulsamin skrev:Är det tunt? Jag har gjort en lila swallow tail, blev jätte fin, men det är ju muscher...emmy_ackevik skrev:NystaTrulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?Nej men jag vet inte... Vad tycker ni jag ska göra av 1300 meter syrenlila bomullsgarn?? En sjal men vilken?? Inga muscher
Trulsamin skrev:Fått nån spännande post idag?emmy_ackevik skrev:Yep, tunnt, 1330 meter på 200g. Swallowtail gillar jag ju men jag står inte ut med muscherTrulsamin skrev:Är det tunt? Jag har gjort en lila swallow tail, blev jätte fin, men det är ju muscher...emmy_ackevik skrev:NystaTrulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?Nej men jag vet inte... Vad tycker ni jag ska göra av 1300 meter syrenlila bomullsgarn?? En sjal men vilken?? Inga muscher
Trulsamin skrev:Jag är på muscherna på min tredje nu, felet är inte muscherna de är de oerhört långa varven...emmy_ackevik skrev:Yep, tunnt, 1330 meter på 200g. Swallowtail gillar jag ju men jag står inte ut med muscherTrulsamin skrev:Är det tunt? Jag har gjort en lila swallow tail, blev jätte fin, men det är ju muscher...emmy_ackevik skrev:NystaTrulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?Nej men jag vet inte... Vad tycker ni jag ska göra av 1300 meter syrenlila bomullsgarn?? En sjal men vilken?? Inga muscher
kvarnvik skrev:Nej men mejl om att paketet ligger på lådanTrulsamin skrev:Fått nån spännande post idag?emmy_ackevik skrev:Yep, tunnt, 1330 meter på 200g. Swallowtail gillar jag ju men jag står inte ut med muscherTrulsamin skrev:Är det tunt? Jag har gjort en lila swallow tail, blev jätte fin, men det är ju muscher...emmy_ackevik skrev:NystaTrulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?Nej men jag vet inte... Vad tycker ni jag ska göra av 1300 meter syrenlila bomullsgarn?? En sjal men vilken?? Inga muscher
emmy_ackevik skrev:Långa varv var det på harunin med men jag tröttnar även när ett varv är på 30 maskor och det är en muschTrulsamin skrev:Jag är på muscherna på min tredje nu, felet är inte muscherna de är de oerhört långa varven...emmy_ackevik skrev:Yep, tunnt, 1330 meter på 200g. Swallowtail gillar jag ju men jag står inte ut med muscherTrulsamin skrev:Är det tunt? Jag har gjort en lila swallow tail, blev jätte fin, men det är ju muscher...emmy_ackevik skrev:NystaTrulsamin skrev:Sitter och nystar bomullsgarn... Bara 1330 meter och det är astråkigt!!!Vad ska du göra för något?Nej men jag vet inte... Vad tycker ni jag ska göra av 1300 meter syrenlila bomullsgarn?? En sjal men vilken?? Inga muscher
brisea skrev:AnkaVanka skrev:jag fick förskottsjulklapp häromdagen. Men har inte orkat ta en bild, så jag lånar i stället...Åh, hiya hiya, sådana tänkte jag beställa till mig själv i födelsedagspresent i somras, men de var slut typ överallt just då så det blev lite knitpros istället. Du måste skriva en recension sedan när du testat dem
Är det metall eller bambu du har?
Trulsamin skrev:Jag har fått paket...
Men har inte hämtat ut det ännu, började spöregna efter dagishämtning...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?